Search This Blog

အဖြဲ႕ဝင္မယ္..Followers

သတင္း


<<<< ၾကိဳဆုိပါတယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ေသာေန႕ေလးၿဖစ္ပါေစ >>>>

Wednesday 24 April 2013

က်မရဲ ့ေကာင္းကင္


ကိုယ္ခ်စ္တဲ ့သူ ကို အမ်ိဳးမ်ိဳးတင္စားဖြဲ ့ႏြဲ ့တတ္ၾကတာသဘာ၀ပါ ...
က်မ ခ်စ္တဲ့သူ ကေတာ့  ေကာင္းကင္ၾကီးလိုပါပဲ....
ပံုစံအမ်ိဳးမ်ိဳးေျပာင္းေနတဲ့ က်မရဲ ့ေကာင္းကင္အေၾကာင္း ေျပာျပမယ္ေနာ္ ...
.
က်မရဲ ့ေကာင္းကင္ျပာ ....
 Photo: က်မရ ့ေကာင္းကင္ျပာ .... တကယ္ေတာ့ သူဟာ က်မရဲ ့ေကာင္းကင္ျပာၾကီးပါ ဘယ္အရပ္မွာေနေန ဘာေတြလုပ္လုပ္ ေမာ့ၾကည့္လိုက္ရင္ ရွိေနတာပဲေနာ္ ဘယ္လိုမွေ၀းကြာလို ့လည္းမရပါဘူး အခ်ိန္တိုင္း ခ်စ္ျမတ္ႏိုးျခင္းေတြ အျပည့္ နဲ ့ေပါ ့ ..... ၾကည္စင္ျပာလဲ ့ေနတဲ ့ ေကာင္းကင္ျပာေအာက္မွာ က်မ ခို၀င္မယ္ေနာ္ ေကာင္းကင္ျပာၾကီးေရ .. ရွင္ ့ရင္ခြင္မွာ က်မ တစ္ေယာက္တည္းေနပါရေစ ရွင္ဟာ က်မရဲ ့မူပိုင္ေကာင္းကင္ပါ ... ဒီေကာင္းကင္ေအာက္မွာ ခို၀င္နစ္ျမဴး ကဗ်ာေတြခူးမယ္ ရွင္ ့ကိုေမာ့ၾကည့္ျပီး ေနရတဲ ့ဘ၀ ဘာမွမလိုေအာင္ျပည့္စံုသြားျပီကြယ္ ( ကဗ်ာျဖစ္သြားလား ဘာျဖစ္သြားလည္းေတာ့မသိဘူး၊ ခံစားၾကည့္ၾကပါေနာ္ :) )
 တကယ္ေတာ့ သူဟာ က်မရဲ ့ေကာင္းကင္ျပာၾကီးပါ

ဘယ္အရပ္မွာေနေန ဘာေတြလုပ္လုပ္ ေမာ့ၾကည့္လိုက္ရင္ ရွိေနတာပဲေနာ္

ဘယ္လိုမွေ၀းကြာလို ့လည္းမရပါဘူး

အခ်ိန္တိုင္း ခ်စ္ျမတ္ႏိုးျခင္းေတြ အျပည့္ နဲ ့ေပါ ့ .....
'
ၾကည္စင္ျပာလဲ ့ေနတဲ ့ ေကာင္းကင္ျပာေအာက္မွာ က်မ ခို၀င္မယ္ေနာ္

ေကာင္းကင္ျပာၾကီးေရ .. ရွင္ ့ရင္ခြင္မွာ က်မ တစ္ေယာက္တည္းေနပါရေစ

ရွင္ဟာ က်မရဲ ့မူပိုင္ေကာင္းကင္ပါ ...

ဒီေကာင္းကင္ေအာက္မွာ ခို၀င္နစ္ျမဴး ကဗ်ာေတြခူးမယ္

ရွင္ ့ကိုေမာ့ၾကည့္ျပီး ေနရတဲ ့ဘ၀ ဘာမွမလိုေအာင္ျပည့္စံုသြားျပီကြယ္ 




ျပိဳေတာ့မယ့္ေကာင္းကင္ ....

 
 က်မရဲ ့ေကာင္းကင္ဟာ တစ္ခါတစ္ခါ ျပာလဲ့ၾကည္လင္ ခ်စ္စိတ္၀င္သလို

တစ္ခါတစ္ခါ အံု ့မည္း ညိဳမိွဳင္း စိတ္ရိုင္း၀င္တတ္တယ္ .....

အဲဒီအခ်ိန္ဆို ေကာင္းကင္ၾကီးက ျပိဳေတာ့မည္ ့မိုးလိုပဲေနာ္

ေကာင္းကင္ၾကီးေရ ... စိတ္ေသာကေတြ ကို ေငြ ့ရည္ဖြဲ ့ရြာခ်ပစ္လိုက္စမ္းပါ

က်မတကိုယ္လံုး ရႊဲရႊဲစိုသြားစမ္းပါေစ ေက်နပ္ေနပါ့မယ္

ေနသာ မွ ၾကည္လင္မွ ေကာင္းကင္ၾကီးကို တြယ္ကပ္ေနမယ့္သူမဟုတ္ပါဘူးကြယ္

ဘယ္္လိုအေရာင္ေတာက္လို ့ ဘာပံုပဲေပါက္ေနပါေစ ...

