Search This Blog

အဖြဲ႕ဝင္မယ္..Followers

သတင္း


<<<< ၾကိဳဆုိပါတယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ေသာေန႕ေလးၿဖစ္ပါေစ >>>>

Friday 3 August 2012

လွ်ပ္စစ္ကန္ထရိုက္ဆိုသူမ်ား အဖြဲ့အစည္းဖြဲ့ၿပီး မီတာဆင္ခမ်ားမတရားေကာက္ခံေန


မႏၱေလးျမဳိ ့မဟာေအာင္ေျမျမဳိ ့နယ္အတြင္းက မဟာေအာင္ေၿမ လွ်ပ္စစ္ရံုးမွ လွ်ပ္စစ္ကန္ထရိုက္ ဆိုသူမ်ား မီတာဆင္ရန္ ေရာက္လာၿပီး မီတာဆင္ရန္ ကြ်န္ေတာ္၏ အိမ္သို့ေရာက္လာပါသည္ ကြ်န္ေတာ္၏ အိမ္မွာ သံလွ်ပ္ေမွာ္ ရပ္ကြက္ အတြင္းတြင္ ေနထိုင္ပါသည္ ေနရပ္လိပ္စာေတာ့ အတိအက် မေၿပာေတာ့ပါ ၄င္းအဖြဲ့ထဲတြင္ ကြ်န္ေတာ့္ကို သိေသာသူလည္းပါေသာေႀကာင့္  ၿဖစ္စဥ္မွာ ကြ်န္ေတာ္တို့ရပ္ကြက္ အတြင္းအၿခားအိမ္မ်ားတြင္ မီတာ က်ခဲ့လာေသာအခါ ကန္ထရိုက္ဆိုသူတစ္ဦး သာေရာက္လာၿပီး လုပ္ကိုင္ေပးပါသည္ ယခုမွာသူတို့ေၿပာသည္မွာ ဒါခင္မ်ားအိမ္က ကန္ထရိုက္ အဖြဲ့အစည္းေဂ်ာ့ ဟု ေၿပာပါသည္။

ကြ်န္ေတာ္တို့သိသည္မွာ လွ်ပ္စစ္ရံုးတြင္ မီတာေလွ်ာက္ေသာအခါ လွ်ပ္စစ္ရံုးမွ မီတာလာတပ္ဆင္ ေပးသည္ကိုပဲ နားလည္ပါသည္ ယခုသူတို့ေၿပာသည္မွာ ဒါကရံုးနဲ့ မဆိုင္ဘူး ကြ်န္ေတာ္တို့က ကန္ထရိုက္အဖြဲ့အစည္း ဒါေတြကကန္ထရိုက္ လူႀကီးေတြဟုေၿပာပါသည္ တပ္ဆင္ခဆိုၿပီး ေလးေသာင္းခြဲေတာင္းပါသည္ ကြ်န္ေတာ္မွာ ႀကိဳးေတြလဲ ၀ယ္ရဦးမွာမို့ နည္းနည္းေလွ်ာ့ေပးရန္ ေတာင္းပန္ ေၿပာဆိုေသာအခါ ဘယ္လိုမွ မေလွ်ာ့ႏိုင္ပါ ဒါအဖြဲ့အစည္းရန္ပံုေငြလို့ ေၿပာပါသည္ ကြ်န္ေတာ္တို ့ၿပည္သူေတြ နားမလည္သည္မွာ မီတာေလွ်ာက္ေသာ အခါ ကိုးေသာင္းေက်ာ္ရံုးမွာ သြင္းရပါသည္ ထို့ေနာက္ရံုးမွ တာ၀န္ရွိသူမွ ကြ်န္ေတာ္တို့ အိမ္ကိုလာေရာက္ စစ္ေဆးၿပီး မွန္ကန္ေႀကာင္း လက္မွတ္ထိုးၿပီး ကန္ထရိုက္မ်ား လာေရာက္တပ္ဆင္ပါသည္ ယခုကြ်န္ေတာ္အိမ္တြင္ လာေသာ ကန္ထရိုက္အဖဲြ ့အစည္းဆိုသူမ်ား၏ ရန္ပံုေငြဆိုတာကို နားမလည္ခဲ့ပါ  အၿခားအိမ္မ်ားတြင္ လာေရာက္တပ္ဆင္ႀကေသာ ကန္ထရိုက္မ်ားမွာ ညွိႏိုင္းရဳဳ္ရခဲ့ႀကသည္ ကိုေတြရပါသည္ ဆင္းရဲေသာ အိမ္ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားက္ုိေလွ်ာ့ေပး သြားႀကသည္ကို ေတြ့ခဲ့ရပါသည္ ယခု ကန္ထရိုက္အသင္း ဆိုသည္မွာ တရား၀င္အစိုးရမွ ဖြဲ့စည္းေပးထားေသာ အဖြဲ့လားဆိုတာကို တာ၀န္ရွိသူမ်ားေၿဖႀကားေပးေစလိုပါသည္။

No comments:

ေနာက္ဆုံးတင္ျပီသမွ်..ဆက္ဖတ္ရန္...ေအာက္သုိ႕