Search This Blog

အဖြဲ႕ဝင္မယ္..Followers

သတင္း


<<<< ၾကိဳဆုိပါတယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ေသာေန႕ေလးၿဖစ္ပါေစ >>>>

Friday 19 October 2012

***က်ေနာ့္ရည္းစား သူမ်ားခ်စ္သူ***


ဟိုင္း              ဟိုင္းတဲ့ က်ေနာ္ အင္တာနက္ေလးဖြင့္လိုက္ေတာ့   က်ေနာ္ကလဲ ဟိုင္းပါ ႏုတ္ဆက္လုိ္က္ပါတယ္
    သူက ခင္လို႕ရလားတဲ့- က်ေနာ္က ရပါတယ္  ယူကဘယ္ကလဲ ေမးေတာ့ သူက ရန္ကုန္ကပါတဲ့၊ ဒီလိုနဲ႕စကားေတြ
   ေျပာျဖစ္ၾကတယ္၊ သူ႕က ဟိိိုင္း ေနအုံး အျပင္မွာ ဖုန္းနဲ႕ေျပာမယ္တဲ့ က်ေနာ္က အိမ္မွာဖုန္းရွိလားလို႕ေမးေတာ့
    အိမ္မွာ ဟုတ္ဘူး အိိိိမ္နဲ႕နီးနီးေလးတဲ့ ဖုန္းဆိုင္က က်ေနာ္ ခ်က္ခန္းကေနသူ႕အိမ္ကိုသြားအိမ္ေလးမွာလက္ေဆာင္ေလး
   ေပးခဲ့ေၾကာင္းေျပာျပေတာ့ သူက လက္ေဆာင္ေလးေတြအရမ္းသေဘာက်တာပဲ တဲ့ ေနာက္လဲပို႕ေပးအုံးေနာ္ တဲ့
   သိပ္မၾကာလုိက္ဘူးေလ ဖုန္းလာတယ္ ဖုန္းကို္င္လို္က္ေတာ့ က်ေနာ့္အေၾကာငး္ကိုေမးတယ္ နာမည္ဘယ္လိုေခၚလဲတဲ့
   က်ေနာ္ က ေနြႏွင္းေမာင္ပါလို႕ေျပာ သူက ဟယ္ မိန္းမနာမည္ၾကီးတဲ့ေလး က်ေနာ္က ဟုတ္ဘူး ေယာက်ာ္းနာမည္ပါေပါ့
   ဘယ္သူေပးထားလဲ ေမးေတာ့ က်ေနာ္က ေဖေဖက တကၠသိုလ္ဘုန္းနိုင္ရဲ႕၀တၳဳေတြဖတ္တယ္ေလ ဘယ္စာအုပ္လဲေတာ့
   မသိေတာ့ဘူး  အဲ့ဒီစာအုပ္ထဲမွာ ဇာတ္လိုက္နာမည္က ေနြႏွင္းေမာင္တဲ့ အဲ့ဒီနာမည္ၾကိုဳက္လို႕ေပးထားတာလုိ႕ေျပာေတာ့
  သူက ေအာ္ ထားပါေတာ့တဲ့၊  အလုပ္အေၾကာင္းေရာ အကုန္လု့းံေျပာျပလုိက္တယ္ သူ႕ကိုလဲ ေမးလိုက္ေတာသူက
  နယ္ကပါတဲ့ ရန္ကုန္မွာ အလုပ္လုပ္ေနတာတဲ့ေလ မိဘအေၾကာင္းေတြ ေမာင္နွမဘယ္နွစ္ေယာက္ရွိတယ္ဆိုတာက အစ
    အကုန္ေျပာျပတယ္၊  နာမည္က ....တဲ့၊
                      ေနာက္တစ္ေန႕မွာဖုန္းဆက္ခဲ့တယ္ ဘယ္သူလဲ ..လားလုိ႕ေမးေတာ့ ဟုတ္ဘူး ညီမပါတဲ့ ..ရဲ႕ညီမတဲ့
  က်ေနာ္ လဲ နွစ္ေယာက္မွန္းမသိဘူးေလ ဒီေတာ့ နည္းနည္းေတြေ၀သြားတယ္၊ ဓာတ္ပုံျပပါလားလုိ႕ေမးေတာ့ ဆိုဒ္ထဲဘယ္သူ႕
   အိမ္မွာရွိတယ္ နွစ္ေယာက္တြဲ ေနာက္ကဟာတဲ့ အသားျဖဴျဖူ ဆံပင္တိုတို  နီနီ  အရပ္က 5ေပ 4လက္မတဲ့၊ က်ေနာ္ သြားၾကည့္
   လိုက္ပါတယ္ ဟုတ္တယ္ သူေျပာတဲ့အတိုင္းပါပဲ               ေနာက္တစ္ေန႕မွာဖုန္းဆက္ခဲ့ျပန္တယ္  ခုဘယ္သူလဲ ေမးေတာ့ ..
