Search This Blog

အဖြဲ႕ဝင္မယ္..Followers

သတင္း


<<<< ၾကိဳဆုိပါတယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ေသာေန႕ေလးၿဖစ္ပါေစ >>>>

Monday 9 April 2012

ကၽြန္မ မုန္းေသာ ဧျပီ ႏုိင္း (April 9)

   ျပကၡဒိန္ကို လွန္းၾကည့္ရင္း သက္ျပင္းေျပေျပေလးတစ္ခ်က္ ခ်မိတယ္။ ဘာလိုလိုနဲ႔ အခ်ိန္ေတြ တစ္ႏွစ္ျပီး
တစ္ႏွစ္ကုန္လြန္သြားခဲ့ျပီ။ တစ္ႏွစ္ျပီးတစ္ႏွစ္ၾကိဳးစား ျဖတ္သန္းရင္း ဧျပီ (၉) ရက္ေန႔ကို တစ္ေခါက္ျပန္ရာက္လာခဲ့ျပီ။
ျပကၡဒိန္ေတြေပၚက ေန႔ရက္ေတြထဲမွာ ကၽြန္မ အမုန္းဆံုးနဲ႔ စိတ္အနာဆံုး အမွတ္တရေတြ ပိုင္ဆုိင္ထားတဲ့ေန႔ဆုိရင္
ဧျပီ(၉) ေပါ့။ ငယ္ငယ္ကေလးဘ၀ထဲက ဧျပီလေရာက္ျပီဆုိရင္ ကၽြန္မစိတ္တြ အလုိလုိတက္ၾကြျပီး ေပ်ာ္ေနတတ္ခဲ့တာ။
အခုမ်ားေတာ့ အဲဒီေပ်ာ္ရႊင္တတ္တဲ့ စိတ္ကေလး ကၽြန္မရဲ႕အေ၀းကို ထြက္ေျပးသြားခဲ့ျပီ။ ဘယ္ေသာအခ်ိန္မွ ကၽြန္မဆီ
ကို အဲဒီေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြ ျပန္ေရာက္လာမယ္ မသိ။ အဲဒီတုန္းက ကၽြန္မရဲ႕စိတ္ကေလးကို ကၽြန္မ ျပန္တမ္းတမိတယ္။


          ဒီေန႔ မနက္အိပ္ရာထကတည္းက ကၽြန္မစိတ္ေတြပံုမွန္ မဟုတ္ခဲ့ဘူး။ အိပ္ရာကိုလည္း ခါတုိင္းထက္ေနာက္က်
မွ ထခဲ့တယ္။ ကၽြန္မကိုယ္တုိင္သာ အခုကြန္ပ်ဴတာေရွ႕မွာ ထိုင္ျပီး စာေရးေနေပမယ့္ ကၽြန္မရဲ႕ စိတ္ေတြက လြန္ခဲ့တဲ့
ႏွစ္က အခ်ိန္ေတြကို ေရာက္ေရာက္သြားေနတယ္။ မနက္အိပ္ရာထရင္ ဘုရားရွစ္ခုိးတတ္တဲ့ ကၽြန္မ ဒီေန႔ အိပ္ရာထ
ေတာ့ ဘုရားမရွစ္ခုိးျဖစ္ခဲ့ဘူး။ မတည္ျငိမ္တဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ စိတ္ေတြနဲ႔  ဘုရားေရွ႕မွာ ထုိင္ျပီး ဘုရားစာေတြ ရြတ္ဖုိ႔ ကၽြန္မ
စိတ္မသန္႔ခဲ့ဘူး။ အခုခ်ိန္ထိ သူနဲ႔ပတ္သတ္ရင္ ကၽြန္မစိတ္ေတြကို တည္ျငိမ္ေအာင္ ကၽြန္မ မထိန္းႏုိင္ေသးဘူး။
အရင္လုိပဲ ရူးသြပ္ဆဲပါ…


          လြန္္ခဲ့ေသာႏွစ္ အနည္းငယ္က ဒီလုိအခ်ိန္၊ ဒီလုိရာသီဥတု၊ ဒီလုိေန႔မ်ိဳးမွာ လူတစ္ေယာက္ေၾကာင့္ ကၽြန္မ
ငိုေၾကြးခဲ့ရဖူးတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ အခ်စ္ကံေခမႈေၾကာင့္လား၊ အတိတ္ဘ၀ရဲ႕ အက်ိဳးဆက္ေၾကာင့္လား မသိ၊ ကၽြန္မဘ၀
မွာ ဘယ္ေတာ့မွ ေမ့ေပ်ာက္ဖုိ႔ မလြယ္တဲ့ ဒဏ္ရာမ်ိဳး ျငင္းပယ္ခြင့္မရွိ ကၽြန္မ ပိုင္ဆုိင္လုိက္ရတယ္။ ျပီးေတာ့ ဧျပီလ
(၉)ရက္ေန႔ကလည္း ကၽြန္မအဖို႔ေတာ့ အသက္ရွင္ေနသ၍ ေမ့မရတဲ့ ေန႔တစ္ေန႔ ျဖစ္လာခဲ့တယ္။


