Search This Blog

အဖြဲ႕ဝင္မယ္..Followers

သတင္း


<<<< ၾကိဳဆုိပါတယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ေသာေန႕ေလးၿဖစ္ပါေစ >>>>

Saturday 8 December 2012

နတ္ေမာက္ၿမဳိ႕ တြင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ေျပာၾကားေသာ မိန္႔ခြန္းမွ ေကာက္ႏုတ္ခ်က္

မေကြးတိုင္းေဒသႀကီး၊ နတ္ေမာက္ၿမဳိ႕ရွိ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ ေၾကး႐ုပ္ ေဘာလံုးကြင္း တြင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ေျပာၾကားေသာ မိန္႔ခြန္းမွ အမ်ိဳးသား ဒီမိုကေရစီ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ ပါတီ၀င္မ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေျပာၾကားခ်က္ကို ေကာက္ႏုတ္ ေဖာ္ျပလိုက္ပါသည္။

"ကၽြန္မ ေျပာမယ္ေနာ္။ အန္အယ္လ္ဒီေတြ ေျမာက္ၾကြ ေျမာက္ၾကြ လုပ္ေနလို႔ကေတာ့ ကၽြန္မကိုသာတိုင္။ ကၽြန္မ လံုး၀မၾကိဳက္ဘူး။ ကၽြန္မတို႔အဖြဲ႕ဟာ ျပည္သူေတြရဲ႕မ်က္စိမွာ အျမင္မေတာ္ဘူးဆိုရင္ ဘာမွမလုပ္ဘူး။ အဲဒီေတာ့ လုပ္လို႔ရွိရင္ ျပည္သူေတြအေနနဲ႔
ကၽြန္မကိုေျပာႏိုင္တဲ့အခြင့္အေရးရွိပါတယ္။ ေျပာလည္းေျပာပါ။
ကၽြန္မတို႔အမ်ဳိးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႕ခ်ဳပ္၀င္ေတြကို ကၽြန္မ ခဏခဏေျပာတယ္။ ေနရာသိပ္မမက္ၾကပါနဲ႔။ ကၽြန္မခဏခဏသတိေပးတယ္။ မရွိတဲ့ကုလားထိုင္ေနရာေတာင္မွ လုေနတဲ့လူေတြဟာ ကုလားထိုင္ရွိရင္ ဒုကၡေရာက္ရလိမ့္မယ္။
အဲဒီေတာ့ ျပည္သူေတြကေနၿပီးေတာ့ ႏိုင္ငံေရးပါတီေတြကို ထိန္းထားရမယ္။ ႏိုင္ငံေရးပါတီေတြေျပာသမွ်မယံုနဲ႔။ ဒါေပမယ့္ တစ္ခုေတာ့ရွိတယ္ေနာ္။ ႏိုင္ငံေရးပါတီ၀င္ေတြဆိုတာလည္း ရဟႏၱာေတြမဟုတ္ပါဘူး။ ပုထုဇဥ္ေတြဆိုေတာ့အျပစ္ေတာ့ရွိမွာပဲ။
အတိုင္းအတာတစ္ခုထိေတာ့ နားလည္မႈေပးဖို႔လိုပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔လည္း ေျခာက္ပစ္ကင္းသဲလဲစင္မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေတြကို ျပည္သူေတြကေနၿပီးေတာ့ ေစတနာနဲ႔ ဂရုဏာနဲ႔ေထာက္ျပၿပီးေတာ့ ျပင္ေပးပါ။ အဲဒီလိုျပင္ေပးတဲ့နည္းနဲ႔ပဲ ကၽြန္မ ေရွ႕ကိုဆက္ၿပီးေတာ့
သြားႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္"

7Day News Journal

No comments:

ေနာက္ဆုံးတင္ျပီသမွ်..ဆက္ဖတ္ရန္...ေအာက္သုိ႕