Search This Blog

အဖြဲ႕ဝင္မယ္..Followers

သတင္း


<<<< ၾကိဳဆုိပါတယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ေသာေန႕ေလးၿဖစ္ပါေစ >>>>

Friday 26 April 2013

အလြမ္းခိုး




ေႏြဦးညခ်မ္းဟာ  ညင္သာတဲ့ ေလေျပႏုေလး တိုက္ခတ္ေနတဲ့အတြက္   မပူေလာင္ဘဲ ေအးျမျမ ရွိေနပါတယ္။ ဒါေပမယ္ ့က်မ ရဲ ့ ဘယ္ဘက္ရင္ဘတ္ထဲ ကေတာ့ မ်က္တက္တက္ နဲ ့ ပူေလာင္စူးရွေနရဲ ့...
တေနကုန္ လုပ္ငန္းခြင္ထဲမွာ စိတ္ႏွစ္ထားလို ့ ေမ ့လို့ရျပီလို ့ ထင္ခဲ့ေပမယ္ ့ အိမ္ျပန္ေရာက္လို ့ လုပ္စရာရွိတာေတြ လုပ္ျပီးအနားယူေတာ့မယ္ ဆိုရင္ေတာ့ က်မကို ႏွိပ္စက္ေနက် မျမင္ရတဲ ့ ရုပ္နာမ္မဲ့ သတၱ၀ါေလး က လာပါျပီ။
သူ ့ ကို လူေတြက  အလြမ္း လို ့နာမည္ေပးထားၾကတယ္။
ႏွစ္ကုိယ္တူ ၾကည္ျဖဴျပီးခ်စ္ၾကသူေတြအတြက္ေတာ့ ျပန္လည္မဆံုဆည္းခင္ ခဏတာခြဲခြာရခ်ိန္ လြမ္းတဲ့အလြမ္းဆိုတာ ရင္ခုန္လွိဳက္ေမာ မွဳ နဲ ့ ၾကည္ႏူးဖြယ္ေကာင္းတဲ့ ခ်စ္ျခင္းရဲ ့ကိုယ္ပြားေလးတစ္ခုျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ပါလိမ့္မယ္..
 ဒါေပမယ္ ့ေလ ....... ဘယ္လိုမွ သက္ဆိုင္မွဳကို နာမည္တပ္လို ့မရတဲ့ သူတစ္ေယာက္ကို တမ္းတေနရ တဲ ့က်မရဲ ့အလြမ္းကေတာ့ မခံမရပ္ႏိုင္ေအာင္ ေၾကကြဲနာက်င္လွပါတယ္။
 သူ နဲ့ က်မဟာ  ဘာလဲ...
ဒီအေျဖ ကို  ဘယ္သူ ့ကိုမွ က်မ မေျပာျပနိုင္ပါဘူး။ေသခ်ာတာတစ္ခုကေတာ့  က်မ နဲ့ သူ ဟာပြင္ ့လင္း ျဖဴစင္တဲ ့မိတ္ေဆြေတြလည္းမဟုတ္၊ စိတ္ႏွလံုးသားအပ္ႏွင္းထားတဲ့ ခ်စ္သူေတြလည္း မဟုတ္ၾကတဲ ့ သူစိမ္းႏွစ္ေယာက္ပါ။
 ဒီလိုဆိုေတာ့ တကယ့္သူစိမ္း လို စိတ္ထားႏိုင္ၾကလားလို ့ေမးရင္လည္း  ဟင္ ့အင္း လို ့ပဲ က်မေျဖပါ့မယ္။
ဟုတ္တယ္ ၊ သူဟာ က်မကို တကယ့္ သူစိမ္းလို သေဘာမထားပါဘူးလို ့ ခုထိ က်မ ရင္ထဲမွာ အခိုင္အမာ ယံုၾကည္ဆဲပါ။ဒါေပမယ္ ့က်မကိုသူ ခ်စ္ေနမယ္လို ့လည္း အဆံုးစြန္ထိ မေမွ်ာ္လင္ ့ရဲေသးပါဘူး ။
 က်မ ရဲ ့ အေနအထားကို  အနီးစပ္ဆံုး ဥပမာေပးရမယ္ဆိုရင္ ...
၁၅၀၀ နဲ့ ၅၂၈ နယ္နမိတ္ၾကားက ျမင့္မားမတ္ေစာက္တဲ့ ေျခာက္ကမ္းပါးစြန္း မွာ တည္းတည္းေလးရပ္ျပီးတင္က်န္ေနသူလို ့ က်မကိုယ္က်မ  ျမင္ေယာင္မိပါတယ္။ေရွ ့တိုးလို ့ မရသလို ေနာက္လည္းမဆုတ္ခ်င္ဘဲ  ကမ္းပါးထိပ္မွာ မားမားရပ္ေနတဲ့က်မ ကိုခုထိေတာ့သူ က လွည့္မၾကည့္ေသးပါဘူး။
 ဘယ္အရာေတြက က်မတို ့ကို ဒီလို ေ၀းကြာသြားေစခဲ ့ပါလိမ္ ့ ...........
က်မကေတာ့ သူ ့ရဲ ့ မာန ေၾကာင့္လို ့ ထင္ခဲ့သလို သူကေတာ့ က်မရဲ ့ အတၱ ကိုလက္ညွိဳးထိုးျပလိမ့္မယ္ထင္ပါ တယ္။ က်မတို ့ႏွစ္ေယာက္ ဟာ ဘယ္သူ မွ အေလွ်ာ့မေပးၾကဘဲ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ေစာင့္ၾကည့္ေနၾကသူေတြပါ။ က်မကလည္း ႏွလံုးအိမ္ ထဲက လွ်ံထြက္က်မတတ္ အလြမ္းေတြ ကို  ထိန္းခ်ဳပ္ျမိဳသိပ္ရင္း သူ ့မာန ေတြ အရည္ေပ်ာ္လာမယ္ ့အခ်ိန္ကို ေစာင့္ေနသလို သူကလည္း  က်မကို သံေယာဇဥ္ရွိရ ဲ ့ နဲ့ ဟန္ေဆာင္တင္းမာရင္း က်မ ရဲ ့ လိုက္ေလွ်ာမွဳ ကိုေမွ်ာ္ေကာင္းေမွ်ာ္ေနပါလိမ့္မယ္။