          ဒီလုိေနမ်ိဳးေပါ့ သူ ကၽြန္မကို ထားျပီး အေ၀းကို ထြက္သြားခဲ့တာေလ။ မသြားပါနဲ႔လုိ႔ မတားရက္ခဲ့သလုိ၊ ငါလည္း
နင္နဲ႔အတူတူလုိက္ပါရေစလုိ႔ ခြင့္မေတာင္းခဲ့မိဘူး။ ဒီလုိအေျခအေနမ်ိဳး မၾကံဳေတြ႔ဖူးတဲ့ ကၽြန္မအဖို႔ သူ႔စကားေတြကို
ယံုၾကည္ေနခဲ့မိတယ္။ သူကၽြန္မဆီကို ျပန္လာခဲ့မယ္ဆုိတဲ့ စကားတစ္ခြန္းတည္းနဲ႔ ကၽြန္မဘ၀ရဲ႕ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြကို
ရွင္သန္ေစခဲ့တယ္။ အမွတ္တရေတြကို အေဖာ္ျပဳရင္း သူ႔ကို တမ္းတမ္းတတ လြမး္ဆြတ္မိေအာင္ သူဖန္တီးႏုိင္ခဲ့တယ္။


          ႏုိင္ငံျခားမွာ ပညာသြားသင္မယ္လုိ႔ သူေျပာခဲ့တုန္းက ကၽြန္မ သူ႔ကို မတားခဲ့မိဘူး။ ႏုိင္ငံျခားမွာ သင္မွတတ္မယ့္
အေျခအေနမ်ိဳးမဟုတ္ေပမယ့္ ကၽြန္မနဲ႔ေ၀းရာကို ထြက္သြားဖုိ႔လည္း သူ မေတြေ၀ေနခဲ့ဘူး။ ခ်စ္သူသက္တမ္း
တစ္ေလွ်ာက္လံုး ဘာမဆုိ သူ႔စိတ္တုိင္းက် ကၽြန္မေနေပးခဲ့တယ္။ သိပ္ခ်စ္လြန္းလုိ႔ မတားရက္ခဲ့တာပဲလား၊ ကၽြန္မရဲ႕
စကားတစ္ခြန္းေၾကာင့္ သူ႔ဘ၀ရဲ႕ တက္လမ္းေတြ အေရာင္ေမွးမိန္သြားမွာဆုိးတဲ့ အတြက္လား ဘာေၾကာင့္မွန္းဆုိတာ
ကၽြန္မကိုယ္တုိင္ေတာင္ မသိေပမယ့္ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ဂရုစိုက္ပါဆုိတဲ့ စကားကလြဲရင္ တျခားစကားေတြ ကၽြန္မ မေျပာ
တတ္ခဲ့ဘူး။ နင္မရွိရင္ ငါဘယ္ေလာက္ လြမ္းေနမယ္၊ နင္ျပန္လာတဲ့အခ်ိန္ထိ ငါနင့္ကို ဆက္ဆက္ေစာင့္ေနမယ္ဆုိတဲ့
စကားမ်ိဳးေတာင္ ကၽြန္မ မေျပာမထြက္ႏုိင္ခဲ့ဘူး။ ပညာသင္သြားမယ္လုိ႔ ေျပာျပီးတဲ့ေနာက္ သူ႔နဲ႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္
ေတြ႔မိတုိင္း ကၽြန္မရဲ႕ ရင္ထဲမွာ အမည္မသိတဲ့ ခံစားမႈမ်ိဳးကို ခံစားခဲ့ရတယ္။


