Search This Blog

အဖြဲ႕ဝင္မယ္..Followers

သတင္း


<<<< ၾကိဳဆုိပါတယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ေသာေန႕ေလးၿဖစ္ပါေစ >>>>

Friday, 28 June 2013

တကၠစီမ်ားကို CNG ထပ္မေပးေတာ့ဟုဆို

 သဘာဝဓာတ္ေငြ႕ တူးေဖာ္ေရး စီမံကိန္းမ်ားမွ ရရွိလာမည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္သံုး သဘာဝဓာတ္ေငြ႕ (CNG-Compressed Natural Gas) ကို လွ်ပ္စစ္ဓာတ္အား ထုတ္လုပ္ေရးမ်ားတြင္သာ ဦးစားေပး အသုံးျပဳမည့္အတြက္ ယခင္ CNG တကၠစီ မ်ားမွလြဲ၍ CNG အိုးအသစ္မ်ား ထပ္မံ ခ်ထားေပးေတာ့မည္ မဟုတ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ေရနံႏွင့္ သဘာဝဓာတ္ေငြ႕လုပ္ငန္း (ရန္ကုန္) မွ အႀကီးတန္း အရာရွိတစ္ဦးက The Voice သို႔ ေျပာၾကားသည္။

ယခင္က CNG တပ္ဆင္ထားၿပီး ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္း အပ္ႏွံမႈစနစ္ျဖင့္ အသစ္ တင္သြင္းလာသည့္ တကၠစီမ်ားကိုမူ CNG ျပန္လည္ တပ္ဆင္ခြင့္ ျပဳသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎ကေျပာဆိုသည္။

၂၀၁၃ ခုႏွစ္တြင္ CNG ပိုမိုထုတ္လုပ္ႏိုင္မည္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ မ်ားကို CNG အိုးအသစ္ ထပ္မံခ်ထားေပးရန္ အစီအစဥ္ ရွိသည္ဟု ေျပာၾကား ခဲ့ေသာ္လည္း လွ်ပ္စစ္ဓာတ္အား လိုအပ္ခ်က္က ပိုမိုျမင့္မားေနျခင္းေၾကာင့္ အဆိုပါ က႑ကို ဦးစားေပးရန္ စီစဥ္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ရွင္းျပသည္။

“တကၠစီေတြကို ေပးရင္ ရန္ကုန္က လူတစ္စုေလာက္ပဲ အက်ဳိးရွိမွာ။ ဒါကို လွ်ပ္စစ္ထဲ ထည့္လိုက္ရင္ ေတာေတြအထိပါ လွ်ပ္စစ္ရေတာ့ လူအမ်ား အက်ဳိးရွိတာေပါ့” ဟု၎ကဆိုသည္။

အမ်ားျပည္သူ ပို႔ေဆာင္ေရးက႑မွာလည္း အေရးပါသည့္ လုပ္ငန္းတစ္ခု ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ပို႔ေဆာင္ေရး က႑တြင္လည္း CNG ကို ယခုထက္တိုး၍ အသုံးျပဳသင့္ၿပီး အိမ္နီးခ်င္း ႏိုင္ငံမ်ားတြင္ CNG ကို ပို႔ေဆာင္ေရးက႑တြင္ အမ်ားအျပား အသုံးခ်ၾကေၾကာင္း တကၠစီ ဝန္ေဆာင္မႈ ကုမၸဏီပိုင္ရွင္တစ္ဦးက ေျပာဆိုသည္။

ျပည္တြင္း၌ သဘာဝဓာတ္ေငြ႕ လိုအပ္ခ်က္တစ္ရက္လွ်င္ ကုဗေပသန္း ၅၆၀ ရွိၿပီး လက္ရွိတြင္ ကုဗေပသန္း ၂၆၀ သာ ျဖည့္ဆည္းႏိုင္သည့္ အတြက္ ေန႔စဥ္ လိုအပ္ခ်က္၏ ၄၃ ရာခိုင္ႏႈန္းသာ ရွိေၾကာင္း ျမန္မာႏိုင္ငံ အင္ဂ်င္နီယာအသင္းမွ အသင္းဝင္တစ္ဦးျဖစ္သူ ဦးေသာင္းဝင္းက ေျပာၾကားသည္။

No comments:

ေနာက္ဆုံးတင္ျပီသမွ်..ဆက္ဖတ္ရန္...ေအာက္သုိ႕