ေျပာရရင္ က်မ ရပ္၀န္းကေန သူေပ်ာက္ေနတာၾကာပါျပီ။ အရင္ဆို  စကားမေျပာရရင္ေတာင္ ဟိုနား ဒီနား သူ ့အရိပ္ေလး ေတြ ့ျမင္ေနရ ၊ သူ ့အေၾကာင္းေလးေတြ သိေနရ၊အြန္လိုင္းမွာ သူ  ့မီးေလး လင္းေနတာျမင္ရတာၾကည့္ျပီး က်မ ေျဖသိမ့္နိုင္ေသးေပမယ္ ့ ခုလို မျမင္ရ ၊ မၾကားရ ၊ မသိရ ဘဲ သူေျခရာေဖ်ာက္ေနတဲ့အခါ က်မ ေနမထိထိုင္မသာ ျဖစ္လာပါတယ္။

သူဘယ္ေရာက္ေနတာလဲ......
ဘယ္သူ ့ကိုမွ ေမးလို ့မရတဲ ့ေမးခြန္းတစ္ခုကို ရင္၀ယ္ပိုက္ရင္း က်မ သူ ့ကို ေမွ်ာ္ေနပါတယ္။
လြမ္းတယ္ဆိုတာ အသည္းႏွလံုးကို  ပိုးေကာင္ေလးေတြ ကိုက္ေနသလို တစစ္စစ္ နာက်င္ရတဲ့ ခံစားမွဳၾကီးပါလား။

သူမ်ားေတြ ကေတာ ့ကိုယ့္ခ်စ္သူ ကို  လြမ္းရင ္လြမ္းလိုက္တာလို ့ဆိုျပီး  ဖြင္ ့အံၾကပါေလရဲ ့…
ဂ်ီေတာ့မွာ ၊ ေဖ့ဘုတ္ မွာ  စာေတြတင္ျပီးလြမ္းခြင္ ့ရွိသူမ်ားကို အားက်လိုက္တာ ...
က်မမွာေတာ့ ... သူ ့ကို အဲဒီလို ေပၚေပၚတင္တင္မလြမ္းရဲပါဘူး။ဘာလို ့လဲဆိုေတာ့ သူ ့မွာ သက္ဆိုင္သူ  ရွိေနလားက်မ
ေသခ်ာမေျပာႏိုင္လို ့ပါ…….

