Search This Blog

အဖြဲ႕ဝင္မယ္..Followers

သတင္း


<<<< ၾကိဳဆုိပါတယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ေသာေန႕ေလးၿဖစ္ပါေစ >>>>

Saturday 7 April 2012

ဒိုင္ယာရီ ၊ ေရစက္ နွင့္ ခြဲခြာမွုတို ့အေၾကာင္း

ဒိုင္ယာရီ
ကြ်န္ေတာ့္ ဘ၀၏ တစ္ဦးတည္းေသာ သူမအေၾကာင္းကို ဒိုင္ယာရီတြင္ မွတ္သား ထားခဲ့ဖူးသည္။ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ဒိုင္ယာရီကို မည္သို႔ အသံုးျပဳၿပီး မည္သို႔ သေဘာထားသည္ကို ကြ်န္ေတာ္ မေလ့လာ၍ မသိခဲ့ပါ။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ အေသြးအသားႏွင့္ ရင္းၿပီး ရလာသည့္ လွ်ိဳ ႔၀ွက္ခံစားခ်က္မ်ား သို၀ွက္ သိမ္းဆည္းရာ အျဖစ္ ဒိုင္ယာရီကို အသံုးျပဳခဲ့ပါသည္။ ထို႔အတြက္ ကြ်န္ေတာ့္ ႏွလံုးသားကလည္း ခုန္သံျပင္းျပင္းျပဳရင္း လိုလိုလားလား သေဘာတူ လက္ခံခဲ့သည္။ အေၾကာင္းက ကြ်န္ေတာ္ အသံုးျပဳခဲ့ေသာ ဒုိင္ယာရီမွာေမြးရာပါ သန္မာခဲ့ေသာ ႏွလံုးသား ကိုယ္တိုင္ ျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္ပင္။ ထိုဒိုင္ယာရီႀကီးထဲတြင္ ကြၽန္ေတာ့္ဘ၀၊ ကြၽန္ေတာ့္ဇာတိၿမိဳ႕၊ ကြၽန္ေတာ့္ မိတ္ေဆြ၊ ကြၽန္ေတာ့္ မိသား စု၊ ကြၽန္ေတာ့္ ...။ ၿပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ ခ်စ္ျခင္း အားလံုးကို သို၀ွက္သိမ္းဆည္း ထားခဲ့သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ႏွလံုးသား ဒိုင္ယာရီႀကီးထဲတြင္ သို၀ွက္ သိမ္းဆည္းမႈ ေပါင္းမ်ားစြာ၊ လွ်ဳိ႕၀ွက္ခ်က္ေပါင္း မ်ားစြာ ႏွင့္ စာရြက္ေရ ေပါင္းမ်ား စြာ...။

သူမ...။
သူမကို သတိရ လြမ္းဆြတ္တိုင္း ကြၽန္ေတာ္ ဒိုင္ယာရီႀကီးကို အစ အဆံုး ျပန္လွန္ေလ့ရွိသည္။ ထိုအခါ စာရြက္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားေပၚမွ သူမ နာမည္မ်ားကို တစ္ဖန္ျမင္ ေတြ႕ရစျမဲ။ အခ်ဳိ႕ စာမ်က္ႏွာမ်ားတြင္ သူမ ျပံဳးေနခဲ့သည္။ အခ်ဳိ႕စာမ်က္ႏွာမ်ားတြင္ သူမ စိတ္ေကာက္ေနခဲ့သည္။ အခ်ဳိ႕စာမ်က္ႏွာမ်ားတြင္ သူမ ရယ္ေမာေနခဲ့သည္။ အခ်ဳိ႕စာ မ်က္ႏွာမ်ားတြင္ သူမငိုေႂကြး ေနခဲ့သည္။ စိတ္လိုလက္ရ ရွိ၍ ဒိုင္ယာရီ၏ ေခါက္႐ိုးက်ဳိး စာမ်က္ႏွာကို လွန္ၾကည့္ မည္ဆိုလွ်င္ေတာ့ တေရြ႕ေရြ႕ အေ၀းသို႔ ထြက္ခြာသြားေသာ သူမေျခရာေလးမ်ား ထင္ က်န္ေနသည္ကို ေတြ႕ရေပလိမ့္မည္။