က်မ ေကာင္းကင္ ကို က်မ ခ်စ္ပါတယ္

အေရးၾကီးတာက ေကာင္းကင္ၾကီးကို က်မ တစ္ေယာက္တည္း ပိုင္ခြင္ ့ရဖို ့ပါပဲ...


ပေဟဠိေကာင္းကင္ ....
 
 က်မ ရဲ ့ေကာင္းကင္ဟာ တိမ္စိုင္ေတြနဲ ့လည္း ပံုရိပ္ေရးျပတတ္တယ္

သူက က်မကို အျမဲ ပေဟဠိေတြ ေပးတယ္


က်မကေလ သူ ့စိတ္ႏွလံုးကို ဘာသာျပန္ဖို ့ၾကိဳးစားေနရဆဲေပါ ့.....


ေလလြင့္တိုင္း ပံုေျပာင္းေနတဲ ့တိမ္စိုင္ရိပ္ ေတြကို လိုက္ဖမ္းရတာ ေမာလိုက္တာကြယ္

ေတြ ့သလိုလို မေတြ ့သလိုလို .....

ဟုတ္သလိုလို မဟုတ္သလုိလို .....


ေကာင္းကင္ၾကီးေရ... ရွင္ ့ေကာင္းကင္ က ပံုရိပ္ဟာ က်မ ဟုတ္ရဲ ့လားဟင္

ဘယ္ပံုရိပ္ကို ရွင္ ေရးေနတယ္ဆိုတာ ေသခ်ာမသိရလည္းပဲ

က်မရင္ထဲက ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကေတာ့ ေသခ်ာေနပါရဲ ့ရွင္ရယ္

ႏွလံုသားရွင္သန္သေရြ ့ တြယ္တာေနမွာ က်မ ရဲ ့ေကာင္းကင္ပါ ....


ျမက္ခင္းစိမ္းနဲ ့ေကာင္းကင္ ....
ျမက္ခင္းစိမ္း နဲ ့ေကာင္းကင္.... ဒီေန ့ေတာ့ က်မရဲ ့ေကာင္းကင္က သာယာေနပါရဲ ့ ျမက္ခင္းစိမ္းစိမ္းေလး နဲ ့ ျပာလြင္တဲ့ ေကာင္းကင္မွာ တိမ္မွ်င္ၾကဲေလးေတြပက္ျဖန္းလို ့ လွပတဲ ့ရွဳခင္းေလးေပါ ့ .... ေကာင္းကင္ၾကီးေရ ... က်မ ၾကည္ႏူးလိုက္တာ ႏွလံုးအိမ္ ထဲမွာ တသိမ့္သိမ့္ ျဖစ္ေပၚေနတဲ ့ ခံစားမွဳေလး ကို ႏွစ္သက္ခံုမင္မိတယ္ ဒီလို ေန ့မ်ိဳးေလးေတြ အျမဲ ရွိခ်င္မိတာ ရင္ထဲကဆႏၵပါ..... တကယ္ေတာ့ ... လူ ့ဘ၀ဆိုတာ ဘာမွၾကီးၾကီးက်ယ္က်ယ္ေတြ မလုိ္အပ္ပါဘူး ကိုယ္ခ်စ္ရသူ နဲ ့အတူတူ ေလာကေကာင္းက်ိဳးေဆာင္ရြက္ခြင့္ေလးသာရမယ္ဆိုရင္ ေနရမယ့္တစ္သက္တာ မွာ က်မ ထာ၀ရ ေပ်ာ္ရႊင္ေနမွာပါ .....
ဒီေန ့ေတာ့ က်မရဲ ့ေကာင္းကင္ဟာ သာယာေနပါရဲ ့
ျမက္ခင္းစိမ္းစိမ္းေလး နဲ ့ ျပာလြင္တဲ ့ ေကာင္းကင္မွာ တိမ္မွ်င္ၾကဲေလးေတြ ပက္ျဖန္းလို ့
လွပတဲ ့ ရွခင္းေလးေပါ ့.....
ေကာင္းကင္ၾကီးေရ... က်မ ၾကည္ႏူးလိုက္တာ
ႏွလံုးအိမ္ထဲမွာ တသိမ့္သိမ့္ ျဖစ္ေပၚေနတဲ ့ ခံစားမွဳေလး ကို ႏွစ္သက္မိတယ္
ဒီလိုေန့မ်ိဳးေလးေတြ အျမဲ ရွိခ်င္မိတာ ရင္ထဲက ဆႏၵပါ....
တကယ္ေတာ ့ ...လူ ့ဘ၀ဆိုတာ ဘာမွ ၾကီးၾကီးက်ယ္က်ယ္ေတြ မလိုအပ္ပါဘူး
ကိုယ္ခ်စ္ရသူ နဲ ့ အတူတူ ေလာကေကာင္းက်ိဳးေဆာင္ရြက္ခြင္ ့ေလးသာ ရမယ္ဆိုရင္
ေနရမယ့္ တစ္သက္တာ မွာ က်မ ထာ၀ရ  ေပ်ာ္ရႊင္ေနမွာပါ ....

