Search This Blog

အဖြဲ႕ဝင္မယ္..Followers

သတင္း


<<<< ၾကိဳဆုိပါတယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ေသာေန႕ေလးၿဖစ္ပါေစ >>>>

Saturday 10 May 2014

*** ခ်စ္ျခင္းသက္ေသ ***


နာက်င္စရာ အတိတ္တစ္ခုႏွင့္အတူ အနည္ထိုင္စ ျပဳေနေသာ ႏွလံုးသားနဲ႔ ကၽြန္မကို-  
“ အတိတ္မွာ နင္ နာက်င္ေနတယ္၊ ပစၥဳပၸန္မွာ ငါ နာက်င္ေနတယ္၊ အနာဂတ္မွာ ဘယ္သူ နာက်င္ရမွာလဲ ” ဆိုတဲ့ စကားေလးတစ္ခြန္းနဲ႔ ကၽြန္မ ဘဝထဲ စတင္ဝင္ေရာက္ခဲ့သူ ေမာင္ အတြက္ ကၽြန္မရဲ ႔ ဒိုင္ယာရီေလးကို ခဏတာ ဖြင့္ျပမိလိုက္ပါတယ္...
ေဆာင္းတြင္း အေအးဓာတ္ၾကားက ေႏြးေထြးတဲ့ ခ်စ္ေမတၱာတရားနဲ႔ ကၽြန္မအနားေရာက္လာသူ ေမာင့္ ကို ကၽြန္မရဲ ႔ ေန႔တစ္ေန႔တာ မွတ္သားစရာ တစ္ခုအျဖစ္ စတင္မွတ္သားမိလာတာ ကၽြန္မ ကိုယ္တိုင္ေတာင္ မသိလိုက္မိတဲ့ အျဖစ္ရယ္ပါ...
မနက္ခင္းတိုင္း လန္းဆန္းတဲ့ အျပံဳးပြင့္ေလးနဲ႔ ႏိုးထႏိုင္ေအာင္ မာယာမပါတဲ့ ႏႈတ္ခြန္းဆက္ စာေလးတစ္ေစာင္နဲ႔ မက္ေဆ့ခ်္ အျမဲ ပို႔တတ္တဲ့ ေမာင္...
အေဖာ္မရွိတဲ့ အခန္းငယ္ထဲ တစ္ေယာက္ထဲ အလုပ္လုပ္ရသူ ကၽြန္မ စိတ္အပန္းေျပေအာင္၊ အပ်င္းေျပေအာင္ ဟာသေလးေတြေျပာျပီး ဖုန္းအျမဲဆက္ အားေပးတတ္သူ ေမာင္...
ကၽြန္မ စိတ္ၾကည္သည္ျဖစ္ေစ၊ မၾကည္သည္ျဖစ္ေစ ပံုမွန္ဝတၱရား မပ်က္ အျပံဳးတစ္ဖက္နဲ႔ ညေန ရံုးဆင္းခ်ိန္တုိင္း အေျပးလာၾကိဳတတ္သူ ေမာင္...
ဒီ္လိုမ်ိဳး ခ်စ္တတ္သူတစ္ေယာက္အေပၚ ခ်စ္သူမျဖစ္ခင္ကေရာ၊ ျဖစ္ျပီးခ်ိန္မွာပါ နာက်င္မႈေတြ ကၽြန္မ ေပးခဲ့မိပါတယ္...
နာက်င္မႈဆိုတာထက္ အခ်စ္ေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာတဲ့ သက္ေသဆိုရင္လည္း မမွားပါဘူး...
ေမာင့္ လက္မွာ ကၽြန္မနာမည္ကို ဓားနဲ႔ေရးထြင္းထားတဲ့ အမွတ္အသားကလည္း ခ်စ္သက္ေသ...
