Search This Blog

အဖြဲ႕ဝင္မယ္..Followers

သတင္း


<<<< ၾကိဳဆုိပါတယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ေသာေန႕ေလးၿဖစ္ပါေစ >>>>

Tuesday 29 May 2012

ဒြါရေျခာက္ပါးမွ ခႏၶာငါးပါးျဖစ္ေပၚပံု

ဃနအၾကည္ကို အနံ ့တိုက္ေတာ့ ဃာနဝိညာဏ္ေပၚပါသည္ ။ ဃာနဝိညာဏ္ေပၚေသာအခါ
တစ္ဝိညာဏ္တည္းေပၚလို ့ျဖစ္ပါသလား ၊ မျဖစ္နိုင္ပါ ။ ဃာနဝိညာဏ္ႏွင့္္ သဟဇာတျဖစ္တဲ့
ေဝဒနာ ၊ သညာ ၊ ေစတနာ သံုးပါးေပါင္းေတာ့ နာမကၡႏၶာေလးပါးျဖစ္္ပါသည္ ။ ဃာနအၾကည္
ႏွင့္ အနံ ့ကိုခႏၶာဖြဲ ့ေတာ့ ရူပကၡႏၶာျဖစ္ပါသည္ ။ နာမကၡႏၶာေလးပါးႏွင့္ ရူပကၡႏၶာေပါင္းေတာ့
ခႏၶာငါးပါးျဖစ္ပါသည္ ။
ႏွာအၾကည္ကို အနံ ့တိုက္ေတာ့ နံသိစိတ္ ေပၚပါသည္ ။ အနံ ့ကိုနံသိတာက ( စိတ္ ) ၊ ေဝဒနာ ၊
သညာ ၊ ေစတနာ က (ေစတသိတ္) ၊ ( စိတ္ ၊ ေစတသိတ္) ၊ ႏွာအၾကည္ႏွင့္ အနံ ့က ( ရုပ္ ) ၊( စိတ္ ၊ ေစတသိတ္ ၊ ရုပ္ ) ။
ႏွာအၾကည္ ကို အနံ ့တိုက္ေတာ့ နံသိစိတ္ေပၚပါသည္ ။ အနံ ့ကို နံသိတာက နာမ္တရား ။
ႏွာအၾကည္ႏွင့္ အနံ ့က ရုပ္တရား ။ နာမ္ ၊ ရုပ္ ႏွစ္ပါး ။
ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ အေနာက္ဂန္ ့ေဂါ မံုလည္ ဆရာေတာ္ၾကီး၏တရားေတာ္မွ ေကာက္ႏႈတ္ေဖာ္ျပပါသည္ ။
ဒြါရေျခာက္ပါးမွ ခႏၶာငါးပါးျဖစ္ေပၚပံု ( ဇိဝွါ ဒြါရ ) 
ဇိဝွါ အၾကည္ကို ခ်ိဳ၊ ခ်ဥ္၊ စပ္၊ ငန္၊ ဖန္၊ ခါး၊ ရသာေျခာက္ပါးတိုက္ေတာ့ စားသိစိတ္ဆိုတဲ့ ဇိဝွါဝိညာဏ္
ေပၚပါသည္ ။ ဇိဝွါဝိညာဏ္ေပၚေသာအခါ တစ္ဝိညာဏ္တည္းေပၚလို ့ျဖစ္ပါသလား ၊ မျဖစ္နိုင္ပါ ။
ဇိဝွါ ဝိညာဏ္ႏွင့္သဟဇာတ ျဖစ္တဲ့ ေဝဒနာ ၊ သညာ ၊ ေစတနာ ၊ သံုးပါးေပါင္းေတာ့ နာမကၡႏၶာ
ေလးပါးျဖစ္ပါသည္ ။ ဇိဝွါ အၾကည္ႏွင့္ ရသာေျခာက္ပါးကို ခႏၶာဖြဲ ့ေတာ့ ရူပကၡႏၶာျဖစ္ပါသည္ ။
နာမကၡႏၶာ ေလးပါးႏွင့္ ရူပကၡႏၶာ ေပါင္းေတာ့ ခႏၶာငါးပါးျဖစ္ပါသည္ ။
လွ်ာအၾကည္ကို ရသာ ေျခာက္ပါးတိုက္ေတာ့ စားသိစိတ္ေပၚပါသည္ ။ ရသာေျခာက္ပါးကို စားသိတာက
( စိတ္ ) ၊ ေဝဒနာ ၊ သညာ ၊ ေစတနာ ၊ က (ေစတသိတ္) ၊ လွ်ာအၾကည္ ႏွင့္ ရသာေျခာက္ပါးက( ရုပ္ ) ၊ ( စိတ္ ၊ ေစတသိတ္ ၊ ရုပ္ ) ။
လွ်ာအၾကည္ကို ရသာေျခာက္ပါးတိုက္ေတာ့ စားသိစိတ္ေပၚပါသည္ ၊ ရသာေျခာက္ပါးကို စားသိတာက
နာမ္ တရား ၊ လွ်ာအၾကည္ႏွင့္ ရသာေျခာက္ပါးက ရုပ္တရား ။ နာမ္ ၊ ရုပ္ ႏွစ္ပါး ။
ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ အေနာက္ဂန္ ့ေဂါ မံုလည္ ဆရာေတာ္ၾကီး၏တရားေတာ္မွ ေကာက္ႏႈတ္ေဖာ္ျပပါသည္ ။ 