          ကၽြန္မေဘးက သူထြက္သြားတဲ့ျပီးတဲ့ေနာက္ သူ႔ဆီက အဆက္အသြယ္ကို ကၽြန္မ ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့တယ္။ ဖုန္းကို ၂၄
နာရီလံုးလံုးဖြင့္ထားရင္း သူ႔ဆီက ဖုန္းအဆက္အသြယ္မ်ားရမလား ေစာင့္ေနခဲ့မိတယ္။ က်ဴရွင္အားလပ္ခ်ိန္ေတြတုိင္း
အင္တာနက္ကို အေျပးအလႊားဖြင့္ရင္း သူ႔ကို အြန္လုိင္းေပၚမွာ ရွာခဲ့မိတယ္။ သူ႔ဆီက သံုးေလးရက္ၾကာမွ offline
message တစ္ေစာင္ေလာက္ ရတာကိုပဲ ကၽြန္မဘ၀မွာ ျပည့္စံုျပီလုိ႔ ထင္ခဲ့မိတယ္။ ဖုန္းလာတုိင္း သူ႔ဆီက ဖုန္းျဖစ္ပါ
ေစလုိ႔ အၾကိမ္ေပါင္းမေရတြက္ႏုိင္ေလာက္ေအာင္ ဆုေတာင္းခဲ့ေပမယ့္ ကၽြန္မဆုေတာင္းေတြ မျပည့္ခဲ့ဘူး။ တစ္ေန႔ျပီး
တစ္ေန႔ သူအတြက္ ဘုရားမွာ ဆုေတာင္းေပးရင္ သူကၽြန္မအနားကို ျပန္ေရာက္လာမယ့္ အခ်ိန္ကို ေမွ်ာ္လင့္မိတယ္။


          သၾကၤန္ေရပက္လုိ႔ ေအးစက္သြားခ်ိန္တုိင္း ကၽြန္မ ရင္ထဲမွာ သူ႔ကို တမ္းတမိတယ္။ သူေရာ ကၽြန္မလို ေအး
ခ်မ္းႏုိင္ပါ့မလားလုိ႔ ကၽြန္မေတြးမိရင္း သူ႔ကိုလည္း သၾကၤန္ေရနဲ႔ေပ်ာ္ျမဴးေစခ်င္တယ္။ သူ႔ကို သတိရတုိင္း သူ႔သီခ်င္း
ေလးကို ဖြင့္နားေထာင္ရင္း သူျပန္လာမယ္ဆုိတဲ့ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္နဲ႔ သူမရွိဘဲ ပင္ပန္းလွတဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ ေန႔ရက္ေတြကို
ျဖတ္သန္းခဲ့တယ္။ သူမရွိရင္ မျဖစ္ဘူးလုိ႔ ကၽြန္မ ၀န္ခံခဲ့ဖူးေပမယ့္ သူကၽြန္မ ေဘးမွာ မရွိလည္း ကၽြန္မေနတတ္ခဲ့
တယ္။ သူက အရင္လုိ ကၽြန္မေဘးမွာ ရွိမေနႏုိင္ေပမယ့္ သူနဲ႔ပတ္သတ္တဲ့ အမွတ္တရေတြ ကၽြန္္မရင္ထဲမွာ အျမဲရွိ
တယ္။ သူ႔အေပၚတမ္းတျခင္းေတြ၊ လြမ္းေဆြးျခင္းေတြနဲ႔ အခ်စ္ေတြေပါင္းလုိက္ရင္ ကၽြန္မ ဘ၀မွာ အထီးက်န္ျခင္းဆုိ
တာအတြက္ ေနရာလြတ္ေတာင္  မရွိေတာ့ဘူး။


          ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အခုခ်ိန္မွာ သူ ကၽြန္မဆီကို ျပန္မလာေတာ့ဘူးေလ။ ဒီတစ္သက္ေတာ့ သူနဲ႔ ကၽြန္မ ဘယ္ေတာ့
မွဆံုႏုိင္မွာလည္း မဟုတ္သလုိ သံသရာမွာလည္း ဘယ္ေတာ့မွ ဆံုႏုိင္မယ္လုိ႔ ကၽြန္မ မထင္မိဘူး။ ဘာလုိ႔လဲဆုိေတာ့
ကၽြန္မတို႔ ႏွစ္ေယာက္က ဘုရားေတာင္ အတူတူမသြားခဲ့ဖူးဘူး။  သူ႔အေပၚထားတဲ့ စစ္မွန္တဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ အခ်စ္ေၾကာင့္
လားမသိဘူး၊ လူတစ္ခ်ိဳ႕ရဲ႕ စာနာမႈကို ကၽြန္မ ျပန္ရရွိခဲ့တယ္။ ကၽြန္မကို ကုိယ္ခ်င္းစာမိတဲ့ လူတစ္ခ်ိဳ႕က ကၽြန္မကို ႏွစ္
သိမ့္ၾကတယ္။ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ဆုိတာေတာ့ ရွိေသးတာပဲေလတဲ့။ အခုခ်ိန္မွာ သူနဲ႔ပတ္သတ္လုိ႔ ကၽြန္မ မေမွ်ာ္လင့္ခ်င္
ေတာ့ပါဘူး။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သူ႔ဘ၀ေလး ေကာင္းစားသြားျပီပဲ။ တခ်ိန္က ကတိစကားေတြကို သူဘယ္လုိပဲ ေမ့ေပ်ာက္
ပစ္လုိက္ပါေစ၊ ကၽြန္မကေတာ့ မွတ္မိခ်င္ေနေသးတယ္။ ျပန္မလာေတာ့မွန္း သိရက္နဲ႔ လူတစ္ေယာက္ကို ေမွ်ာ္လင့္
ခ်က္ၾကီးစြာနဲ႔ မေစာင့္ခ်င္ေတာ့ပါဘူး။ သူမပါတဲ့ ကၽြန္မဘ၀ကို ၾကိဳးစားျပီး ရွင္သန္မွာပါ။