သူဟာတရား၀င္ အိမ္ေထာင္မရွိတဲ ့လူလြတ္တစ္ေယာက္ဆိုတာေသခ်ာေပမယ့္ သူ ့မွာ  သူ ့ရည္းစားလိုလိုမ်ိဳး( က်မထင္မိတဲ ့) ေကာင္မေလးေတြ ရွိပါတယ္။ ဒါဟာ က်မရဲ ့ အထင္ျဖစ္ျပီး ဟုတ္ခ်င္မွလည္းဟုတ္ပါလိမ့္မယ္။ က်မကသာ ေကာက္ခ်က္အမ်ိဳးမ်ိဳးခ် ျပီး သူ ့ကို (သ၀န္တိုစိတ္နဲ  ့) စပ္စုေျပာဆိုမိရင္လည္း သူက က်မျဖစ္ေစခ်င္သလို ျပာျပာသလဲ ေျဖရွင္းခ်က္ျပန္ေပး တတ္တဲ ့သူမဟုတ္ပါဘူး။

ဒီလို ထင္ျမင္ေျပာဆိုေနတဲ့ က်မကို ေလွာင္ခ်င္သလို ခနဲ့တဲ ့တဲ ့ သူျပံဳးရင္ေတာ့က်မဟာ ရွက္စိတ္နဲ ့ သူ ့ေရွ ့ကေန အေငြ ့ပ်ံ ေပ်ာက္ကြယ္ သြားခ်င္မိပါတယ္။က်မ ရင္ထဲကို သူျမင္သြားျပီလားလို ့ မလံုမလဲစိတ္ျဖစ္လို ့ပိုျပီးဟန္ေဆာင္တင္းမာ မိ ပါ တယ္။ဒီလို တင္းမာေနေပမယ္ ့ သူကလည္း က်မ ရဲ ့ အတြင္းစိတ္ကို သိေနေလေတာ့  ဟန္ေဆာင္ေနတဲ့ က်မကို မေက်နပ္ဘူးနဲ့တူပါရဲ ့….

တကယ္ေတာ့ ဟန္ေဆာင္ျမိဳသိပ္ျခင္းဆိုတာ က်မနဲ ့ရင္းႏွီးကြ်မ္း၀င္မွဳမရွိတဲ ့ အရာတစ္ခုပါ။ဒါေပမယ့္ က်မ ခု ဟန္ေဆာင္ေနရပါတယ္။ သူ ့ကို ညိတြယ္ေနေပမယ့္ သံေယာဇဥ္မရွိသလို ၊ အရိပ္တၾကည့္ၾကည့္ေစာင့္ၾကည့္ေနေပမယ့္ လစ္လွ်ဴရွဳထားသလို ၊အခ်ိန္တိုင္းသတိရေနေပမယ့္ တစ္စက္ေလးေတာင္ ခံစားမွဳ မရွိသလို  က်မ ဟန္ေဆာင္ေနရတဲ့အခါ ရင္ထဲက ႏွလံုးသားဟာ ေပါက္ကြဲထြက္မတတ္ပါပဲ။

သူ ဟာ သိပ္ရက္စက္တတ္တဲ့သူပါ။ တကယ္ဆို က်မ လိုခ်င္တဲ့ ေသခ်ာမွဳတစ္ခုသာ ရရင္ က်မေလ ဘာမဆို ရင္ဆိုင္ရဲေပမယ္ ့ သူက ဘယ္တုန္းကမွ က်မေမွ်ာ္လင္ ့တဲ ့ စကားတစ္ခြန္းကိုမေျပာခဲ့ပါဘူး။
ကိုယ္တကယ္ျမတ္ႏိုးလာရင္ ေယာက်ၤားတစ္ေယာက္ဟာ သူခ်စ္တဲ ့မိန္းမကို ခ်စ္ခြင္ ့ပန္ ကို ပန္ မွာ ေသခ်ာပါတယ္။ခုေတာ့ သူက က်မကို စိမ္းကားရက္ေလေတာ့ က်မ သံသယ၀င္မိပါျပီ။

သူ ခ်စ္ေနတဲ့သူဟာ က်မမဟုတ္တဲ ့တျခားတစ္ေယာက္မ်ားလား
သူ ့ကို လြမ္းတဲ့စိတ္နဲ ့ က်မက မ်က္ရည္သုတ္ေနခ်ိ္န္မွာသူတို ့ႏွစ္ေယာက္က ေပ်ာ္ရႊင္ၾကည္ႏူးခ်စ္ရည္လူးေနၾကမလား
ဒါဆိုရင္ေတာ့ က်မရဲ ့အလြမ္းဟာ သူတို ့အတြက္ ဟားတိုက္စရာ မ်ားျဖစ္ေနမလား
လား  - ေပါင္းမ်ားစြာ နဲ ့ က်မ ကို သံသယေတာ မွာ ေမာရေအာင္ပစ္ထားတဲ့သူ ့ကို က်မ စိတ္နာလွပါတယ္။အဲဒီလို စိတ္နာရင္းနဲ့လည္း လြမ္းဆြတ္လွပါတယ္။က်မ ရဲ ့မ်က္ကြယ္မွာ သူ ရွိေနတယ္ဆိုတာ ဘယ္လိုမွ လက္မခံႏိုင္ပါဘူး။
ျဖစ္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္ေလ ……. သူ ့ရင္ခြင္ထဲေျပး၀င္ျပီး လွဳိက္လွိဳက္လွဲလွဲ ငိုပစ္ခ်င္လိုက္တာ …..

