
နယ္စပ္ေဒသရွိ ကုန္သြယ္ေရး စခန္းမ်ားမွ လုပ္ငန္းသုံး ယာဥ္မ်ား၊ လိုက္ထရပ္မ်ား၊ ထရပ္ကားမ်ား တင္သြင္းျခင္းကိုမူ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္သြင္းခြင့္ဆိုင္ရာ ႀကီးၾကပ္ေရး ေကာ္မတီ၏ ဥပေဒ စည္းမ်ဥ္းမ်ားႏွင့္အညီ တင္သြင္းႏိုင္ေၾကာင္း ၎က ဆက္လက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ထို႔အျပင္ နယ္စပ္ေဒသမ်ားမွ လိုင္စင္မဲ့ယာဥ္မ်ား တင္သြင္းျခင္းကိုလည္း သက္ဆိုင္ရာ အစိုးရအဖြဲ႕၊ ျပည္သူ႕ ရဲတပ္ဖြဲ႕ႏွင့္ နယ္ျခားေစာင့္တပ္မ်ားျဖင့္ စစ္ေဆး အေရးယူသြားမည့္အျပင္ တိုင္းေဒသႀကီး သို႔မဟုတ္ ျပည္နယ္ တစ္ခုတည္း အတြင္း၌သာ စီးနင္းႏိုင္သည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လိုင္စင္မ်ား လည္း ျပဳလုပ္ေပးရန္ အစီအစဥ္မရွိေၾကာင္း ဦးခ်န္ေမာင္က ဆက္လက္ေျဖ ၾကားခဲ့သည္။
ရွမ္းျပည္နယ္ မိုင္းရယ္ၿမဳိ႕နယ္ မဲဆႏၵနယ္မွ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္ ဦးစိုင္းသီဟေက်ာ္က တိုင္းေဒသႀကီးႏွင့္ ျပည္နယ္မ်ားတြင္ လိုင္စင္မဲ့ယာဥ္မ်ား အသုံးျပဳျခင္းကို တားဆီးရန္ အစီအစဥ္ရွိ မရွိ နယ္စပ္ေဒသမ်ားမွ တစ္ဆင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား တင္သြင္းခြင့္ျပဳရန္ အစီအစဥ္ရွိ မရွိ တိုင္းေဒသႀကီး သို႔မဟုတ္ ျပည္နယ္တစ္ခုတည္း အတြင္း ၌သာ စီးနင္းႏိုင္သည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လိုင္စင္မ်ား ျပဳလုပ္ေပးရန္ အစီအစဥ္ ရွိ မရွိ စသည့္ ေမးခြန္းမ်ားကို ဦးခ်န္ေမာင္က ယခုကဲ့သို႔ ျပန္လည္ ေျဖၾကား ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားကို နယ္စပ္ေဒသမွ တင္သြင္းခြင့္ျပဳပါက သယ္ယူစရိတ္ သက္သာေသာ္လည္း အခ်ဳိ႕ေသာ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားက လိုင္စင္မဲ့ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္မ်ား ပိုမို တင္သြင္းလာႏိုင္ၿပီး နယ္နိမိတ္ျခင္း ထိစပ္လ်က္ရွိသည့္ အိမ္နီးခ်င္းႏိုင္ငံမ်ားမွ တစ္ပတ္ရစ္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားမွာလည္း အရည္အေသြး မေကာင္းေၾကာင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ဝယ္ေရာင္း လုပ္ငန္းရွင္ ဦးမင္းမင္းထြန္းက ဆိုသည္။
"ထိုင္းက ကားဆိုရင္ေတာင္ ကားေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက အခိုင္းနာတယ္။ ဂ်ပန္က ကားနဲ႔ ဘာမွမဆိုင္ဘူး။ ဒါေပမဲ့ ထိုင္းမွာရွိတဲ့ ကားသစ္ေရာင္းတဲ့ Show Room ေတြက ဝယ္ရင္ေတာ့ တစ္မ်ဳိးေပါ့ဗ်ာ" ဟု ၎က ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ အိုေဟာင္းအပ္ႏွံခြင့္ စတင္ခြင့္ျပဳသည့္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ စက္တင္ ဘာလ ၁၁ ရက္မွ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဇြန္လ ၂၅ ရက္အထိ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ အိုေဟာင္း တစ္သိန္းနီးပါး (၉၉,၁၉၆ စီး) အပ္ႏွံခြင့္ျပဳခဲ့ၿပီး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ အစီးေရ ကိုးေသာင္းခန္႔ကို ယာဥ္မွတ္ပုံတင္ ျပဳလုပ္ေပးၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း ဦးခ်န္ေမာင္က ေျပာၾကားသည္။
No comments:
Post a Comment