  ေလတဲ့ မေန႕ကဖုန္းဆက္ေသးလားလုိ႕ေမးေတာ့ ဆက္ပါဘူးတဲ့ က်ေနာ္က ဆက္တယ္ေနာ္ ...ဟုတ္ဘူးလားလို႕ေမးေတ့ာ
  ဟုတ္ဘူး ....ေနမွာတဲ့ သူက ညီမညီမလို႕သုံးတယ္မလားတဲ့၊ က်ေနာ္ က နင့္ညီမလားလုိ႕ေမးေတာ့ ညီမေကာ ရွိတယ္မလား
   လို႕ေမးေတာ့ သူက ညီမရွိတယ္တဲ့ နယ္မွာေနတာ အင္တာနက္သုံးတတ္ဘူးေလတဲ့   မေန႕ကဟာက သူ...ေနမွာတဲ့အဲ့ဒါ သူ႕
   သူငယ္ခ်င္း သူ႕ကိုအေကာင့္ဖြင့္ေပးတဲ့သူတဲ့ နာမည္က.....တဲ့ ဒါနဲ႕သူတို႕က နွစ္ေယာက္ဆိုတာသိလိုက္ရတယ္၊
        ဒီလိုနဲ႕ ေနာက္တစ္ေယာက္က ဘယ္ေတာ့မွာ ဖုန္းမဆက္ခဲ့ေတာ့ဘူး သူနဲ႕ေန႕တိုင္းလိုလိုဖုန္းေျပာျဖစ္ၾကခဲ့တယ္
   ေနာက္ပုိင္းဖုန္းေျပာရင္ၾကာလာတတ္တာမို႕  က်ေနာ္ က ....ေရ  နင့္အလုပ္က ည ၈ ၃၀မွာ ဆင္းတာဆိုေတာ့
  ေနာက္ဆို ၁၁နာရီထိုးျပီးမွဖုန္းဆက္ေနာ္ ဒီဖုန္းလိုက္ရက္ မအားဘူးကမ်ားေနတယ္ လို႕ေျပာေတာ့ သူက အင္းပါ  ဘာျဖစ္လို႕လဲ
  ေမးေတာ့ ...နဲ႕ဖုန္းေျပာရင္ၾကာတယ္ေလ အံဲ့ဒီေတာ့ ဖုန္းက ည၁၁နာရီကေန မနက္ ၇နာရီအထိ တစ္မိနစ္မွာ ၂၅ က်ပ္ေလ
  က်န္တဲ့အခ်ိန္ဆို ၅၀ဆိုေတာ့ သက္သာတယ္လို႕ေျပာျပလုိက္တယ္ ၊ သူကလဲ အင္းပါ ရပါတယ္ ဖုန္းအားရင္ မက္ေဆ့ပို႕လိုက္
   မယ္တဲ့ ၊ က်ေနာ္ က အင္းဆိုျပီး စကားေျပာျပီးဖုန္းခ်လိုက္တယ္၊
         အစကေတာ့ ဘာရယ္မဟုတ္  ေနာက္ေတာ့ဇာတ္လမ္းက တေျဖးတေျဖးေမွ်ာလာေတာ့ ရင္ထဲမွာ သံေယာဇဥ္ေလးေတြ
    တြယ္ျငိလာတယ္ သူကလဲ ပုမွန္လိုလို ဖုန္းဆက္တဲ့အခါလဲ ဆက္တယ္ မက္ေဆ့ပို႕တဲ့အခါလဲပို႕နဲ႕ သူစိတ္ညစ္တဲ့အခါ အလုပ္ထဲ
    အဆင္မေျပတဲ့အခါ   ေနလည္ပုိင္းလဲ ဖုန္းဆက္ျပီးေျပာျပတယ္၊ ဒီလိုနဲ႕တစ္ေန႕မွာေတာ့   သူ ျပာယာခတ္ျပီး ေန႕လည္ပုိင္းေလာက္
    မွာဖုန္းဆက္ခဲ့တယ္ တရႈပ္ရႈပ္နဲ႕ဘာျဖစ္လို႕လဲ ေမးေတာ့  သူ႔ သူငယ္ခ်င္း အိမ္ေထာင္က်သြားျပီး တဲ့ သူအတူရန္ကုန္မွာ အလုပ္လာ
   တုန္းကအတူတူလာခဲ့တဲ့သူငယ္ခ်င္း သူ႕ကိုေတာ့ ရည္းစားထာမယ္ေျပာေတာ့ တစ္ပတ္ေလာက္မေခၚပဲ ေနခဲ့တယ္ သူက အိမ္ျပန္