ခြန္အားျဖည့္ေကာင္းကင္ ....
ခြန္အားျဖည့္ ေကာင္းကင္.... ေကာင္းကင္ၾကီးေရ သိရဲ ့လားဟင္ က်မ ၀မ္းနည္းတဲ့အခါတိုင္း ရွင္ ့ ကို ပဲ သတိရမိတယ္ ေကာင္းကင္ၾကီးကို ေမာ့ၾကည့္ ျပီး တမ္းတ တိုင္တည္ မိတယ္ တကယ္ေတာ့ ရွင္ဟာ က်မအတြက္ ခြန္အားျဖည္ ့ေကာင္းကင္ပါ .... အသည္းမာမာ အေၾကာမာမာ နဲ ့ေလာကဓံကို စိန္ေခၚခဲ့တဲ ့က်မေလ ခုေတာ့ ရွင့္ရဲ ့ေကာင္းကင္က်ယ္ၾကီးေအာက္မွာ ခို၀င္ေမွးစက္ခ်င္ျပီကြယ္... ဘယ္ေလာက္ပဲတိမ္ညိဳေတြ မွိဳင္းမွဳန္ေနပါေစ ရွင္ ့ရဲ ့ေကာင္းကင္ မွာ က်မအတြက္ ေရာင္စံုသက္တန္ ့ေလး ျဖာက်ေနတာျမင္ရတယ္ ဒီေရာင္စဥ္တန္းေလး ကို ၾကည့္ျပီး အားတက္ေပ်ာ္ျမဴး စိတ္ၾကည္ႏူးမိပါရဲ ့ က်မ ရဲ ့မူပိုင္ေကာင္းကင္ ဟာ က်မကို ထာ၀ရ ေဖးမ မယ္ မဟုတ္လားဟင္ .
 
ေကာင္းကင္ၾကီးေရ သိရဲ ့လားဟင္

က်မ ၀မ္းနည္းတဲ့အခါတိုင္း ရွင္ ့ ကို ပဲ သတိရမိတယ္

ေကာင္းကင္ၾကီးကို ေမာ့ၾကည့္ ျပီး တမ္းတ တိုင္တည္ မိတယ္

တကယ္ေတာ့ ရွင္ဟာ က်မအတြက္ ခြန္အားျဖည္ ့ေကာင္းကင္ပါ ....


အသည္းမာမာ အေၾကာမာမာ နဲ ့ေလာကဓံကို စိန္ေခၚခဲ့တဲ ့က်မေလ

ခုေတာ့ ရွင့္ရဲ ့ေကာင္းကင္က်ယ္ၾကီးေအာက္မွာ ခို၀င္ေမွးစက္ခ်င္ျပီကြယ္...


ဘယ္ေလာက္ပဲတိမ္ညိဳေတြ မွိဳင္းမွဳန္ေနပါေစ

ရွင္ ့ရဲ ့ေကာင္းကင္ မွာ က်မအတြက္ ေရာင္စံုသက္တန္ ့ေလး ျဖာက်ေနတာျမင္ရတယ္

ဒီေရာင္စဥ္တန္းေလး ကို ၾကည့္ျပီး အားတက္ေပ်ာ္ျမဴး စိတ္ၾကည္ႏူးမိပါရဲ ့

က်မ ရဲ ့မူပိုင္ေကာင္းကင္ ဟာ က်မကို ထာ၀ရ ေဖးမ မယ္ မဟုတ္လားဟင္ ....


တိမ္ထူတဲ့ေကာင္းကင္ ....

 ဒီေန ့ေကာင္းကင္ၾကီးက တိမ္တိုက္ေတြ နဲ ့ ဖံုးကြယ္ထားတယ္
 ရွင့္ေကာင္းကင္ က်မ မျမင္ေစခ်င္တာလားကြယ္

ဘာလို ့မ်ားလဲ .....

ဘာေၾကာင့္မ်ားလဲ .....

ဘာ ့အတြက္လည္း ..... ေျပာပါဦးရွင္ရယ္


တကယ္ေတာ့ ရွင္ဟာ က်မရဲ ့မူပိုင္ ေကာင္းကင္ပဲေလ

ဘာလို ့မ်ား တိမ္တိုက္ေတြ နဲ ့ ဟန္ေဆာင္ ပိတ္ဖံုးထားခ်င္ရတာလဲ ....