ေမာင္ မပါတဲ့ ကၽြန္မရဲ ႔ ခရီးတို၊ ခရီးရွည္ မွန္သမွ် စိတ္မခ်တတ္ပဲ အရာရာကို ေလွ်ာ့မတြက္ဖို႔ အျမဲသတိေပးေလ့ရွိတာလည္း ခ်စ္သက္ေသ...
အလုပ္မ်ားခ်ိန္၊ စိတ္မၾကည္ခ်ိန္ေတြမွာ အစားပံုမွန္မစား၊ ေဆးပံုမွန္မေသာက္၊ အအိပ္ပါပ်က္ေအာင္ ေနတတ္တဲ့ ကၽြန္မကို “သူ႔ အတြက္လည္း ထည့္တြက္ေပးပါလို႔” ေျပာတတ္တာလည္း ခ်စ္သက္ေသ...
အသက္ငယ္ေသာ္လည္း ကၽြန္မအေပၚ ဆိုးခ်င္တိုင္း ဆိုးခြင့္မရပဲ အခ်စ္စစ္နဲ႔ခ်စ္ရွာျပီး နားလည္မႈနဲ႔ အေလွ်ာ့ေပးခဲ့ရေပါင္း မ်ားစြာဟာလည္း ခ်စ္သက္ေသ...
ဒီအခ်က္ေတြနဲ႔ ထင္ရွားေနတဲ့ ေမာင့္ ရဲ ႔ခ်စ္သက္ေသေတြၾကားမွာ ကၽြန္မလည္း နာက်င္မႈေတြနဲ႔ ခ်စ္သက္ေသေတြ ရွိခဲ့ပါတယ္ေလ...
အတိတ္ေဟာင္းကို ျပန္တူးေဖာ္ နာက်င္စရာေတြ ေမာင္ ႏိႈင္းယွဥ္လာတဲ့အခါတိုင္း ကၽြန္မ အခ်စ္ကို “ယံုၾကည္မႈ ေလ်ာ့က်လာေလသလားစိတ္” နဲ႔ မ်က္ရည္က်မိတဲ့ ခ်စ္သက္ေသ...
ရန္ျဖစ္ခ်ိန္တုိင္း အျမဲအေလွ်ာ့ေပးတတ္သူ ေမာင္ တစ္ေယာက္ တစ္ခါတစ္ရံ စိတ္မထိန္းႏိုင္ပဲ ကၽြန္မကို ျပန္ေအာ္တတ္တဲ့အခါ “အရင္လို မခ်စ္ေတာ့ဘူးလား” ေတြးရင္း ရင္ထဲက ဝမ္းနည္းစိတ္နဲ႔ စကားျပန္မေျပာႏိုင္ခဲ့တဲ့ ခ်စ္သက္ေသ...
မလႊဲမေရွာင္သာတဲ့ အလုပ္ကိစၥေၾကာင့္ ကၽြန္မထက္ ဦးစားေပးလိုက္ရတဲ့ ကိစၥရွိလာတိုင္း အထင္လြဲစိတ္နဲ႔ တန္ျပန္တံု႔ျပန္တတ္တာလည္း ခ်စ္သက္ေသ...
ဘယ္ေလာက္ပင္ စိတ္ရႈပ္ စိတ္ညစ္စရာ ရွိေနကာမူ ေမာင့္ စကားတစ္ခြန္းထဲနဲ႔ ကၽြန္မ စိတ္သက္သာရာရခဲ့တာလည္း ခ်စ္သက္ေသ...
ကၽြန္မနဲ႔ေမာင့္ၾကားက ျဖစ္တည္လာတဲ့ ခ်စ္ျခင္းသက္ေသ တည္ရွိမႈေတြေၾကာင့္ နာက်င္စရာတစ္ခု ရွိလာတိုင္း တစ္ေယာက္ရင္ကို တစ္ေယာက္ျမင္လာခဲ့တာ ၉လေက်ာ္လို႔ ၁၀လ ဆိုတဲ့ အခ်ိန္ေတာင္ ေရာက္လာပါျပီ...