    သြားျပီးသိပ္မၾကာဘူး အိမ္ေထာင္ျပဳူသြားတယ္ဆိုေတာ့ စိတ္ထိခိုက္လို႕ပါတဲ့၊ က်ေနာ္က သူဟာသူရသြားတာပဲ ကုိယ့္သူငယ္ခ်ငး္
    အိမ္ေထာင္က်သြားတာဆိုေတာ့ ၀မ္းသာရမွာေပါ့ေျပာျပပါတယ္ သူက ေတာ္ျပီ  ငါ့ဘက္ေျပာေပးမယ္မွတ္လို႕ဖုန္းဆက္မိတာမွားပါ
    တယ္လုိ႕ျပန္ေျပာတယ္ ဒါနဲ႕က်ေနာ္ မိန္းကေလးလားလို႕ေမးေတာ့ အင္းတဲ့ က်ေနာ္က အေကာင္းေျပာေပးတာပါ ကိုယ္လဲ တစ္ေန႕
     ်အိမ္ေထာင္က်အုံးမွာပဲေလ ..ဘက္ကေန ကူေျပာေပးရင္ဘယ္ေကာင္းမလဲ လက္ရွိအခ်ိန္ေလးမွာ ..စိတ္သက္သာေပမဲ့  ...ကို
   မေကာငး္တဲ့စိတ္ကိုအားေပးသလိုျဖစ္သြားမယ္ေလ  ဒါေၾကာင့္သူတို႕ကိုနားလည္ေပးျပီး ခြင့္လြွတ္လိုက္ပါလို႕ေျပာျပလုိက္တယ္
    ေနာက္သိလိုက္ရတာက သူ႕သူငယ္ခ်င္းေကာင္မေလးရသြားတဲ့ေကာင္းေလးက သူနဲ႕ေက်ာင္းေနဘက္ ငယ္ရည္းစား အိမ္ကသေဘာ
    တူထားတဲ့သူတဲ့ ေသေရာ.၊
          က်ေနာ္ ေနာက္မွအစ္ေမးမွသိရတာပါ  သူနဲ႕ေစာေစာေကာင္းေလး အေၾကာင္းအကုန္လုံးေျပာခဲ့တယ္ ခုအဆက္သြယ္မရွိေတာ့
   ဘူးတဲ့ ငါ့ကိုလဲမဆက္သြယ္နဲ႕ ခုဆက္တဲ့ဖုန္းနံပါတ္လဲ မဟုတ္ေတာ့ဘူး အလုပ္လဲေျပာင္းေတာ့မွာ တစ္သက္လုံးအဆက္မလုပ္န႕ဲလို႕
   ေျပာလိုက္တယ္တဲ့  က်ေနာ္ယုံၾကည္ခဲ့ပါတယ္၊ က်ေနာ္ရည္းစားရွိာလးေမးေတာ့ ခုနက အေၾကာင္းေလးေျပာျပတယ္၊ သူစိတ္မေကာင္း
  ျဖစ္ျပီး ငိုခဲ့ေသးတယ္ ၊ အဲ့ အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ လဲ ငိုမိတယ္ က်ေနာ္ က သူတစ္ပါးရဲ႕ပထမဆုံးျဖဴစင္တဲ့အခ်စ္ျခင္း ေမတၱာကိုမရတာ
  ရယ္ သူ႕အတြက္စိတ္မေကာင္းျဖစ္တာရယ္ေရာေႏွာျပီး ငိုလိုက္မိတယ္၊ က်ေနာ္မငိုနဲ႕ငိုတာမၾကိုက္ဘူး ေျပာေတာ့ သူမငိုေတာ့ဘူးတဲံ့
   ကိုယ့္အေပၚရက္စက္တဲံံ့သူ အတြက္ဘာျဖစ္လို႕ငိုေနအုံးမွာလဲ ဆိုျပီးေတာ့အငိုရပ္သြားတယ္ က်ေနာ္က ခ်စ္သူအျဖစ္လက္ခံဖို႕ စိတ္ကူး
  ခ်ိန္မွာ သူက သူ႕ရဲ႕ရည္းစားေဟာင္းအတြက္ ကိုယ့္ေရွ႔မွာ လာငိုျပတာကိုလက္ခံဖို႕မျဖစ္နိုင္လို႕လဲပါတယ္ က်ေနာ္ စိတ္ေပါက္ေပါက္နဲ႕
ေျပာလုိက္မိတယ္ ငါ့ေရွ႔လာငိုမျပဖို႕၊