ပြင္ ့လင္းၾကရေအာင္လား က်မ ရဲ ့ေကာင္းကင္ရယ္

သံသယ တိမ္တိုက္ေတြ ကို က်မရဲ ့ေမတၱာေလညွင္း နဲ ့ ဖယ္ရွင္းပါ့မယ္

ဒါမွ ျပာလဲ ့ၾကည္လင္ ေကာင္းကင္ျပင္ ကို ျမင္ရမွာေပါ့ေနာ္ ....



လွပတဲ့ေကာင္းကင္ ....
ေကာင္းကင္ၾကီးေရ ...ေျပာျပဦးမယ္ သိလား
 မေန ့ညက ကိုစိုးသူ ရဲ ့ Live Show ၾကည့္လိုက္ရတယ္...
ကိုစိုးသူ က ပရိသတ္ကို ျပံဳးျပံဳးေလး နဲ ့ထိန္းသြားတာ ေသာင္းခ်ီေနတဲ ့ပရိသတ္ၾကီး
နဲ ့ က်င္းပတဲ ့ ပြဲ ဟာ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ နဲ ့ျပီးစီးသြားတာတယ္...

ကိုစိုးသူ ကေလ ..မိဘ ကို ရိုေသတဲ ့သားလိမၼာ ၊ သူငယ္ခ်င္းေတြကိုခင္တတ္တဲ ့သူငယ္ခ်င္းေကာင္း၊
တာ၀န္ေက်တဲ ့အိ္မ္ေထာင္ဦးစီး ၊ အရြယ္ နဲ ့မလိုက္ေအာင္ႏုပ်ိဳေခ်ာေမာ ျပီး လူတကာရဲ ့
ခ်စ္ခင္ျခင္း ခံရသူ .....စတဲ ့ ေကာင္းမြန္တဲ ့ဂုဏ္သတင္းေတြနဲ့ေက်ာ္ေစာသူေပါ ့ ....

အားလံုး ျပီးျပည့္စံုေနတဲ ့ သူ ့မ်က္ႏွာေလးဟာ ေသာက ပူပင္မွဳမရွိသလို ေအးခ်မ္းေနတာၾကည့္ျပီး
က်မ ရဲ ့ေကာင္းကင္ကိုလည္း အဲလို ျပီးျပည့္စံုျခင္းေတြ ရေစခ်င္ပါတယ္....

က်မရဲ ့ေကာင္းကင္ၾကီး .. အျမဲ ထာ၀ရ ေပ်ာ္ရႊင္ေနေစခ်င္တယ္

ပူပင္ေသာကဆို ျမဴတစ္မွဳန္ ေတာင္ မ ရွိေစခ်င္ဘူး

ျမင့္ျမတ္ေကာင္းမြန္ျခင္းေတြ နဲ ့ ပြဲလယ္တင့္ေစခ်င္တယ္

ပန္းရန ့ံေလးလို ဂုဏ္သတင္းေတြ ထံုသင္းေမႊးပ် ံ ့ေနေစခ်င္တာ က်မရဲ ့ဆႏၵပါရွင္...

က်မရဲ ့မူပိုင္ေကာင္းကင္မွာ ....

၀ါဂြမ္းျဖဴတိမ္စိုင္ခဲေလးေတြ က လြင္ ့ေမ်ာလို ့

ေနျခည္က လည္းျဖာ လို ့

ပင္လယ္လည္း ျပာ လို ့

အျမဲ လွပၾကည္လင္ ေကာင္းကင္ျပင္ၾကီး ျဖစ္ပါေစကြယ္ ....


 April Fool ေကာင္းကင္....
 
 ဒီေန ့က်မရဲ ့ေကာင္းကင္ ဟာ ေကာင္းကင္နဲ ့မတူသလိုပဲ
 တိမ္မျပာ ေနမသာ ဘာေရာင္ေပါက္ေနမွန္းကို မသိပါဘူး...

သူမ်ားေတြ April Fool ဆုိလို ့ က်မကို အရူးလုပ္ေနတာမ်ားလား

က်မ ၾကည့္ျမင္ရတဲ ့ေကာင္းကင္ ကေတာ့ သူစိမ္းျပင္ျပင္ၾကီး လိုပဲ


ေမးစမ္းပါရေစ ... ဘ၀မွာေသခ်ာျခင္း ဆိုတာ ရွိရဲ ့လား

နယူတန္ နိယာမ ဆိုတာ အျမဲ မွန္ပါ ့မလား....

သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကေတာ့ေျပာတာပဲ

ေပးတိုင္းျပန္မရတာ အခ်စ္ တဲ ့ .....

ဒါဆို ဘယ္ေတာ့မွ မေပးဘဲ ကိုယ့္ႏွလံုးသားထဲမွာ တစ္သက္လံုးသိမ္းထားတာကမွ

ပိုျပီး အဓိပၸါယ္ရွိေတာ့မွာေပါ ့ေနာ္....


