Search This Blog

အဖြဲ႕ဝင္မယ္..Followers

သတင္း


<<<< ၾကိဳဆုိပါတယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ေသာေန႕ေလးၿဖစ္ပါေစ >>>>

Wednesday 21 March 2012

♥ အခ်စ္ ႏွစ္မ်ဳိး ♥

တစ္ေန႕.....
  
    က်ေနာ္ ႏွင္႕ခ်စ္သူသည္  ကန္ေဘာင္ နံေဘး ရိွ  ထိုင္ခံုေလး တစ္ခုတြင္ ထိုင္ျဖစ္ၾကသည္။

ခ်စ္သူက က်ေနာ္႕  အတြက္ဟု ဆိုကာ ၀ယ္လာေသာ  ပန္းလိေမၼာ္သီး မ်ားကို  ေသခ်ာစြာ   လႊာေနေလ၏။
ျပီးေနာက္....
    လႊာျပီးသား  လိေမၼာ္သီး စိတ္ေလးမ်ားကို...
 
"ေမာင္....ပါးစပ္ဟ"

ဟုဆိုကာ  က်ေနာ္အား  လာခြ႕ံေလသည္။
ခ်စ္သူ ေကၽႊးေသာ လိေမၼာ္သီး စိတ္အား မစားပဲ မ်က္ႏွာကို တမင္တည္ကာ တစ္ဖက္သို႕လွည္႕ေနလိုက္သည္။
ခ်စ္သူက နားမလည္စြာျဖင္႕....

"ေမာင္.....ဘာျဖစ္လို႕လည္းဟင္"

ဟုေမးေလသည္။ က်ေနာ္ကေတာ႕ခပ္တည္တည္ပင္ ျပန္မေျဖ။
ခ်စ္သူက စိုးရိမ္သြားကာ.....

"ေမာင္...ေနမေကာင္းျဖစ္ေနတာလား"

ဟုဆိုကာ က်ေနာ္႕ နဖူးအား လာစမ္းေလသည္။

"ဟင္....ကိုယ္လည္းမပူပါဘူး ၊  ေမာင္ဘာျဖစ္ေနတာလည္းဆို"

ခ်စ္သူကနားမလည္စြာ ထပ္ေမးေလသည္။
ထိုအခါ က်ေနာ္က ခ်စ္သူဘက္လွည္႕ကာ ကေလးဆိုး တစ္ေယာက္ႏွယ္ မ်က္ႏွာကို စူပုပ္ျပီး....

"ညက ဖုန္းဆက္တုန္းက သႏာၱ ေျပာတယ္ေလ"

"အင္း"

"အင္း"  ဟု ခ်စ္သူက စကားေထာက္ေပးသည္။

က်ေနာ္ကဆက္၍.....

"အဲ႕တုန္းက သႏာၱ ပဲေျပာတယ္ေလ ၊ ေမာင္အိပ္ေပွ်ာ္ေအာင္အိပ္ဆို ၊ ေမာင္႕အိမ္မက္ထဲ သႏာၱ လာခဲ႕မယ္ဆို ၊"

ခ်စ္သူက က်ေနာ္႕ ပံုစံကို ၾကည္႕ကာ ျပံဳးေနေလ၏။
က်ေနာ္က  မ်က္ႏွာကို အစြမ္းကုန္ တည္ထားျပီး.....

"အဲ႕ဒါ ညတုန္းက ေမာင္အိမ္မက္ထဲမွာ သႏာၱ႕ကိုရွာတာမေတြ႕ဘူး ၊ ဘာျဖစ္လို႕မလာတာလဲ"

ဟု စိတ္ဆိုးေသာဟန္ျဖင္႕ ေျပာလိုက္သည္။
ခ်စ္သူက က်ေနာ္စကားဆံုးေသာအခါ ျပံဳးေနရာမွ  သြားေလးမ်ားေပၚေအာင္ ရယ္လိုက္ရင္း....

"ေမာင္ကလည္းကြာ...ကေလးက်ေနတာပဲ"

ဟု အရယ္ တစ္၀က္ျဖင္႕ေျပာေလ၏။
က်ေနာ္က....

"ဟုတ္တယ္ေလ...သႏာၱ လာမယ္ေျပာျပီးေတာ႕ မလာတာ ကတိပ်က္တာေပါ႕..."

ခ်စ္သူကျပံဳးရင္း....

"သႏာၱ ကတိ မပ်က္ပါဘူးေနာ္ ၊ သႏာၱ လာသားပဲ"

"လာတယ္ဆို ေမာင္ရွာတာ ဘာလို႕မေတြ႕တာလဲ"

ခ်စ္သူက က်ေနာ္႕အား မ်က္ေစာင္း လွလွေလး ထိုးရင္းျဖင္႕....