          ေနာက္တစ္ေန႕ သူအလုပ္ထဲသြားေနတဲ့အခ်ိန္မွာ သူ႕အိမ္က သူ႕ေမေမဖုန္းဆက္တယ္ တဲ့ သူမရွိေတာ့သူ႕ငယ္ခ်င္းေတြက
 ညညဆို၁၂နာရီတစ္ခ်က္ေလာက္မွအိပ္တာ ဖုန္းေျပာေျပာေနတာ လို႕ေျပာျပလိုက္ၾကတယ္ အ့ဲဒီညက်ေနာ္လဲ ဖုန္းမဆက္ျဖစ္ဘူးေလ
 အဲ့ဒီေနာက္တစ္ေန႕မွာ လိုင္းေပၚကိုခ်ိန္းလုိက္တယ္ သူလာပါတယ္ လိုင္းမေကာင္းလုိ႕ စကားသိပ္မေျပာလုိက္ရဘူး၊ သူက အဲ့ဒီေန႕မွာ
 ေစ်ုး၀ယ္ထြက္တယ္ မယ္လမုဘု၇ားမွာေဗဒင္သြားေမးတယ္တဲ့ ခုညလဲ ဖုန္းမဆက္ျဖစ္ခဲ့ဘူး က်ေနာ့္ဆိမွာ မိုးေတြရြာျပီးလ်ပ္စီေတြ
 လက္ေနလို႕၊
             ေနာက္ေန႕မွာ ဖုန္းဆက္ေတာ့ သူက အရင္ေျပာတယ္ သူညအိ္ပ္မက္တယ္တဲ့က်ေနာ့္ ဖြားဖြားနဲ႕ၾကိးၾကီးက သူနဲ႕သေဘာမတူ
ဘူး အဆက္အသြယ္မလုပ္နဲဲ႕လို႕ေျပာပါတယ တဲ့ သူက အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ အရင္က က်ေနာ္ ေျပာျပတဲ့နတ္သားလး နတ္သမီးေလးပုံျပင္
ေလးကိုသတိရမိပါတယ္တဲ့ ပုံျပင္ေလးေတာ့ မေျပာေတာ့ပါဘူး၊ အဲ့ဒီည သူက်ေနာ့္စိတ္ဓာတ္ေတြကို သူသိထားတဲ့ေမးခြန္းေတြနဲ႕စမ္း
တတ္ပါေတာ့တယ္ က်ေနာ့္အေျဖေတြက သူ႕စိတ္ၾကိဳက္ေတြခ်ည္းျဖစ္ေနတယ္  သူက ေမေမေျပာတယ္တဲ့ ညညဆိုဘာလုပ္ေနတာလဲ
ဖုန္းဆက္ဆက္ေနတာဆို ကိုယ္မျမင္ဘူးတဲ့သူကို သေဘာမတူဘူးလို႕ေျပာတယ္တဲ့  သီတင္းကၽြတ္ရင္ ျပန္လာခဲ့ ဟိုေကာင္းနဲ႕လက္ထပ္
ေပးမယ္လို႕ေျပာေ႕ၾကာင္းေျပာျပတယ္ သူ႕ေမေမက သူႈငယ္ရည္းစား အိမ္ေထာင္က်သြားတာ မသိေသးဘူးလို႕ေတာ့ေျပာတယ္
သီတင္းကၽြတ္ျပန္လာရင္ အၾကိဳးအေၾကာင္းေျပာျပီး တပို႕တြဲလေလာက္မွာလက္ထပ္ေပးမယ္လို႕ေျပာေၾကာင္း က်ေနာ့္ကို ေျပာျပတယ္
က်ေနာ္ ငယ္ရည္းစားက တကယ္ပဲ အိမ္ေထာင္က်သြားျပီးလား လို႕ေမးေတာ့ သူက ဖုန္းဆက္တာ အိမ္ေထာင္က်ျပီးျပီ ျပန္ေျပာတယ္
လို႕ေျပာတာပဲ ၊ သူႈရဲ႕သံေယာဇဥ္ေတြ က်န္ရွိေနေသးတာကို က်ေနာ္ သတိထားမိပါတယ္၊ သူက ေျပာတယ္ သီတင္းကြ်တ္အိမ္မျပန္ေတာ့
ဘူးတဲ့ ရန္ကုန္မွာပဲ ေနေတာ့မယ္လို႕ေျပာတယ္ အရင္အခ်ိန္ေတြမွာ စကားေျပာရင္း နယ္လြန္ေအာင္ ေျပာခဲ့မိၾကတယ္ မဂၤလာေဆာင္
