Search This Blog

အဖြဲ႕ဝင္မယ္..Followers

သတင္း


<<<< ၾကိဳဆုိပါတယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ေသာေန႕ေလးၿဖစ္ပါေစ >>>>

Monday 9 April 2012

ေပါင္မုန္႔ဆုိင္က ေကာင္မေလး

အယ္လ္ဒိုရာဒို ဆုိတာက စပိန္ဘာသာစကားျဖစ္ျပီး ေပ်ာက္ဆံုးသြားေသာေရႊျမိဳ႔ေတာ္ လို႔ အဓိပၸါယ္ရသည္။
 တကယ္ေတာ့ စပိန္ေတြ နယ္ေျမသစ္ရွာေဖြခဲ့ေသာ ဟိုးႏွစ္ေပါင္းေျမာက္မ်ားစြာအခ်ိန္ကတည္းက လူေတြ
ေလာဘတၾကီး လိုက္လံရွာေဖြျပီး အစအနပင္ ရွာေဖြမရခဲ့ေသာ ဒ႑ာရီထဲမွ စိတ္ကူးယဥ္ျမိဳ႔ေတာ္ တစ္ခု
သာျဖစ္သည္။

---

လမ္းေလွ်ာက္ေနရတာကိုက ပ်င္းရိျငီးေငြ႔ဖြယ္ေကာင္းသည္။ လမ္းခ်ိဳးေလးအတိုင္းေလွ်ာက္လာလွ်င္
ေဘးတစ္ဖက္ တစ္ခ်က္ဆီမွာ ဆိုင္ခန္းမ်ား ။ ေတာက္ပေသာ တနည္းအားျဖင့္ ေျပာင္စပ္စပ္ႏိုင္ေသာ
ဆိုင္းဘုတ္မ်ားက စီစီရီရီ။

ကၽြန္ေတာ္ သိပ္ကိုျငီးေငြ႔လြန္းပါသည္။ တစ္ေထာင္ဖိုးသံုးေခြရေသာ ဗီစီဒီ၊ ဒီဗီဒီေခြဆိုင္။ အေညွာ္နံ႔ တ
ေထာင္းေထာင္းႏွင့္ အကင္ဆိုင္။ ထိုဆိုင္ႏွင့္ ဆီေလ်ာ္မႈမရွိလွစြာ ကပ္လ်က္ရွိေနသည္က အလွျပင္ဆိုင္။
အရာရာသည္ ကိုးလိုးကန္႔လန္႔ႏွင့္ အေျခတက်မရွိေန။


ထိုကေမာက္ကမႏိုင္လွေသာ လမ္းၾကားထဲမွ ျဖတ္ကာ ကၽြန္ေတာ္ေန႔စဥ္ အလုပ္သြားေလ့ရွိသည္။
ထိုေန႔ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကားဂိတ္ကို ေက်ာ္ကာေလွ်ာက္မိသြားသည္။မွန္တံခါးအၾကီးၾကီးေနာက္ကြယ္မွ
 ေရာင္စံုကိတ္မုန္႔ေလးမ်ား၊ ေပါင္မုန္႔အရြယ္အစားမ်ိဳးစံုတို႔ကို ျမင္လိုက္ရသျဖင့္ ထိုဆိုင္သို႔ ကၽြန္ေတာ္
သြားလိုက္မိသည္။ တကယ္က ကၽြန္ေတာ္ ေပါင္မုန္႔ၾကိဳက္တတ္သူလည္းမဟုတ္ပါ။

ထိုေန႔က မည္သည့္အတြက္ ထိုမွန္တံခါးေနာက္သို႔ ၀င္လိုက္မိမွန္းလည္း မသိပါ။ အရာရာသည္ မေတာ္တ
ဆသာျဖစ္ဟန္ရွိပါသည္။မွန္ေကာင္တာထဲမွ ေရာင္စံု ကိတ္မုန္႔ေလးမ်ား၊ ေပါင္မုန္႔ေလးမ်ားကို လိုက္ၾကည့္
ေနမိသည္။ ဘယ္အမ်ိဳးအစားက စားေကာင္းသလဲ ကၽြန္ေတာ္မသိပါ။ အျပင္ပန္းအဆင္းကို ၾကည့္ရံုျဖင့္
 အတြင္းမွ အရသာကို ကၽြန္ေတာ္မခန္႔မွန္းတတ္ပါ။

ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္၀ယ္ၾကည့္မွ သိပါလိမ့္မည္။ အေတြ႔အၾကံဳရွိသြားလွ်င္ ေနာက္တခါ ကၽြန္ေတာ္ေရြး
ခ်ယ္တတ္သြားပါလိမ့္မည္ ထင္ပါသည္။ ေကာင္းမည္ဟုထင္ရေသာ သံုးေလးထုပ္ကို ဆြဲယူကာ ေငြရွင္း
ေကာင္တာသို႔ တင္လိုက္မိသည္။


ပထမဆံုး သတိထားမိသည္က ကၽြန္ေတာ္တင္လိုက္ေသာ မုန္႔ထုပ္ေလးမ်ားကို ဆြဲယူသြားသည့္ လက္ေခ်ာင္း
ေလးမ်ား။ လက္ဖမိုးျဖဴျဖဴေပၚမွ ေမႊးညွင္းစိမ္းစိမ္းေလးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ အမွတ္မထင္ ေငးၾကည့္ေနမိသည္။
ေသသပ္စြာညွပ္ထားေသာလက္သည္း ၊ လက္ေခ်ာင္းေလးမ်ားက ႏုနယ္သိမ္ေမြ႔မေနပါ။ ထိုလက္ေခ်ာင္းေလး
မ်ားသည္ ၾကံ႔ၾကံ႔ခိုင္ခိုင္ႏွင့္ အလုပ္ၾကမ္းလည္းလုပ္ရပံုေပၚပါသည္။

ကြန္ျပဴတာခလုတ္ခုံေပၚ တေတာက္ေတာက္ႏွိပ္လိုက္ ေနာက္မုန္႔တစ္ထုပ္ကို ဆြဲယူလိုက္ႏွင့္ အလုပ္ရႈပ္ေနေသာ
 လက္ေခ်ာင္းေလးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ေငးေနမိသည္။ အားလံုး ေလးေထာင့္ရွစ္ရာက်ပါတယ္ရွင္ဆိုေသာ အသံ
အဆံုးတြင္ ကၽြန္ေတာ္ေမာ့ၾကည့္မိသည္။

မ်က္လံုး ... တကယ္ေတာ့ မ်က္လံုးထက္ အၾကည့္က ပိုလွသည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ဆိုခ်င္ပါသည္။ က်ယ္ျပန္႔ေသာ
 ၾကည္လင္ေသာ ရိုးရွင္းေသာအၾကည့္... ။ သူမသည္ ကၽြန္ေတာ့္ထက္အရပ္နိမ့္ေသာေၾကာင့္ ထို႔ျပင္ ေငြစာရင္း
ကို ငံု႔တြက္ေနရာမွ မ်က္လံုးကို ၀င့္၍ၾကည့္သလိုျဖစ္ေနရာ ထိုအၾကည့္က အလြန္လွပါသည္။ ထိုေန႔မွစ၍
ကၽြန္ေတာ္ ငွားရန္ အဆင္သင့္ရွိေနေသာကားမ်ားစြာရွိသည့္တိုင္ ကားဂိတ္ကို ေက်ာ္ေက်ာ္၍ လမ္းေလွ်ာက္
တတ္လာပါေတာ့သည္။


----

အိပ္မက္ တစြန္းတစမွမမက္မိပါ။ ထို႔အတူ စိတ္ကူးလည္း တစိုးတစိမွ် မကူးမိ။ ထိုအၾကည့္သည္ သိပ္မၾကာခင္
မွာပင္ ေပ်ာက္ကြယ္သြားေလ့ရွိသည္။သို႔ေသာ္ ထိုလမ္းေလးထိပ္သို႔ေရာက္တိုင္း ထိုမုန္႔ဆိုင္နားေရာက္တုိင္း
အလိုလို ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ကူးတြင္ ထင္လာသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ထိုအၾကည့္ကို ခံယူခ်င္လာသည္။ ထိုအခါ ကၽြန္ေတာ္
မွန္တံခါးေလးကို တြန္းဖြင့္ကာ ၀င္သြားရျပန္ပါသည္။.

ကိတ္မုန္႔ဘူးမ်ားသာ ရွိျပီး။ သူမႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ဆက္သြယ္ေသာ ဘာသာစကားမွာ ဘယ္ေလာက္က်သလဲႏွင့္
ဒီေလာက္က်ပါတယ္ရွင္ဆိုေသာ စကားႏွစ္ခြန္းကလြဲလွ်င္မရွိပါ။ ထို႔ျပင္ တစံုတရာဆက္သြယ္ေသာ သေကၤတဟူ၍
ပင့္၍ၾကည့္ေသာ အၾကည့္ေလးတခ်က္သာရွိပါသည္။.