တစ္ခ်ိန္က ထိုေျခရာ ေလးမ်ား ေ၀းကြာသြား၊ ေသးငယ္သြား၊ မႈန္မႈိင္းသြားသည္ အထိ မတားျမစ္ဘဲ ထိုင္ၾကည့္ ေနခဲ့သူမွာ ကြၽန္ေတာ္ကိုယ္ တိုင္ပင္ ျဖစ္သည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ေခါက္႐ိုး က်ဳိးစာမ်က္ႏွာ၏ ဟိုမွာဘက္ စာရြက္ အေျမာက္ အျမားကို ကြၽန္ေတာ္ မ်က္ရည္ သုတ္ဖို႔ အသံုးျပဳခဲ့ရ သည္။ စာရြက္မ်ား အေပၚ သူမနာမည္ ေရးျခစ္ရင္း၊ အလြမ္းဆိုေသာ ေ၀ါဟာရကို ပံုေဖာ္ရင္း၊ ႏြမ္းလ်စြာပါးအပ္ လိုက္ရင္း၊ မ်က္ရည္သုတ္ လိုက္ရင္းႏွင့္...။

တကယ္တမ္းေတာ့ ဒိုင္ယာရီ၏ သူမႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ အခန္း က႑တစ္ခုလံုးတြင္ (ေဖေဖာ္၀ါရီ ၁၄ ရက္ စြဲတပ္ထားေသာ ဗလာစာရြက္မွ လြဲၿပီး) ေၾကကြဲ ဆို႔နင့္ျခင္း အကၡရာတို႔သာ ျပည့္သိပ္လ်က္ရွိပါသည္။ သို႔ေသာ္ ဒိုင္ယာရီ၏ ထိုအခန္း က႑ေလးကိုေတာ့ ဖ်က္ပစ္ဖို႔ ကြၽန္ေတာ္ ဘယ္ေတာ့မွ မႀကိဳးစားမိခဲ့။ ည အိပ္ရာ၀င္ ပံုျပင္ တစ္ပုဒ္အျဖစ္ ညစဥ္ ဖတ္႐ႈၿပီးမွ အိပ္တတ္ေသာ အက်င့္ေၾကာင့္ ျဖစ္ေကာင္း ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။

ေရစက္
သူမက ကြၽန္ေတာ့္ ခ်စ္သူျဖစ္ခဲ့ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ သူမႏွင့္ ကြၽန္ေတာ္ ဖူးစာဆံုသည္ဟု (တစ္ခ်ိန္က)ထင္ခဲ့ မိေသးသည္။ တကယ္တမ္းေတာ့ ၾကည္ႏူးစြာ ေပါင္းဖက္ရျခင္း အနက္ေဆာင္ေသာ ဖူးစာသည္ ကြၽန္ေတာ္ႏွင့္ မထိုက္တန္ခဲ့ပါ။ အမွန္က သူမႏွင့္ ကြၽန္ေတာ္ တဒဂၤ ေရစက္ဆံုၾက ျခင္းျဖစ္သည္။ ဆန္းၾကယ္ စြာ ေရစက္ဆံုၿပီး မလွပစြာ ေရစက္ ကုန္ခဲ့ရပါသည္။ အေနာ္ရထာျပည့္ရွင္ မင္းႀကီးက သူမႏွင့္ ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ ပုဂံျပည္ စည္ပင္ ၀ေျပာေအာင္ ထူေထာင္ခဲ့ျခင္း မဟုတ္ပါ။ သို႔ေသာ္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ ပုဂံၿမိဳ႕မွာ ေရစက္ ဆံု ၾကရပါသည္။