ဒြါရေျခာက္ပါးမွ ခႏၶာငါးပါးျဖစ္ေပၚပံု ( ကာယဒြါရ )
ကာယအၾကည္ကို မာမႈ ေပ်ာ့မႈ ၊ ပထဝီ ေဖာ႒ဗၺ တိုက္ေတာ့ ထိသိစိတ္ဆိုတဲ့ ကာယဝိညာဏ္ေပၚပါသည္။
ကာယဝိညာဏ္ေပၚေသာအခါ တစ္ဝိညာဏ္တည္းေပၚလို ့ျဖစ္ပါသလား ၊မျဖစ္နိုင္ပါ။ကာယဝိညာဏ္ႏွင့္
သဟဇာတ ျဖစ္တဲ့ ဝဒနာ ၊ သညာ ၊ ေစတနာ ၊ သံုးပါးေပါင္းေတာ့နာမကၡႏၶာ ေလးပါးျဖစ္ပါသည္။ ကာယအၾကည္ႏွင့္ မာမႈ၊ ေပ်ာ့မႈ၊ ကိုခႏၶာဖြဲ ့ေတာ့ ရူပကၡႏၶာ ျဖစ္ပါသည္။ နာမကၡႏၶာ ေလးပါးႏွင့္ ရူပကၡႏၶာ ေပါင္းေတာ့ခႏၶာ ငါးပါးျဖစ္ပါသည္ ။
ကိုယ္အၾကည္ကိုပူမႈ၊ ေအးမႈ၊ ေတေဇာေဖာ႒ဗၺတိုက္ေတာ့ထိသိစိတ္ေပၚပါသည္။ပူမႈ၊ ေအးမႈ၊ကိုထိသိတာက(စိတ္) ၊ ေဝဒနာ ၊ သညာ ၊ ေစတနာ ၊ က (ေစတသိတ္ ) ၊ ( စိတ္၊ ေစတသိတ္) ၊ ကိုယ္အၾကည္ႏွင့္ ပူမႈ၊ ေအးမႈက ( ရုပ္ ) ၊ (စိတ္၊ ေစတသိတ္၊ ရုပ္ ) ။
ကိုယ္အၾကည္ကို ေထာက္ကန္လႈပ္ရွားမႈဝါေယာ ေဖာ႒ဗၺတိုက္ေတာ့ထိသိစိတ္ ေပၚပါသည္။ ေထာက္ကန္လႈပ္ရွားမႈကိုထိသိတာက နာမ္တရား ၊ ကိုယ္အၾကည္ႏွင့္ ေထာက္ကန္လႈပ္ရွားမႈက ရုပ္တရား ။ နာမ္ ၊ရုပ္ ႏွစ္ပါး ။
ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ အေနာက္ဂန္ ့ေဂါ မံုလည္ဆရာေတာ္ၾကီး၏တရားေတာ္မွ ေကာက္ႏႈတ္ေဖာ္ျပပါသည္ ။ 

ဒြါရေျခာက္ပါးမွ ခႏၶာငါးပါးျဖစ္ေပၚပံု ( မေနာဒြါရ )
မေနာအၾကည္ကို ဓမၼာရံုတိုက္ေတာ့ ၾကံသိစိတ္ဆိုတဲ့မေနာဝိညာဏ္ေပၚပါသည္။ မေနာဝိညာဏ္ေပၚေသာအခါ
တစ္ဝိညာဏ္တည္းေပၚလို ့ျဖစ္ပါသလား ၊မျဖစ္နိုင္ပါ။ မေနာဝိညာဏ္ႏွင့္ သဟဇာတျဖစ္တဲ့ ေဝဒနကၡႏၶာ ေစတသိတ္၊
သညာကၡႏၶာေစတသိတ္၊ သခၤ ါရကၡႏၶာ ေစတသိတ္ ၊ သံုးပါးေပါင္းေတာ့ နာမကၡႏၶာေလးပါးျဖစ္ပါသည္ ။ ဟဒယဝတၳဳ
ႏွင့္ ဓမၼာရံု ကို ခႏၶာဖြဲ ့ေတာ့ ရူပကၡႏၶာ ျဖစ္ပါသည္။ နာမကၡႏၶာေလးပါးႏွင့္ ရူပကၡႏၶာ ေပါင္းေတာ့
ခႏၶာငါးပါးျဖစ္ပါသည္ ။
မေနာအၾကည္ကုိ ဓမၼာရံုတိုက္ေတာ့ ၾကံသိစိတ္ေပၚပါသည္။ ဓမၼာရုံတရားအေပၚမွာ ပုဂၢိဳလ္သတၱဝါ အေနနွင့္ၾကံသိတာ
က ( စိတ္ ) ၊ ေဝဒနာ ၊ သညာ၊ ေစတနာ၊ က (ေစတသိတ္) ၊ (စိတ္၊ ေစတသိတ္) ။ ဟဒယဝတၳဳႏွင့္ ဓမၼာရံုက ရုပ္ ၊
( စိတ္္၊ ေစတသိတ္၊ ရုပ္ ) ။
မေနာအၾကည္ကို ဓမၼာရံုတိုက္ေတာ့ ၾကံသိစိတ္ေပၚပါသည္ ။ ဓမၼာရံု တရားအေပၚမွာ ပုဂၢိဳလ္သတၱဝါ အေနႏွင့္ၾကံသိတာက
နာမ္ တရား ၊ ဟဒယဝတၳဳ ႏွင့္ ဓမၼာရံုက ရုပ္တရား ၊ နာမ္ ၊ ရုပ္ ႏွစ္ပါး ။

ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ အေနာက္ဂန္ ့ေဂါ မံုလည္ ဆရာေတာ္ၾကီး၏ တရားေတာ္မွ ေကာက္ႏႈတ္ေဖာ္ျပပါသည္ ။

No comments:

ေနာက္ဆုံးတင္ျပီသမွ်..ဆက္ဖတ္ရန္...ေအာက္သုိ႕