ျပည္တြင္းမွာ ဆက္သြယ္ေရး လုိင္စင္ရရွိ လုပ္ကိုင္မယ့္ Telenor အေနနဲ႔ စီမံခန္႔ခြဲမႈ အပိုင္းကို ဦးေဆာင္ ႏုိင္မယ့္ ၀န္ထမ္းေတြကို ပထမဆံုး ေရြးခ်ယ္
သြားမွာ ျဖစ္တယ္လုိ႔ ၾသဂုတ္လ ၁၃ ရက္ေန႔ Trader Hotel မွာ ျပဳလုပ္ခဲ့တဲ့ စာနယ္ဇင္း ရွင္းလင္းပြဲမွ သိရပါတယ္။ အခုလို စီမံခန္႔ခြဲမႈ အတြက္ ၀န္ထမ္း ၂၅ ဦးကို ေရြးခ်ယ္ၿပီး ခန္႔အပ္ သြားဖို႔ရွိၿပီး ေလွ်ာက္ထား လုိတဲ့ သူေတြ အေနနဲ႔ ယခု ၾသဂုတ္လ ၁၃ ရက္ေန႔မွ စတင္ကာ စက္တင္ဘာ လကုန္ အထိ ေလွ်ာက္ထားမႈ ေတြျပဳလုပ္ ႏုိင္တယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။
အလုပ္ ခန္႔ထားမႈေတြ ကိုေတာ့ အပိုင္းလိုက္ ခန္႔အပ္ဖို႔ ရွိၿပီး ေနာက္ပိုင္း မွာလည္း နည္းပညာပိုင္း ဆုိင္ရာ ခန္႔ထားမႈမ်ား Accountant, marketing အျပင္ Customer Service အစရွိတဲ့ လုပ္ငန္းေတြ အတြက္ ကိုလည္း လအလိုက္ ေရြးခ်ယ္ ခန္႔အပ္ သြားဖို႔ ရွိတယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။ ဒီလို အလုပ္ ေလွ်ာက္ထားမႈ ေတြကိုေတာ့ Telenor Facebook ျဖစ္တဲ့ www.facebook.com/Telenor myanmar နဲ႔ အီးေမးျဖစ္တဲ့ hr.myanmar@telenor.com မွတစ္ဆင့္ ေလွ်ာက္ထား ႏိုင္တာ ျဖစ္ပါတယ္။
Telenor အေနနဲ႔ ဆက္သြယ္ေရး ဆုိင္ရာ လုပ္ငန္းေတြကို ျပည္တြင္းမွာ တရား၀င္ လုိင္စင္ ရရွိၿပီး ၈ လအတြင္း အေကာင္အထည္ ေဖာ္ေဆာင္ သြားမွာ ျဖစ္ၿပီး Telenor Myanmar အတြက္ ႐ံုးခန္း ကိုေတာ့ ရန္ကုန္နဲ႔ ေနျပည္ေတာ္ တုိ႔မွာ ထားရွိဖို႔ အတြက္ ေနရာ ေရြးခ်ယ္ လ်က္ရွိတယ္လုိ႔ သိရွိရပါတယ္။
No comments:
Post a Comment