"ေမာင္က အေ၀းၾကီးလိုက္ရွာေနတာကိုး  ၊  သႏာၱ ကေမာင္႕ရင္ခြင္ထဲမွာေလ"

" အယ္ ! "

က်ေနာ္ " အယ္ " ခနဲ ျဖစ္သြားသည္။ မ်က္ႏွာကိုလည္း တည္မထား ႏိုင္ေတာ႕ေပ။
ျပံဳးရင္ျဖင္႕ စကား တတ္လွစြာေသာ ခ်စ္သူေလးအား အသည္းယားစြာ ျဖင္႕ ဖက္နမ္းပစ္လိုက္သည္။

"ဟာ....ေမာင္ေနာ္"

ခ်စ္သူရွက္သြားသည္။

ထို႕ေနာက္....
ခ်စ္သူသည္ လႊာထားေသာ လိေမၼာ္ စိတ္ကေလးမ်ားအား က်ေနာ္႕အား  ခံြ႕ေလသည္။
က်ေနာ္ေက်ေက် နပ္နပ္ၾကီးပင္ စားပစ္လိုက္သည္။
ထို လိေမၼာ္သီး အရသာသည္ က်ေနာ ္ယခင္ စားဖူးေနက် လိေမၼာ္သီး အရသာႏွင္႕ မတူပဲ  တမူထူးျခား ေသာ အရသာရိွသည္။
ခ်စ္သူူ၏  ေစတနာ ၊ အၾကင္နာ ေတြ ေပါင္းစပ္ ပါ၀င္ေန ၍ ျဖစ္ေပလိမ္႕မည္။

ခ်စ္သူက က်ေနာ္႕ ပုခံုး ေပၚကို ေခါင္းေလမွီရင္း....

"ေမာင္႕ ကို သႏာၱ ေမးစရာရိွတယ္..."

"အင္း...ေမးေလ သႏာၱ"

ခ်စ္သူက ဆက္၍...

"သႏာၱ ၾကားဖူးတယ္သိလား....အခ်စ္မွာ ႏွစ္မ်ဳိး ရိွတယ္တဲ႕  ၊ ရယူပိုင္ဆိုင္ျခင္း နဲ႕  စြန္႕လႊတ္ အနစ္နာခံျခင္းတဲ႕  ၊
 ေမာင္ကေရာ သႏာၱ႕ ကို ဘယ္လို အခ်စ္မ်ဳိးနဲ႕ ခ်စ္တာလဲဟင္...."

ဟုေမးေလသည္။
က်ေနာ္က ခ်စ္သူ လက္ဖ၀ါးႏုႏုေလးအား ဆုပ္ကိုင္လိုက္ရင္း.....

"ဟုတ္တယ္ သႏာၱ အခ်စ္မွာ  ရယူ ပိုင္ဆိုင္ျခင္း နဲ႕  စြန္႕လႊတ္ အနစ္နာခံျခင္း ဆိုျပီး ႏွစ္မ်ဳိးရိွတယ္ ၊ ဒါေပ႕မယ္
 ရယူ ပိုင္ဆိုင္ျခင္း တစ္ခုတည္း နဲ႕လည္း ျပီးျပည္႕စံု တဲ႕ အခ်စ္ကို မရႏိုင္သလို    စြန္႕လႊတ္ ေပးဆပ္ျခင္း နဲ႕လည္း
 ျပီးျပည္႕စံုတဲ႕အခ်စ္ကို မရႏိုင္ ျပန္ဘူး  ၊ အဲ႕ဒီ ႏွစ္ခုကို ေပါင္းစပ္မွသာ  အခ်စ္က ျပီးျပည္႕စံုတယ္  ၊
 ေမာင္ က သႏာၱ႕ကို  ရယူ ပိုင္ဆိုင္ခြင္႕ ရျပီး  တစ္ဘ၀လံုး အနစ္နာခံ ေပးဆပ္ျပီး ခ်စ္ေနခ်င္တယ္ ......"

"ေမာင္ရယ္....."

ဟုဆိုကာ ခ်စ္သူ က်ေနာ္႕အားေမာ႕ၾကည္႕ေလသည္။
ခ်စ္သူက....

"ေမာင္ သႏာၱ တို႕ တစ္ဘ၀လံုး မခြဲတမ္း ခ်စ္ေနၾကမယ္ေနာ္..."

က်ေနာ္ ေက်ေက် နပ္နပ္ ၾကီးေခါင္းကိုညိတ္ျပလိုက္သည္။

ထို႕ေနာက္...
ခ်စ္သူအား သူတစ္ပါး လုယူသြားမွာ စိုးသည္႕အလား ရင္ခြင္ထဲထည္႕ကာ တင္းက်ပ္စြာ ဖက္ထားလိုက္သည္။

No comments:

ေနာက္ဆုံးတင္ျပီသမွ်..ဆက္ဖတ္ရန္...ေအာက္သုိ႕