အယ္ဆိုင္းဇီ ရဲ ့တိတ္တိတ္ေလးပဲခ်စ္သြားမယ္ ဆိုတဲ့သီခ်င္း

ျပန္အသက္သြင္းရေတာ့မယ့္ ဘ၀ မ်ားလား

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဒီေန ့ က်မ အတြက္ ေကာင္းကင္ေပ်ာက္ေနတယ္ .....


ျဖစ္တည္မွဳ ေကာင္းကင္....
ျဖစ္တည္မွဳ ေကာင္းကင္.... ေကာင္းကင္ၾကီးေရ ... ဒီေန ့ က်မ အလွေတြျပင္မိတယ္ စိတ္လည္း ေပ်ာ္ေအာင္ ေနပါတယ္.. တကယ္ေတာ့ လူ ့ဘ၀ဆိုတာ ဘာမွမဟုတ္ပါဘူး ရွင္သန္ခ်ိန္ေလးမွာ ေပ်ာ္ရႊင္ေအးခ်မ္းမွဳေလးပဲလိုတာပါ မေကာင္းမွဳေရွာင္ ေကာင္းမွဳေဆာင္ ျဖဴေအာင္စိတ္ကိုထား မယ္ေလ... က်မ အတြက္ေတာ့ ေကာင္းကင္ၾကီး ရွိေနရင္ကို ေက်နပ္ပါတယ္ ေမာ့ၾကည့္လိုက္ရင္ မ်က္စိတစ္ဆံုးျမင္ေနရတဲ ့ က်မရဲ ့မူပိုင္ေကာင္းကင္ၾကီး ဘယ္ေတာ့မွ ကြယ္ေပ်ာက္သြားလို ့မျဖစ္ဘူးေနာ္.... က်မရဲ ့ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္း ၀မ္းနည္းျခင္း ေတြကို ဖန္ဆင္းေပးႏိုင္တဲ ့တန္ခိုးရွင္ရယ္ က်မ အတြက္ ထာ၀ရ ေကာင္းကင္ ျဖစ္တည္ေပးပါေနာ္ ....
ေကာင္းကင္ၾကီးေရ ... ဒီေန ့ က်မ အလွေတြျပင္မိတယ္
 စိတ္လည္း ေပ်ာ္ေအာင္ ေနပါတယ္..

တကယ္ေတာ့ လူ ့ဘ၀ဆိုတာ ဘာမွမဟုတ္ပါဘူး

ရွင္သန္ခ်ိန္ေလးမွာ ေပ်ာ္ရႊင္ေအးခ်မ္းမွဳေလးပဲလိုတာပါ

မေကာင္းမွဳေရွာင္ ေကာင္းမွဳေဆာင္ ျဖဴေအာင္စိတ္ကိုထား မယ္ေလ...


က်မ အတြက္ေတာ့ ေကာင္းကင္ၾကီး ရွိေနရင္ကို ေက်နပ္ပါတယ္

ေမာ့ၾကည့္လိုက္ရင္ မ်က္စိတစ္ဆံုးျမင္ေနရတဲ ့ က်မရဲ ့မူပိုင္ေကာင္းကင္ၾကီး

ဘယ္ေတာ့မွ ကြယ္ေပ်ာက္သြားလို ့မျဖစ္ဘူးေနာ္....


က်မရဲ ့ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္း ၀မ္းနည္းျခင္း ေတြကို ဖန္ဆင္းေပးႏိုင္တဲ ့တန္ခိုးရွင္ရယ္

က်မ အတြက္ ထာ၀ရ ေကာင္းကင္ ျဖစ္တည္ေပးပါေနာ္ ....


သမုဒယေကာင္းကင္....
သမုဒယေကာင္းကင္ ေကာင္းကင္ၾကီးေရ ... ေနေကာင္းရဲ ့လားဟင္ စိတ္ႏွလံုး ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစေနာ္ က်မ ရဲ ့ ေကာင္းကင္ၾကီး အျမဲ ေအးခ်မ္းသာယာေနပါေစ ..... တကယ္ေတာ့ အခ်စ္ဆိုတာ ေစတနာထားျခင္းပါပဲ က်မ ရဲ ့ေကာင္းကင္ၾကီး ကို က်မ ကိုယ္ က်မ ထက္ ေစတနာပိုမိတယ္ က်မ ရဲ ့ မူပိုင္ေကာင္းကင္ မွာ ေသာကကင္းစင္ ျပာလဲ ့ၾကည္လင္ ျပီး တိမ္စိုင္ျဖဴေလးေတြ လွပစြာ ေရြ ့လွ်ားစီးေမ်ာေနတာပဲ အျမဲ ျမင္ခ်င္တဲ့သူပါ ..... က်မေလ ေကာင္းကင္ၾကီးကို ေမာ့ၾကည့္ရင္း မ်က္ရည္ၾကည္ေတြရစ္၀ဲလာတယ္ ေမးပါရေစရွင္ရယ္.... အခ်စ္ဟာ ငိုခ်င္ေစပါသလား ရင္ထဲမွာ တသိမ္ ့သိမ္ ့ခံစားရမွဳေလး က အမည္ေဖာ္မရဘူးကြယ္.... ၾကိဳးတစ္ကာၾကိဳးထဲ မွာ အခိုင္မာဆံုး သံေယာဇဥ္ၾကိဳး ေတြ ႏြယ္တကာ့ႏြယ္ ထဲ မွာ အတြယ္တာဆံုး သမုဒယႏြယ္ ေတြ ရစ္ပတ္ခ်ည္ငင္မိေနတာ ေဟာသည္ ့တစ္သက္တာအတြက္ေပါ ့ အားကိုးယံုၾကည္ျခင္း နဲ ့အတူက်မရဲ ့ေကာင္းကင္ ကို က်မ တြယ္တာမိေနျပီ —