 က်မ သူ ့ကို ခ်စ္ရတဲ့အခ်စ္က တိတ္တခိုးအခ်စ္ပါ။ က်မ သူ ့ကိုလြမ္းရတဲ့ အလြမ္းကလည္း တိတ္တခိုး အလြမ္းပါ။အျမဲတမ္း သူ မသိေအာင္ သူ သြားတတ္တဲ့ေနရာေတြမွာ ေစာင္ ့ျပီး ခိုးၾကည့္ ၊ သူ ့ေဖ့စ္ဘုတ္စာမ်က္ႏွာေတြခိုးဖတ္ ရတဲ ့က်မဟာ ခု သူ ့ကို ခိုးျပီးလြမ္းေနရပါျပီ။

ဒီလို အၾကည့္ခိုး ၊ အလြမ္းခိုးေတြ နဲ ့ တိတ္တခိုး က်မကို  သူ ဟာ တကယ္ပဲ ဥေပကၡာျပဳလိုက္ျပီလား
ေတြးၾကည့္ရံုနဲ့ေတာင္ ေလာကၾကီးမွာ အသက္ရွင္ရတာ အဓိပၸါယ္ မဲ့သြားလိုက္တာ ….
သူမပါတဲ ့ဘ၀ခရီးကိုဆက္ေလွ်ာက္ဖို ့  အင္အားမရွိပါလားလို ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကို သိလိုက္ရတဲ့အခါ က်မဟာ
တုန္လွဳပ္ေျခာက္ျခားစြာနဲ့ သူ ့ကိုတမ္းတမိပါျပီ။က်မ ေရွ ့မွာ သူေနာက္တစ္ခါေပၚလာမယ့္အခ်ိ္န္ကို ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနမိပါျပီ။

ႏွလံုးသားထဲက အလိုလိုသိစိတ္တစ္ခုနဲ ့က်မဆီ သူေသခ်ာေပါက္ ျပန္လာလိမ့္မယ္လို ့ကို ယံုၾကည္မိပါရဲ႕။
ရွင္ ့ခ်စ္သူဟာ က်မ ပဲ ဟုတ္တယ္ေနာ္  ၊  တစ္ျခားမိန္းကေလးတစ္ေယာက္ေတာ့ လံုး၀မဟုတ္ႏိုင္ပါဘူး။
က်မတို ့ျပတ္သားၾကရေအာင္လားရွင္ရယ္……
က်မ ေလ ရွင္ ့ကိုေမွ်ာ္ေစာင့္္ရတာေမာလွပါျပီ။
က်မ ကို သိမ္းပိုက္ေစႏိုင္မယ္ ့ စကားေလးတစ္ခြန္း ကိုသာ ရွင္ေျပာလာခဲ့မယ္ဆိုရင္ က်မေလ ရွင္ ့နားမွာတစ္သက္လံုးေနျပီး
ပါရမီျဖည့္ေပးပါ့မယ္။
က်မ စိတ္ကိုလွဳပ္ခတ္ေစတဲ ့ ခနဲ႔ျပံဳးေလးနဲ ့အတူ က်မေရွ႕ကို ျပန္လာခဲ ့ပါ။
ရွင္ ့ႏွဳတ္ဖ်ားက က်မဘ၀တစ္ခုလံုးအတြက္ အေရးအၾကီးဆံုးစကားေလးကိုေျပာေပးပါ။
အလြမ္းခိုးေတြ နဲ ့ က်မ  ရွင့္ကို ေမွ်ာ္ေစာင့္ေနပါတယ္  ။

 တိတ္တခိုးခ်စ္ေနသူမ်ားသို ့………

No comments:

ေနာက္ဆုံးတင္ျပီသမွ်..ဆက္ဖတ္ရန္...ေအာက္သုိ႕