အထိပါခဲ့တယ္ ၊
       သူေနမေကာင္း ရင္လဲ က်ေနာ္ဆီဖုန္းဆက္ျပီူး ေျပာျပတယ ္ေဆးခန္းသြားမယ္ဆိုရင္လဲ ခု ေဆးခန္းသြားမဲ့အေၾကာင္းေျပာျပတယ္
က်ေနာ္ေနမေကာင္းျဖစ္ေတာ့သူစိတ္မေကာင္းျဖစ္ျပီး သူ အလုပ္ထဲကေန တစ္ၾကိမ္ ၁၁နာ၇ီထုိးျပီးတစ္ၾကိမ္ဖုန္းဆက္ေမးတယ္ ၁၁ထိုး
ျပီး ဖုန္းဆက္ေတာ့ က်ေနာ္ကသက္သာလာျပီး ေျပာတယ္ သူက အိိိိ္မ္ကၾကိးၾကီးတုိ႕ေဆးခန္းလိုက္ပို႕လားလို႕ေမးတယ္ က်ေနာ္က လုိက္
ပို႕တယ္ သက္သာလာျပီး စိတ္မပူနဲ႕ဆိုျပန္ေျပာတယ ္ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ သူက ဘာၾကားတာလဲ မသိက်ေနာ္ကပဲ ေျပာလိုက္မိလားမသိဘူး
အေလးအနက္မထားပါနဲ႕ ေျပာျပလိုက္မိတယ္တဲ့ သူစိတ္မေကာင္း္ျဖစ္ျပီး ခ်က္ခ်င္းငိုပါေတာ့တယ္ က်ေနာ္ကဘာျဖစ္ျပန္တာလဲလို႕ေမး
ေတာ့ သူက စိုးရိမ္လို႕ေမးတာ ကိုအေလ့နက္မထားနဲ႕ဆိုျပီးျပန္ေျပာလုိ႕ပါတဲ့့  သူ႕ကိုငယ္ရည္းစားက ျပစ္ထားတဲ့အျဖစ္မ်ိဳးေနာက္ထပ္
မၾကဳံခ်င္ေတာ့သူ႕မိုံ႕က်ေနာ္ ခုလိုျပန္ေျပာတဲ့ အတြက္စိတ္ထိခိုက္လို႕ငိုတာပါလို႕ေျပျပတယ္ အဲ့ဒီေနာက္ပုိင္းမွာ သူဘက္စမ္းသပ္မႈေတြ
ဆက္တုိက္မျပတ္ျပဳလုပ္ပါေတာ့တယ္ ၊
         တကယ္လို႕ သူ႕ငယ္ရည္းစားက အိမ္ေထာင္မက်ေသးဘူးဆိုရင္ သူ႕ေမေမက ေသခ်ာတယ္ လာမဲ့တပို႕တြဲလမွာ သူ႕ကိုအိမ္
ေထာင္ခ်ေတာ့မွာ က်ေနာ္က ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ေနာက္တစ္နွစ္ေလာက္ေတာ့ေစာင့္ေပးပါလို႕ ေတာင္းဆိုလိုက္တယ္ ဆက္ျပီး ဘာလုပ္ရမယ္
ဆိုတာက်ေနာ္ ေျပာမျပတတ္ေတာ့ဘူးဗ်ာ အရာအားလုံးက သူ႕အေပၚမွာပဲ မူတည္လာျပီလို႕က်ေနာ္ထင္တယ္ က်ေနာ္ ဘာဆက္လုပ္ရ
မလဲ ဘာဆက္လုပ္ရမလဲ?;;;;;;;;;;;;;;;လဲ?;;;;;;;;;;;;;;;လဲေပါင္းမ်ားစြာနဲ႕ က်ေနာ့္ရည္းစားသူမ်ားခ်စ္သူျဖစ္ေနခဲ့ျပီေကာ။
                    ( အမွားပါရသီးခံျပီးဖတ္ေပးၾကပါလုိ႕ ေမတၱာရပ္ခံပါတယ္)
         အားလုံးကုိေလးစားလ်က္

No comments:

ေနာက္ဆုံးတင္ျပီသမွ်..ဆက္ဖတ္ရန္...ေအာက္သုိ႕