အပူသည္မ်ားအတြက္
ေမွ်ာ္မေနနဲ႔၊ ပူမေနနဲ႔ ေတာ့
အစမရွိေအာင္ ေမွ်ာ္ခဲ့ ပူခဲ့ရၿပီ
အဆုံးမရွိေအာင္ ေမွ်ာ္ေန ပူေနရအုံးမယ္
ပူလို႔ ပူစရာရွိတာ ၊ပူစရာျဖစ္တာ
တစ္ခုခုတစ္ေယာက္ေယာက္ကို
သေဘာက်(သို႔) မေက်မနပ္ျဖစ္တယ္
ဆိုကတည္းက အပူစေတာ့တာပဲ။
ဆရာေတာ္ ဦးဥတၱမသာရ
တရားအလုပ္ဆိုတာ
ဘုရားရဲ႕ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ အေမြကို
ဆက္ခံႏိုင္ဖို႔ ႀကိဳးစားတာ တရားအလုပ္
အေနဆိုး၊ အေသဆိုး
လူ႔ဘ၀ဆိုတာ အမွန္တကယ္မရွင္လို႔
အေသလမ္းဆုံးတာပါ။
အမွန္တကယ္မပုိင္လို႔
ဆုံး႐ႈံးရတာပါ။
တငါငါနဲ႔ အေနဆိုးသေလာက္
အေသဆိုးျပန္ႀကဳံရမွာပဲ
ငါမပါဘဲ အေနေကာင္းေနတတ္မွ
အေသဆိုး ၊ အျဖစ္ဆိုးလြတ္မယ္။
ကံစီမံရာ
ဘယ္သူသတ္လို႔မွ ေသရတာမဟုတ္ဘူး
ကိုယ့္တဏွာ(ကံ)ေၾကာင့္ ကိုယ္ေသရတာခ်ည္းပဲ။
အေသကို အရွင္မွတ္ၿပီး သိမ္းပိုက္ေနလို႔
ငါခ်ည္းေသေနရတာပါ။
အေသကို အေသမွန္းသိလို႔ မသိမ္းပိုက္ရင္
ငါေသစရာ ကို မရွိေတာ့ပါ။
ကုိယ္ျပဳလုပ္တဲ့ အကုသိုလ္အေၾကာင္းကံေၾကာင့္ အက်ဳိးဒုကၡေပၚပါသည္။
အေၾကာင္းကံ(တဏွာ) ကို သတ္မွ အက်ဳိးဒုကၡရပ္ပါမည္။
တငါငါနဲ႔ အကန္းေန ေနသေရြ႕ကေတာ့ ကယ္ပါ ယူပါနဲ႔ အကန္းေသ ေသရဦးမယ္။
ေသတာပဲ သိေန သေရြ႕ကေတာ့ ေသတာကိုပဲ တဏွာနဲ႔ ၿငိတြယ္ၿပီး မဆုံးႏိုင္ေအာင္ ေသရုံပဲရွိတယ္။
မေသတာ(နိဗၺာန္) ကို မဂ္ဥာဏ္နဲ႔ သိမွ အေသလြတ္မယ္။
လိုရင္ပူစၿမဲ
လိုခ်င္မႈႀကီးေလ၊ မရခင္မွာလည္း မရမွာ ပုိပူရေလ၊ ရျပန္ေတာ့လည္း ဆုံး႐ႈံးမွာ ပိုပူရေလ ၊ ထပ္ၿပီးပိုလိုခ်င္ေလေလပဲ ၊ ဘယ္ေတာ့မွ မခ်မ္းသာ(အငတ္မေျပ)ဘူး ၊ ရလို႔ လိုခ်င္၊
လိုခ်င္လို႔ရနဲ႔ အဆုံးမရွိဘူး၊ ဘာေတြရသလဲေသေသခ်ာခ်ာၾကည့္ေတာ့ အပူေတြရတာပါပဲ။
ရသေရြ႕ပူေနရမွာပဲ၊ အရမ်ားေလ အပူႀကီးေလ ၊ ငါထင္ေနလို႔ ငါပူ ပူေနရတာပါ၊ ငါမရွိတာ ခဏသိေနရင္ ခဏပူစရာမရွိ၊ ငါမရွိတာ အၿမဲသိေနရင္ ဘယ္ေတာ့မွ ပူစရာမရွိေတာ့ဘူး။
ငါစြဲ အတၱျပဳတ္မွ ငါပူ ဒုကၡခ်ဳပ္မယ္၊ အမွန္မသိလို႔ ျဖစ္ရတဲ့ ဒုကၡခ်ည္းပဲ။
No comments:
Post a Comment