Search This Blog

အဖြဲ႕ဝင္မယ္..Followers

သတင္း


<<<< ၾကိဳဆုိပါတယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ေသာေန႕ေလးၿဖစ္ပါေစ >>>>

Thursday 2 August 2012

ကၽြန္မ မ်က္ရည္ေတြကို မုန္းတဲ့ေမာင္


ေမာင္
ခံစားခ်က္နဲ႕ ႏွလံုးသားနဲ႕ ထိေတြ႕လိုက္ရင္ မ်က္ရည္ေတြက်တက္တာကို ေမာင္ မသိဘူးလား...... ေမာင္ ေျပာဖူးတယ္ ကၽြန္မရဲ႕ မ်က္ရည္ေတြကို ေမာင္ အရမ္းမုန္းတယ္.... မ်က္ရည္ေတြကို မုန္းတဲ့ေမာင့္အတြက္ ကၽြန္မ မ်က္ရည္ေတြကို ေမာင္ ဘယ္ေတာ့မွ မျမင္ေစရေတာ့ပါဘူးေမာင္..... ကၽြန္မ ႏွလံုးသားထဲမွာပဲ တိတ္တိတ္ေလး ေမာင္ မသိေအာင္ ငို ေနပါ့မယ္... ေမာင့္ ကို ကၽြန္မ အရမ္း ခ်စ္လို႕ပါ ေမာင္... ဒါေပမယ့္ အဲ့ဒီမ်က္ရည္ေတြ ဘာေၾကာင့္က်လဲ ေမာင္ နားလည္ေစခ်င္တယ္...  မ်က္ရည္ေတြကို မုန္းတဲ့ ေမာင့္အတြက္ ကၽြန္မ ရဲ႕ ကဗ်ာ ေလးပါ...... ကၽြန္မ ဆုေတာင္းပါတယ္.... ေမာင့္အတြက္ က်တဲ့ ကၽြန္မ မ်က္ရည္ေတြကို ေမာင္ တစ္ေန႕ နားလည္ပါေစလို႕....

No comments:

ေနာက္ဆုံးတင္ျပီသမွ်..ဆက္ဖတ္ရန္...ေအာက္သုိ႕