ေကာင္းကင္ၾကီးေရ ... ေနေကာင္းရဲ ့လားဟင္

စိတ္ႏွလံုး ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစေနာ္

က်မ ရဲ ့ ေကာင္းကင္ၾကီး အျမဲ ေအးခ်မ္းသာယာေနပါေစ .....


တကယ္ေတာ့ အခ်စ္ဆိုတာ ေစတနာထားျခင္းပါပဲ

က်မ ရဲ ့ေကာင္းကင္ၾကီး ကို က်မ ကိုယ္ က်မ ထက္ ေစတနာပိုမိတယ္


က်မ ရဲ ့ မူပိုင္ေကာင္းကင္ မွာ ေသာကကင္းစင္ ျပာလဲ ့ၾကည္လင္ ျပီး

တိမ္စိုင္ျဖဴေလးေတြ လွပစြာ ေရြ ့လွ်ားစီးေမ်ာေနတာပဲ အျမဲ ျမင္ခ်င္တဲ့သူပါ .....


က်မေလ ေကာင္းကင္ၾကီးကို ေမာ့ၾကည့္ရင္း မ်က္ရည္ၾကည္ေတြရစ္၀ဲလာတယ္

ေမးပါရေစရွင္ရယ္....

အခ်စ္ဟာ ငိုခ်င္ေစပါသလား

ရင္ထဲမွာ တသိမ္ ့သိမ္ ့ခံစားရမွဳေလး က အမည္ေဖာ္မရဘူးကြယ္....


ၾကိဳးတစ္ကာၾကိဳးထဲ မွာ အခိုင္မာဆံုး သံေယာဇဥ္ၾကိဳး ေတြ

ႏြယ္တကာ့ႏြယ္ ထဲ မွာ အတြယ္တာဆံုး သမုဒယႏြယ္ ေတြ

ရစ္ပတ္ခ်ည္ငင္မိေနတာ ေဟာသည္ ့တစ္သက္တာအတြက္ေပါ ့

အားကိုးယံုၾကည္ျခင္း နဲ ့အတူက်မရဲ ့ေကာင္းကင္ ကို က်မ တြယ္တာမိေနျပီ


ပြင့္လင္းေကာင္းကင္ ....
 ေကာင္းကင္ၾကီးေရ
 ဒီေန ့ သိပ္၀မ္းနည္းတာပဲ ...
က်မ ခံစားရတာေတြ ရွင္ ့ကို ရင္ဖြင့္ေျပာျပခ်င္လို္က္တာ

ေကာင္းကင္ၾကီးက နားေထာင္ေပးမွာလားဟင္

တစ္ခါတစ္ေလ ..က်မရဲ ေကာင္းကင္ကို က်မ ဘယ္လိုနားလည္ရမလဲမသိေတာ့ပါဘူး....


က်မ က ပြင္ ့လင္းျခင္းကို လိုလားသူပါ

က်မရဲ ့စိတ္ႏွလံုးသားဟာ မွန္လို ၾကည္လင္ေနလို ့ ရွင္ထိုးေဖာက္ျမင္ရမွာပါ

ဒါေပမယ္ ့ ရွင္ ့စိတ္ႏွလံုးကို က်မ မျမင္ႏိုင္တာ ၀မ္းနည္းလိုက္တာ .....


ရွင္ ့ေကာင္းကင္တစ္ခြင္လံုး ဖံုးအုပ္ထားတဲ ့ တိမ္တိုက္ေတြ ဖယ္ေပးပါလားဟင္

က်မေလ ေကာင္းကင္ၾကီးရဲ ့စိတ္ႏွလံုးကို ျပတ္ျပတ္သားသားျမင္ခ်င္လို ့ပါ

ဘာေတြျဖစ္ေနေန အမွန္တရားကို ရင္ဆိုင္ဖို ့က်မ သတၱိေတြ ေမြးထားပါရဲ ့....