ပုဂံေကာင္းကင္က မိုးသီးမိုးေပါက္မ်ားႏွင့္ ပုဂံ တစ္ခြင္လံုးကို အုပ္မိုးထားသည့္ ေႏွာင္းအတိတ္ ကာလ ေန႔တစ္ေန႔။ ထိုေန႔က သူမကို ကြၽန္ေတာ္ စေတြ႕ခဲ့ရသည္။ လက္ညႇိဳးထိုး မလြဲေသာ ပုဂံ ဘုရား အမ်ားႀကီးထဲမွာမွ သူမက မႏူဟာ ဘုရားႀကီးဆီ မိုးဖြဲဖြဲထဲက ေရာက္လာပါသည္။ ကံၾကမၼာကို ယိုးမယ္ မဖြဲ႔လိုပါ။ သို႔ေသာ္ ထိုေန႔၊ ထိုအခ်ိန္၊ ထိုမႏူဟာဘုရား ပရ၀ဏ္ အတြင္းတြင္ ဘုရား ေ၀ယ်ာ၀စၥျပဳလုပ္ရန္ ေရာက္ေနေသာ ေတာင္ႀကီးမွ ေရႊရြက္ ၀ါ၀တ္ အဖြဲ႕၀င္ ကြၽန္ေတာ္က တိုက္ဆိုင္စြာ ရွိေနခဲ့သည္။

ထို႔ေၾကာင့္လည္း သူမ၏ ႏွစ္လိုဖြယ္ အျပံဳးအပါ အ၀င္ ျဖဴစင္ေသာ မ်က္လံုး အစံု၊ သိမ္ေမြ႕ေသာ အမူအရာႏွင့္ ၿငိမ္းခ်မ္းျခင္းတို႔ကို တြယ္ၿငိဖို႔ အေၾကာင္းျဖစ္လာပါ သည္။ အဓိကကေတာ့ သူမတြင္ ကြၽန္ေတာ့္ ႏွလံုးသားႏွင့္ ထပ္တူ က်မည့္ ႏွလံုးသားရွိ ေနခဲ့ျခင္းပင္။ ထို႔ေၾကာင့္ ထို အေၾကာင္းျပခ်က္တစ္ခုတည္း ႏွင့္ပင္ သူမကို ကြၽန္ေတာ္ ႏူးညံ့စြာ ခ်စ္မိသြားခဲ့သည္။ သူမကေတာ့ (ကာလ ခပ္ငယ္ငယ္ တစ္ခု အတြင္း ခ်စ္သူ ျဖစ္သြားၾကခ်ိန္တြင္) ကြၽန္ေတာ့္ကို ကြၽန္ေတာ္ျဖစ္၍သာ ခ်စ္မိေၾကာင္း ႐ုိး႐ိုး သားသား ေျပာျပဖူးပါသည္။

ျဖစ္ေတာင့္ ျဖစ္ခဲ ေတြ႕ဆံုမႈမ်ဳိးျဖင့္ မႏၲေလးမွ အေပါင္း အသင္းမ်ားႏွင့္ ပုဂံ ဘုရားဖူးလာေသာ သူမႏွင့္ ေတာင္ႀကီးမွ ကြၽန္ေတာ္ေရစက္ ဆံုၾကျခင္းပင္။ ထို႔ေၾကာင့္ လည္း ျဖစ္ေတာင့္ ျဖစ္ခဲ ခ်စ္ျခင္းမ်ဳိးႏွင့္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ သိပ္ခ်စ္ခဲ့ၾကျခင္း ျဖစ္မည္။ ခ်စ္ျခင္း၊ အသက္ အရြယ္၊ စ႐ိုက္၊ ေပ်ာ္ရႊင္ တတ္မႈမွအစ တူညီေနျခင္း ေၾကာင့္ သူမက ကြၽန္ေတာ့္ အေပၚ လူႀကီးဆန္ခ်င္ဟန္ စတိုင္လ္ဖမ္းတတ္ၿပီး ကြၽန္ေတာ္က အျမဲတမ္း သူမေရွ႕ သူရဲေကာင္းႀကီးအျဖစ္ ရပ္တည္ခ်င္ခဲ့သည္။
သို႔ေသာ္ သူမဘယ္လို ပင္ လူႀကီးဆန္ခ်င္ဟန္ စတိုင္လ္ဖမ္းဖမ္း အခါအား ေလ်ာ္စြာျဖင့္ေတာ့ လြတ္လပ္စြာ ကေလးဆန္ ေနတတ္ ေသးသည္။ ပုဂံျပတိုက္ႀကီး ကို သမား႐ိုးက် ခ်စ္သူနယ္ ေျမအျဖစ္ သေဘာထားကာ သူမႏွင့္ ကြၽန္ေတာ္ လည္ပတ္စဥ္ အခါက ျပတိုက္ တစ္ေနရာရွိ သံဗ်င္မင္းသမီးေၾကး ႐ုပ္တုေရွ႕ အေရာက္ ကြၽန္ေတာ္ အတန္ၾကာ ေငးၾကည့္ခဲ့ဖူး သည္။ (ထိုစဥ္အခါက) ထို အခ်င္းအရာသည္ သူမ သတ္မွတ္ထားေသာ ရာဇ၀တ္ပုဒ္ ႏွင့္ၿငိစြန္းေနေၾကာင္း ကြၽန္ေတာ္ မသိခဲ့႐ိုးအမွန္ပါ။

