Search This Blog

အဖြဲ႕ဝင္မယ္..Followers

သတင္း


<<<< ၾကိဳဆုိပါတယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ေသာေန႕ေလးၿဖစ္ပါေစ >>>>

Monday 6 May 2013

ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ ဆုိင္ရာ ေလဆိပ္ စီမံကိန္း တင္ဒါ တင္သြင္းမႈ ၁ လ ေနာက္ဆုတ္


ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ ဆုိင္ရာ ေလဆိပ္ ေဆာက္လုပ္ဖို႔ အတြက္ တင္ဒါရွင္မ်ား တင္ဒါ တင္သြင္း မႈကို မူလက ဧၿပီလ ၂၅ ရက္ ေနာက္ဆုံးထား
သတ္မွတ္ခဲ့ ေပမယ့္ ယခုအခါ အေၾကာင္း အမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင့္ ၁ လ ေနာက္ဆုတ္ျပီး ေမလ ၂၅ ရက္ ေနာက္ဆုံးထားကာ တင္ဒါမ်ား တင္သြင္း ရမွာ ျဖစ္တယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။ အဆိုပါ ေလဆိပ္ စီမံကိန္း အတြက္ တင္သြင္း လာမယ့္ တင္ဒါမ်ား ကိုေတာ့ သက္ဆိုင္ရာမွ စိစစ္ အကဲျဖတ္ၿပီး လုပ္ငန္းရွင္ တစ္ဦးကိုသာ ေရြးခ်ယ္ သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

အဆိုပါ စီမံကိန္း အတြက္ ကိုေတာ့ ျပည္တြင္း ျပည္ပ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားကို တင္ဒါ ေခၚထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ယခု လက္ရွိ ရန္ကုန္ အျပည္ျပည္ ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္မွာ ဖြံ႕ျဖိဳး တိုးတက္မႈ အတြက္ ေလဆိပ္ တိုးခ်ဲ႕ရာမွာ ကန္သက္ခ်က္မ်ား ရွိေနတဲ့ အတြက္ အနာဂတ္မွာ Secondary Airport အျဖစ္သာ ေဆာင္ရြက္ သြားမွာ ျဖစ္ျပီး ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ ဆုိင္ရာ ေလဆိပ္ မွာေတာ့ ဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္မႈမ်ား လုပ္ေဆာင္ႏုိင္တဲ့ အတြက္ အဓိက ေလဆိပ္ အျဖစ္ အသုံးျပဳ သြားမွာ ျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။

ဒါ့အျပင္ ရန္ကုန္ အျပည္ျပည္ ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္မွာ ခရီးလမ္းေၾကာင္း တိုတဲ့ အတြက္ ွ့Short Range Flight သာ အသုံးျပဳႏိုင္ၿပီး ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္ မွာေတာ့ ေလဆိပ္ က်ယ္၀န္းမႈ အေနအထားအရ long  Range flight ျဖစ္တဲ့အတြက္ ေလယာဥ္ၾကီးမ်ား ဆင္းသက္ အသုံးျပဳႏိုင္မွာ ျဖစ္တယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။

ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္ကို Phase development အစီအစဥ္ အရ ေဆာင္ရြက္ မွာျဖစ္ျပီး ခရီးသည္ ၁၂ သန္း အတြက္ ၀န္ေဆာင္မႈ ေပးႏိုင္မယ့္ စီမံကိန္းအဆင့္ ၁ ကို ၂၀၁၇ ခုႏွစ္မွာ အသုံးျပဳႏုိင္ရန္ လ်ာထားၿပီး ၂၀၂၈ ခုႏွစ္ မွာေတာ့  စီမံကိန္း ၂ မွာ ခရီးသည္ ၃၀ သန္း အသုံးျပဳႏိုင္ဖို႔ လ်ာထား ေဆာင္ရြက္ သြားမွာ ျဖစ္တယ္လုိ႔ ေလေၾကာင္း ၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူရဲ႕ ေျပာၾကားခ်က္ အရ သိရပါတယ္။


No comments:

ေနာက္ဆုံးတင္ျပီသမွ်..ဆက္ဖတ္ရန္...ေအာက္သုိ႕