ဒါေပမယ့္ ေလ ... တစ္ခုေတာ့ ယံုၾကည္ေနပါတယ္

က်မရဲ ့မူပိုင္ေကာင္းကင္ဟာ က်မကို ဘယ္ေတာ့မွ ဥေပကၡာျပဳမွာမဟုတ္ပါဘူးေနာ္


ပြင့္လင္းေပးပါေတာ့ကြယ္ ....

မိုးသားတိမ္ညိဳေတြ ကင္းစင္သြားမယ္ ့ က်မရဲ ့ေကာင္းကင္ျပင္ ကို ေစာင့္စားရင္း

ေမွ်ာ္လင္ ့ခ်က္နဲ ့ဘ၀ ကိုဆက္လက္ရွင္သန္သြားမယ္ေနာ္


 ၀ိုးတ၀ါးေကာင္းကင္ ....
 က်မေမာ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေကာင္းကင္ကိုေသခ်ာမျမင္ရဘူး

ဘာလို ့မ်ားပါလိမ့္....

ေအာ္ ..က်မ နဲ ့ေကာင္းကင္ ၾကားမွာ မျမင္ရတဲ ့အလႊာပါးေလး ျခားထားတာကိုး

ပါးပါးေလးေပမယ့္ သူ ့ရဲ ့တားဆီးမွဳ နဲ ့က်မ ရဲ ့ေကာင္းကင္ဟာ ျခားနားလို ့ ၀ိုးတ၀ါးျဖစ္ေနတယ္

ဒီလိုနဲ့ပဲ က်မ ေမွ်ာ္လင့္ထားသမွ်ေတြဟာ ေ၀၀ါးသြားေစေတာ့ မွာလား

ဒီလိုေတာ့ အျဖစ္မခံခ်င္ဘူးကြယ္ .....

ေကာင္းကင္ၾကီးေရ..ဒီအလႊာပါးေလးကို က်မ ဖယ္ပစ္ခ်င္လိုက္တာ

ေကာင္းကင္ၾကီးကို သူက အုပ္စိုးလႊမ္းမိုးထားေနတာ မၾကည့္ရက္ဘူး

က်မ ရဲ ့ေမတၱာတရား နဲ ့ ခ်စ္ျခင္းကို အားျပဳလို ့ က်မ ၾကိဳးစားၾကည့္မယ္ေနာ္

တစ္ေန ့ေတာ့ ေလ.....

က်မ ရဲ ့မူပိုင္ေကာင္းကင္ကို ၾကည္ၾကည္လင္လင္ နဲ ့ျပန္လည္ ျမင္ရမယ္လို ့ယံုၾကည္ေနပါရဲ ့ ...


 အေ၀း က ေကာင္းကင္....
အေ၀း က ေကာင္းကင္ ၾကည္လင္လွပေနတဲ ့ ေကာင္းကင္ျပာကို က်မ ေမာ့ၾကည္ ့ေနမိတယ္ တိမ္ေတာင္ေတြ ဖြဲ ့ဆိုင္း ေနတဲ ့ ေကာင္းကင္ ၾကီး ဟာ ယူဇနာေပါင္းမ်ားစြာျခားလို ့ က်မ ရဲ ့ဟိုးအေ၀းၾကီးမွာပါလားေနာ္... တကယ္ေတာ့ က်မ က စိတ္ကူးယဥ္ခဲ့မိတာပါကြယ္ တကယ္ေတာ့ ေကာင္းကင္ၾကီး မမွားပါဘူးေလ ရွင္က ေကာင္းကင္ဆိုေတာ ့ ေကာင္းကင္ လို ေနမွာေပါ ့ေနာ္ ရွင္ ့၀န္းက်င္မွာရွိတဲ ့ တိ္မ္ေတာင္ေတြ ၊ ေလညွင္းေတြ ၊ ျမဴႏွင္းေတြနဲ ့ေပ်ာ္ေနမွာပါ.... က်မ ၾကားဖူးတာ အခ်စ္ဆိုတာ သဲပြင္ ့ေလးလိုပဲ... တဲ ့ ခိုင္ၿမဲခ်င္လြန္းလို႔ ဖိႏွိပ္ဆုပ္ကိုင္ထားေလေလ ဆံုးရွဴံးလြယ္ေလေလ.. တဲ ့ မတင္းမက်ပ္လြန္းပဲ ဟန္ခ်က္ညီညီနဲ႔ ေသေသျခာျခာ ယုယုယယ ဆုပ္ကိုင္ထားပါမွ လက္ခုပ္ထဲက သဲေတြလို သ႑ာန္မပ်က္ဘဲ ကိုယ္နဲ႔အတူ ယွဥ္တြဲရွိေနမွာ... တဲ ့ ခု ဒီလိုမ်ားျဖစ္ေနျပီလားလို ့ေတြးမိေနတယ္ က်မ က ေလာဘၾကီးမိသြားတာကိုးေနာ္ ေကာင္းကင္ၾကီး ကို က်မ မူပိုင္ သတ္မွတ္ခ်င္မိတယ္ ၊ ပိုင္စိုးလႊမ္းမိုးထားခ်င္မိတယ္ေလ ခုေတာ့ က်မ စိတ္ထားတတ္သြားပါျပီ အခ်ိန္တိုင္း ေကာင္းကင္ၾကီး နိမ္ ့က်လာႏိုး ေမွ်ာ္ကိုးမေနေတာ့ပါဘူး က်မ လမ္း က်မ ဆက္ေလွ်ာက္ရမယ္ေလ...ေနာ္ ခဏႏုတ္ဆက္တယ္ေကာင္းကင္ၾကီးေရ က်မ ယံုၾကည္ရာ အိပ္မက္ေတြ အတြက္ ၾကိဳးစားရဦးမယ္ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေကာင္းကင္ၾကီးကေတာ့ က်မ ေပၚ မိုးေပးထားမွာပါေနာ္ စိတ္ခြန္အားေတြ လိုအပ္လာရင္ ရွင့္ကိုေမာ့ၾကည့္ျပီး အားတင္းပါ့မယ္ က်မ ရဲ ့အေ၀းက ေကာင္းကင္ အျမဲ ၾကည္လင္ေနပါေစ....