ဒါေပမယ့္ သူမကေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ လက္ကို လႊတ္ၿပီး ျပတိုက္ အျပင္ထြက္ကာ စိတ္ေကာက္ ေနခဲ့ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ႏွလံုးသားနဲ႔ ပတ္သက္လာလွ်င္ ပကတိ ကေလးငယ္ သာသာ သူမကို ေတာ္ေတာ္ ၾကာၾကာ ေခ်ာ့ယူရသည္။ ၿပီးေတာ့ သူရဲေကာင္း မဆန္လွေသာ ကြၽန္ေတာ္ကလည္း ျပတိုက္ အ၀င္ေပါက္ရွိ က်န္ စစ္မင္းေၾကး ႐ုပ္တုအား ေငးေမာၾကည့္ဖူးေသာ သူမကို စကားနာ ထိုးရင္း တစ္ဖန္ စိတ္ဆိုးဟန္ျပေသးသည္။ ထိုသို႔ ေသးေသးမႊားမႊားမွ အစ အူတိုတတ္ေသာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ဦးသည္ ႀကီးႀကီးမားမား တြယ္ေႏွာင္ရင္း အရာရာအားလံုးကို ေမ့ေလ်ာ့ထားၾကျမဲ။ အခ်ိန္၊ ပတ္၀န္းက်င္၊ အေျခအေန စသည္ျဖင့္...။
သို႔ေသာ္ ပုဂံမိုးက ထာ၀ရ ရြာမေနခဲ့ပါ။ ဖယ္ၾကဥ္ လိုက္ေသာ ေလႏွင့္ အတူ အေ၀းတစ္ေနရာသို႔ လြင့္ပါ သြားၾကသည္။ ထို႔အတူ သူမႏွင့္ ကြၽန္ေတာ္သည္လည္း...။ ပုဂံကို မ်က္ကြယ္ ျပဳလိုက္ၿပီးေနာက္...။

ကြၽန္ေတာ့္ရင္တြင္ တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ တိုး၀င္ ဖက္တြယ္ဖူးေသာ သူမ၏ ကိုယ္သင္းရနံ႔ ေမႊးပ်ံ႕ေနခဲ့သည္။ ကြၽန္ေတာ့္ႏႈတ္ခမ္းတြင္ သူမပါးမွ သနပ္ခါးမႈန္တို႔ ရွိေနခဲ့သည္။ ကြၽန္ေတာ့္ လက္အစံုတို႔က သူမ၏ ဆံႏြယ္ရွည္ေလးမ်ားကို အလြတ္ရ ေနခဲ့သည္။ ေတာင္ႀကီးျပန္ လက္ေဆာင္အျဖစ္ သူမက ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ အလြမ္းေတြ နင့္ေနေအာင္ ထည့္ေပးလိုက္သည္။ ထပ္တူက်ေသာ အလြမ္းတို႔ကို မႏၲေလးယူျပန္သြားပါရေစ ဟုလည္း ကြၽန္ေတာ့္ထံခြင့္ ေတာင္းေသးသည္။ အသာ အယာ ေခါင္းညိတ္လိုက္ခ်ိန္ မွာေတာ့ သူမကြၽန္ေတာ့္အပါး က ေပ်ာက္ကြယ္သြားခဲ့ သည္။ ထိုအခါမွ ဟာတာတာ ရင္ခြင္၏ ႏွလံုးသားကိုပါ သူ မတိတ္တဆိတ္ ယူသြားေၾကာင္း ကြၽန္ေတာ္ သိလိုက္ရသည္။