          အခုခ်ိန္မွာ သူမရွိေပမယ့္ ကၽြန္မရဲ႕ အတိတ္ထဲမွာေတာ့ သူရွိေသးပါတယ္။ သူနဲ႔ ပတ္သတ္တဲ့ အမွတ္တရေတြ
ကၽြန္မရင္နဲ႔ အျပည့္ရွိတယ္။ ကၽြန္မဘ၀ရဲ႕ ေန႔တုိင္းလုိလုိမွာ သူ႔ကို အမွတ္ရေစႏုိင္တဲ့ တိုက္ဆုိင္မႈေတြရွိိတယ္။ ကတိ
စကားပ်က္တဲ့သူမုိ႔ မုန္းစရာေကာင္းေပမယ့္ ကၽြန္မ မမုန္းႏုိင္ခဲ့ဘူးသလုိ မုန္းဖုိ႔လည္း မၾကိဳးစားမိဘူး။ ေမ့ဖုိ႔လည္း
မစဥ္းစားမိသလုိ၊ တုိက္ဆုိင္မႈေတြ ၾကံဳလာတုိင္းလည္း ကၽြန္မ မ်က္ရည္မက်ေတာ့ဘူး။ သူ႔ကို လြမ္းမိရင္ သူ႔အေၾကာင္း
ကို တစ္၀ၾကီးထိုင္ေတြးလုိက္တယ္။ အဲဒီလုိအခ်ိန္တုိင္း သူက ကၽြန္မေဘးနားေရာက္လာျပီး ကၽြန္မရဲ႕ဘ၀ေလး ျပည့္စံု
သြားသလုိ ခံစားရတယ္။ အဲဒီလုိ ခဏေလး ခံစားရတဲ့ ခံစားမႈကိုပဲ ကၽြန္မ ျမတ္ႏုိးစြာ ဖက္တြယ္ထားမိတယ္။


          သူနဲ႔ ကၽြန္မကို အခုလုိေ၀းကြာသြားေအာင္လုပ္ခဲ့တဲ့ တရားခံက သူကိုယ္တုိင္ဆုိရင္ေတာင္ ကၽြန္မ သူ႔ကို မမုန္း
ဘူး။ အရမ္းခ်စ္လို႔ မုန္းမရတာလား၊ မုန္းဖုိ႔ သတိၱမရွိတာလားေတာ့ ကၽြန္မကုိယ္တုိင္လည္း မခြဲျခားတတ္ခဲ့ဘူး။ ဒါေပ
မယ့္ ကၽြန္မဘ၀မွာ ေသရာပါေအာင္ နာက်င္ရတဲ့ ဘယ္ေတာ့မွ မေပ်ာက္ႏုိင္တဲ့ ဒဏ္ရာမ်ိဳးျဖစ္ေစခဲ့တဲ့ ကၽြန္မ တစ္စံု
တစ္ခုကို မုန္းတီးခ်င္မိတာ အမွန္ပဲ။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မကို ေသရာပါဒဏ္ရာေပးခဲ့တဲ့ သူ႔ကိုလည္း မမုန္းႏုိင္သလုိ၊ ေသရာ
ပါေအာင္ ဒဏ္ရာေတြေပးခဲ့လည္း နည္းနည္းေလးေတာင္ နာက်ည္းစိတ္မျဖစ္တဲ့ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မလည္း မမုန္းႏုိင္
ဘူး။ ကံၾကမၼာကို အျပစ္တင္ရေအာင္လည္း ကံဆုိတာက လူကလုပ္တာလုိ႔ လက္ခံထားတဲ့ ကၽြန္မအဖုိ႔ နာက်ည္းမုန္း
တီးစရာဆုိလုိ႔ သူကၽြန္မေဘးက ထြက္သြားတဲ့ေန႔ပဲရွိတာမို႔   ဧျပီႏုိင္း(၉)ရယ္……  ငါနင့္ကိုပဲ မုန္းပါရေစ……………..

ဆက္လက္ၾကိဳးစားပါဦးမည္။

No comments:

ေနာက္ဆုံးတင္ျပီသမွ်..ဆက္ဖတ္ရန္...ေအာက္သုိ႕