ၾကည္လင္လွပေနတဲ ့ ေကာင္းကင္ျပာကို က်မ ေမာ့ၾကည္ ့ေနမိတယ္

တိမ္ေတာင္ေတြ ဖြဲ ့ဆိုင္း ေနတဲ ့ ေကာင္းကင္ ၾကီး ဟာ

ယူဇနာေပါင္းမ်ားစြာျခားလို ့ က်မ ရဲ ့ဟိုးအေ၀းၾကီးမွာပါလားေနာ္...


တကယ္ေတာ့ က်မ က စိတ္ကူးယဥ္ခဲ့မိတာပါကြယ္

တကယ္ေတာ့ ေကာင္းကင္ၾကီး မမွားပါဘူးေလ

ရွင္က ေကာင္းကင္ဆိုေတာ ့ ေကာင္းကင္ လို ေနမွာေပါ ့ေနာ္

ရွင္ ့၀န္းက်င္မွာရွိတဲ ့ တိ္မ္ေတာင္ေတြ ၊ ေလညွင္းေတြ ၊ ျမဴႏွင္းေတြနဲ ့ေပ်ာ္ေနမွာပါ....


က်မ ၾကားဖူးတာ အခ်စ္ဆိုတာ သဲပြင္ ့ေလးလိုပဲ... တဲ ့

ခိုင္ၿမဲခ်င္လြန္းလို႔ ဖိႏွိပ္ဆုပ္ကိုင္ထားေလေလ ဆံုးရွဴံးလြယ္ေလေလ.. တဲ ့

မတင္းမက်ပ္လြန္းပဲ ဟန္ခ်က္ညီညီနဲ႔ ေသေသျခာျခာ ယုယုယယ ဆုပ္ကိုင္ထားပါမွ

လက္ခုပ္ထဲက သဲေတြလို သ႑ာန္မပ်က္ဘဲ ကိုယ္နဲ႔အတူ ယွဥ္တြဲရွိေနမွာ... တဲ ့



ခု ဒီလိုမ်ားျဖစ္ေနျပီလားလို ့ေတြးမိေနတယ္

က်မ က ေလာဘၾကီးမိသြားတာကိုးေနာ္

ေကာင္းကင္ၾကီး ကို က်မ မူပိုင္ သတ္မွတ္ခ်င္မိတယ္ ၊ ပိုင္စိုးလႊမ္းမိုးထားခ်င္မိတယ္ေလ


ခုေတာ့ က်မ စိတ္ထားတတ္သြားပါျပီ

အခ်ိန္တိုင္း ေကာင္းကင္ၾကီး နိမ္ ့က်လာႏိုး ေမွ်ာ္ကိုးမေနေတာ့ပါဘူး

က်မ လမ္း က်မ ဆက္ေလွ်ာက္ရမယ္ေလ...ေနာ္


ခဏႏုတ္ဆက္တယ္ေကာင္းကင္ၾကီးေရ

က်မ ယံုၾကည္ရာ အိပ္မက္ေတြ အတြက္ ၾကိဳးစားရဦးမယ္

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေကာင္းကင္ၾကီးကေတာ့ က်မ ေပၚ မိုးေပးထားမွာပါေနာ္

စိတ္ခြန္အားေတြ လိုအပ္လာရင္ ရွင့္ကိုေမာ့ၾကည့္ျပီး အားတင္းပါ့မယ္

က်မ ရဲ ့အေ၀းက ေကာင္းကင္ အျမဲ ၾကည္လင္ေနပါေစ....



 ခံစားနားလည္ႏိုင္ပါေစ

No comments:

ေနာက္ဆုံးတင္ျပီသမွ်..ဆက္ဖတ္ရန္...ေအာက္သုိ႕