အခ်ိန္ကာလ အတိုင္းအတာ တစ္ခုေရာက္ခဲ့ေသာ္လည္း ေပ်ာ္ရႊင္စရာ၊ နာက်င္စရာေတြ ၾကံဳလာတိုင္း ေမာင္နဲ႔ကၽြန္မ ရင္ကို လႈပ္ခတ္ထိေအာင္ ခံစားေနရတုန္းပါပဲ...
ကၽြန္မ အရမ္းခ်စ္ရတဲ့ ေမာင္တစ္ေယာက္သာ ရွိေနရင္ လူေတြအမ်ားၾကီး မလိုအပ္ေတာ့ပါဘူး...
ကၽြန္မ အရမ္းခ်စ္ရတဲ့ ေမာင္တစ္ေယာက္သာ ရွိေနရင္ အကြာအေဝး ဘယ္ေလာက္ျခားျခား နားလည္မႈနဲ႔ရိုးသားျခင္းသာ ၾကိဳးစားတည္ေဆာက္ပါမယ္ေလ...
အရမ္းခ်စ္ရတဲ့ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ကို ဆံုးရံႈးမွာေၾကာက္တဲ့စိတ္နဲ႔ အခ်ိန္တိုင္းပိုင္ဆိုင္ခြင့္ ရေနခ်င္တယ္ဆိုရင္ ဒါလည္း အတၱၾကီးတဲ့ ကၽြန္မရဲ ႔ ခ်စ္သက္ေသတစ္ခုေပါ့ေနာ္...
ကၽြန္မစကားေတြ ခၽြဲႏြဲ႔ျပီး မေျပာတတ္ပါဘူး...ဒါေပမဲ့ ေမာင့္ ဂရုစုိက္မႈေတြၾကားမွာေတာ့ အျပစ္ကင္းတဲ့ ကေလး ေလးတစ္ေယာက္လို ေနခ်င္တယ္...
ကၽြန္မ အခ်စ္ေတြ ေမာင္ ျမင္ေအာင္ မျပခဲ့ပါဘူး...ဒါေပမဲ့ ေမာင့္ ရဲ ႔ အခ်ိန္တိုင္း ေပ်ာ္ရႊင္ေနမႈေအာက္မွာ တစ္စိတ္တစ္ပိုင္း ပါဝင္ခ်င္တယ္...
ကၽြန္မ အခ်စ္က ေပးဆပ္ဖို႔မဟုတ္ဘူး...ဒါေပမဲ့ ေမာင့္ အတြက္ ႏွလံုးသားတစ္ခုလံုးေတာ့ ေပးအပ္ထားတယ္ေလ...
ခံစားခ်က္ကိုအေလးထားတတ္သူနဲ႔ ႏွလံုးသားလွေအာင္ ၾကိဳးစားေနသူႏွစ္ဦးရဲ ႔ ခ်စ္ျခင္းသက္ေသေတြ စုစည္းရာကၽြန္မရဲ႕ဒိုင္ယာရီေလး ေဟာင္းခ်င္ ေဟာင္းသြားမယ္၊ ေန႔စြဲေတြ ေျပာင္းခ်င္ ေျပာင္းသြားမယ္...
ရင္ထဲက ေမာင့္ကို ခ်စ္တဲ့ ကၽြန္မရဲ ႔ အခ်စ္ေတြကေတာ့ ေျပာင္းလဲ မေျပာင္းသြားႏိုင္၊ ေဟာင္းလည္း မေဟာင္းႏြမ္းသြားႏိုင္ပါဘူး...
“အလိုလားဆံုးဆုတစ္ခုကို ေတာင္းရရင္ေတာ့ အခ်စ္ဆံုး ေမာင္ နဲ႔ထာဝစဥ္ ရွိခြင့္ရခ်င္ပါတယ္”...
ေမာင္ေရ...ကၽြန္မ ဒိုင္ယာရီေလး ခဏ ဖြင့္ျပလိုက္တယ္ေနာ္...
ဖတ္ျဖစ္ေအာင္သာ ဖတ္လိုက္ပါ...

No comments:

ေနာက္ဆုံးတင္ျပီသမွ်..ဆက္ဖတ္ရန္...ေအာက္သုိ႕