ရံဖန္ရံခါ သူမေခါင္းငံု႔၍ စာရင္းတြက္ေနသည့္အခါ သူမမ်က္ႏွာကို ကၽြန္ေတာ္ေငးၾကည့္ေလ့ရွိသည္။ အနည္းငယ္
ေကာက္ဟန္ရွိေသာ ဆံႏြယ္ေလးမ်ားကို ေနာက္သို႔ သိမ္းထားေသာေၾကာင့္ ရွင္းျပန္႔ေနေသာ နဖူး၊ နားရြက္ကေလး
ႏွင့္ ႏႈတ္ခမ္းနီနီ ...။

ထိုအရာအားလံုးကို ကၽြန္ေတာ္ စကၠန္႔ပိုင္းအတြင္းသာၾကည့္ရန္အခ်ိန္ရပါသည္။ ျပီးလွ်င္ ကၽြန္ေတာ့္ထံ ေရာက္ရွိလာ
မည့္ အၾကည့္ကို အျမန္ေစာင့္ေနရေလ့ရွိသည္။အိမ္သို႔ျပန္သည့္အခါ ၊ ရံုးသို႔သြားသည့္အခါ လက္ထဲတြင္ ေပါင္မုန္႔
ထုပ္မ်ား ကိတ္မုန္႔မ်ား ပါသည့္အၾကိမ္မ်ားလာရာ အစ္မမ်ား၊ သူငယ္ခ်င္းမ်ားက စေနာက္ေလ့ရွိသည္။ ကၽြန္ေတာ္
လွ်ိဳ႔၀ွက္တတ္သူမဟုတ္ပါ။ လွ်ိဳ႔၀ွက္ခ်က္တစ္ခုလည္းမဟုတ္ပါ။

ထိုအၾကည့္ေလးတစ္ခ်က္သည္ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ သို႔ေသာ္ ဖတ္ျပီးသည္ႏွင့္ေပ်ာက္သြားေသာ .. ေခါင္းစဥ္ျမင္မိသည္
ႏွင့္ ျပန္ဖတ္ခ်င္ေသာ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္။ အလိုအေလွ်ာက္ ညည္းမိေသာ ေတးသီခ်င္း အပိုင္းအစတစ္ခု ။ ပန္းခ်ီကား
တစ္ကား ။ ကၽြန္ေတာ္ ထိုဆိုင္ေလးသို႔ သတိရသည့္အခါတိုင္း သြားမိပါသည္။


---

"အင္း အဲဒါပါပဲကြာ။ တျခားမရွိပါဘူး။" ...... လို႔ ဒီေကာင္ အဆံုးသတ္ ေျပာလိုက္ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ နည္း
နည္းျငိမ္သြားၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထဲလဲ နည္းနည္းေတာ့ ထူးဆန္းေနတယ္။ ဒီေကာင္က ဒါမ်ိဳးကိစၥေတ
ြရွင္းတယ္။ ရွင္းဆို တခါမွကို သူ႔ဆီက မၾကားဘူးတာ။ စကားေတြျဖတ္ျပီး ျပန္လာေတာ့ အျပန္လမ္းမွာ မုန္႔ဆုိင္
ထဲ ၀င္ၾကည့္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္။ မိုးေတာ့ နည္းနည္းခ်ဳပ္ေနျပီ။ မထူးပါဘူးဆိုျပီး ကၽြန္ေတာ္၀င္လိုက္တယ္။


မုန္႔တစ္ခုကို ေကာက္ယူလိုက္ျပီး ေကာင္တာဆီသြားလိုက္တယ္။

ေကာင္မေလးက မ်က္လံုးတစ္ခ်က္၀င့္ၾကည့္လိုက္တယ္။

ပိုက္ဆံရွင္းျပီးကၽြန္ေတာ္ထြက္လာလိုက္တယ္။ ဟိုေကာင္ ေပါင္မုန္႔မၾကိဳက္တာ ကၽြန္ေတာ္ ေသခ်ာသိတယ္။

ကၽြန္ေတာ္လဲ ေနာက္ေန႔က်ရင္ အယ္လ္ဒိုရာဒိုဆီ ေရာက္မိဦးမလားပဲ။

No comments:

ေနာက္ဆုံးတင္ျပီသမွ်..ဆက္ဖတ္ရန္...ေအာက္သုိ႕