ခြဲခြာမႈ
ခြဲခြာမႈတိုင္းတြင္ သူမက မ်က္ရည္တို႔ႏွင့္ ႏႈတ္ဆက္ ၿပီး ကြၽန္ေတာ္က(ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ သ႐ုပ္မခြဲတတ္ေသာ) အျပံဳးႏွင့္ ႏႈတ္ဆက္သည္။
သူမက ၀မ္းနည္းစြာ ငိုေႂကြးၿပီး ကြၽန္ေတာ္က ေၾကကြဲစြာ ျပံဳးလိုက္ျခင္းမ်ဳိး ျဖစ္မည္လား မသိ။ သို႔ဆိုလွ်င္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ခြဲခြာတိုင္း မ်က္ရည္က်ေသာ အျပံဳးတို႔ ႏွင့္ ၀မ္းနည္းေၾကကြဲစြာ ႏႈတ္ဆက္ၾကျမဲ။

ခ်စ္သူတို႔အတြက္ ခြဲခြာ ႏႈတ္ဆက္ျခင္းမ်ဳိးသည္ မလိုလား အပ္ဆံုးေသာ ကပ္ဆိုး တစ္ခုသာ ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။ သူမႏွင့္ ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ ထိုခြဲခြာ ႏႈတ္ဆက္ျခင္းမ်ဳိး မ်ားမ်ားစားစား မၾကံဳခဲ့ရပါ။ ထို႔အတြက္ေၾကာင့္ ကပ္ဆိုးကို မ်က္ကြယ္ျပဳရင္း ကြၽန္ေတာ္တို႔ ခ်စ္သူ ဘ၀သာယာေျဖာင့္ ျဖဴးခဲ့သည္ဟုလည္း မဆိုလိုပါ။
အေၾကာင္းက မမ်ားလွေသာ ခြဲခြာမႈတို႔၏ အဆံုးသတ္တြင္ ထာ၀ရခြဲခြာျခင္း အျဖစ္ သူမႏွင့္ ကြၽန္ေတာ္ အၿပီးအပိုင္ ေက်ာခိုင္းခဲ့ၾက သည္။ ေက်ာခိုင္းခဲ့ၾကပါ သည္။
ႏုသစ္စခ်စ္သူဘ၀ ပုဂံ ေန႔ရက္မ်ား အတြင္းက သူမ ႏွင့္ ကြၽန္ေတာ္ တစ္ညတာ ခြဲခြာျခင္းမ်ဳိးကို စတင္ စားသံုးၾကည့္ၾကရသည္။ ကြၽန္ေတာ္ ကိႏၷရီ ကိႏၷရာ ဇာတ္ကို ၾကားဖူးစဥ္အခါက အတိသယ၀ုတၱိ အလကၤာ ေျမာက္သည္ဟု ရယ္သြမ္း ေသြးခဲ့ဖူးပါသည္။ သို႔ေသာ္ သူမႏွင့္ ဆက္ႏြယ္သည့္ ထိုပုဂံေန႔ရက္မ်ားတြင္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ ကိႏၷရာ ျဖစ္မွန္း မသိ ျဖစ္ခဲ့ရသည္။ သူမကေတာ့ ကိႏၷရီ...။

ထို႔ေၾကာင့္ ပုဂံမွ အျပန္ ကာလ အပိုင္းအျခားမသိ ခြဲခြာ ရေသာအခါ ေတာင္ပံ အစံု မရွိၾကေသာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ကိႏၷရီကိႏၷရာေမာင္ႏွံမွာ စာအျပန္အလွန္ ေရးပို႔ရင္း ေတာင္ႀကီး၊ မႏၲေလးကို တစ္သားတည္း က်ေစခဲ့သည္။ သူမက စာမ်ားႏွင့္ ကြၽန္ေတာ့္ကို လြမ္းသည္။ စိတ္ေကာက္သည္။ နမ္းသည္။ ကြၽန္ေတာ္ကလည္း စာမ်ားႏွင့္ သူမကို စေနာက္သည္။ စိတ္တိုသည္။ ေထြးပိုက္သည္။

ထိုစာေလးမ်ားကလည္း ၾကည္ႏူး ၀မ္းေျမာက္စြာ ငံ့လင့္ေလ့ ရွိေသာ ကြၽန္ေတာ့္ဆီ အလိုက္တသိ ျမဴးထူး ခုန္ေပါက္ကာ တာ၀န္မပ်က္ ေရာက္လာတတ္ျမဲ။ ထို႔ ေၾကာင့္ စာေလးမ်ားက ကြၽန္ေတာ့္ စား၀တ္ေနေရး၊ ကြၽန္ေတာ့္ အိပ္မက္၊ ကြၽန္ေတာ့္ အသိုက္အ၀န္းေတြ ျဖစ္လာခဲ့သည္။ တစ္ရက္မွာေတာ့ စာေလးတစ္ေစာင္ ႐ႈိက္ႀကီး တငင္ငိုေႂကြးရင္း ကြၽန္ေတာ့္ဆီ အေျပး၀င္လာသည္။ ေမာေမာ ဟိုက္ဟိုက္ႏွင့္ပင္ စာေလးက သူမအေၾကာင္းကို ငိုသံစြက္ၿပီး ေျပာျပသည္။

(ကြၽန္ေတာ္တို႔ အေၾကာင္းကို အိမ္က သိသြားသျဖင့္ သူမကို ဆရာ၀န္ တစ္ေယာက္ႏွင့္ ေပးစားဖို႔ စီစဥ္ ေနေၾကာင္း၊ ဆရာ၀န္ဆို သူ ကလည္း ႐ိုး႐ိုးေအးေအးႏွင့္ သူမကို တြယ္တာေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ့္ကိုသာ သူမခ်စ္ေၾကာင္း၊ ေကာင္းေစခ်င္၍ စီစဥ္ေပးေသာ မိဘမ်ားကို သနားေပမယ့္ သူမကို လာေရာက္ ေခၚေစလိုေၾကာင္း၊ ကြၽန္ေတာ္ႏွင့္သာ ေတာင္ႀကီးတြင္ ဘ၀တစ္ခုတည္ေထာင္ ၾကမည့္အေၾကာင္း၊ ... ေၾကာင္း... ေၾကာင္း...)

ကြၽန္ေတာ္ အထိတ္ တလန္႔စာေလးကို လႊတ္ခ်လိုက္သည္။ အခ်စ္ကို ခပ္ထည့္ဖို႔ အတြက္ ခြက္လိုပါသလား။ အခ်စ္ဆိုသည့္ ပန္းပြင့္ဖို႔ ေရ၊ ေျမေတြ လိုပါသလား၊ အခ်စ္ကို စာလံုး ေပါင္းျပဖို႔အတြက္ စာရြက္ ႏွင့္ ေဖာင္တိန္ လိုပါသလား။ အသက္႐ွဴမရစြာျဖင့္ ေဘးဘီ ၀ဲယာ လွည့္ၾကည့္မိသည္။ ေမွာင္မည္း ေျခာက္ကပ္ေနေသာ အခန္းက်ဥ္းတစ္ခု။ ကြၽန္ေတာ္ လဲေလ်ာင္းမိေနသည္က အေမ၊ ညီ၊ ညီမ တို႔ႏွင့္အတူ အိပ္စက္ေလ့ရွိ သည့္ တစ္ခုေသာ အိပ္ရာ။

အခန္းက်ဥ္းေလးတြင္ မည္သူမွ မရွိ။ အခ်စ္ကို ေက်ာ္လြန္၍ ၾကည့္လိုက္ေသာေၾကာင့္ ႏွလံုးသားတြင္လည္း သူမ မရွိေတာ့။ အေမ ေစ်းထြက္ ေရာင္းေနလား ကြၽန္ေတာ္ မသိေတာ့။ ညီေလး ေက်ာင္းမအပ္ရေသးမွန္း ကြၽန္ေတာ္ မသိေတာ့။ သူမ ပင္လယ္စာ ႀကိဳက္တတ္မွန္း ကြၽန္ေတာ္ မသိေတာ့။ သူမႏႈတ္ခမ္းက ေရႊေရာင္လႊမ္း စကားလံုး မ်ားအေၾကာင္း ကြၽန္ေတာ္ မသိေတာ့။ ညီမေလး...မသိေတာ့။ သူမ...မသိ ေတာ့။ မသိေတာ့...။

ကြၽန္ေတာ့္ ဦးေႏွာက္ ခ်ဳိ႕ယြင္းသြားၿပီလား။ သို႔မဟုတ္ ျပန္ေကာင္းလာသည္လား။ အခ်စ္တြင္ ဘာေတြ ေပါင္းစပ္ထား သနည္း။ အခ်စ္ရွိ႐ံုႏွင့္ အခ်စ္ျဖစ္မလာတာ ေတာ့ ေသခ်ာသည္။ အခ်ဳိ႕ ဗီဒီယိုဇာတ္ လမ္းမ်ားမွာလို သူမမိဘမ်ားက ကြၽန္ေတာ့္ကို ေငြပံုေပးၿပီး ၾကမ္းၾကမ္းတမ္းတမ္း ေျပာဆို ေနာက္မဆုတ္ခိုင္းမွာေတာ့ ေသခ်ာသည္။ ဆရာ၀န္ဆိုသူကလည္း အရွိန္အ၀ါႏွင့္ ကြၽန္ေတာ့္ ဘ၀ကို ဖ်က္ရင္း ေလွာင္ရယ္ေနမွာ မဟုတ္တာေတာ့ ေသခ်ာသည္။

ကြၽန္ေတာ္ ခ်စ္ေသာ သူမ၊ သူမခ်စ္ေသာ ကြၽန္ေတာ္။ တစ္စံုတစ္ခုကို ကြၽန္ေတာ္ ျပင္းျပင္း ထန္ထန္ ဆို႔နင့္စြာ သိလိုက္ရသည္။ အခ်စ္ဆိုသည့္ ျပာမႈန္ေလးေတြကို ကံၾကမၼာ ေလျပင္းျပင္းက တိုက္ထုတ္လိုက္ေသာ အခါ ဘ၀ မီးခဲေတြက ရဲေနေအာင္ တညီးညီး ထေလာင္သည္။ လြတ္က်သြားေသာ စာေလးကို ကြၽန္ေတာ္ ၾကည့္လိုက္သည္။ မီးအခ်ဳိ႕ဟပ္ ၿပီး ေလာင္ကြၽမ္းစ ျပဳေနၿပီ။ ၾကည့္ေနရင္းမွ အျမင္အာ႐ံု ေ၀၀ါး မႈန္မႈိင္းလာသည္။ အံႀကိတ္ထားေသာ္လည္း ထိန္းသိမ္းမရသည့္ မ်က္ရည္တို႔က ယိုစိမ့္က်လာသည္။ မ်က္ရည္တို႔သည္ မီးကို ႏိုင္ပါသလား။ စာေလးကေတာ့ ျပာျဖစ္သြားသည္။ စာပါ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို ကြၽန္ေတာ္ မမွတ္မိေတာ့။ တကယ္...ကြၽန္ေတာ္... မသိေတာ့...ပါ...။ လံုး...၀...မသိ ...ေတာ့။
အဆိုေတာ္ မ်ဳိးႀကီးႏွင့္ ေတြ႕လွ်င္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ တစ္စံု တစ္ခုေျပာခ်င္ေသးသည္။ “ရယူျခင္း မဟုတ္ရင္ ___ အခ်စ္ကဘာလဲ __”ဟု သူ ဆိုဖူးမည္ ထင္ပါသည္။

No comments:

ေနာက္ဆုံးတင္ျပီသမွ်..ဆက္ဖတ္ရန္...ေအာက္သုိ႕