Search This Blog

အဖြဲ႕ဝင္မယ္..Followers

သတင္း


<<<< ၾကိဳဆုိပါတယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ေသာေန႕ေလးၿဖစ္ပါေစ >>>>

Tuesday 2 April 2013

က်မခ်စ္တဲ႔ လူ ...


သူ ...
က်မ မေမွ်ာ္လင့္ထားတဲ႔ ေပ်ာ္ရႊင္မႈတိုင္းကို
ေထာင့္မ်ိဳးစုံကေန ေပးစြမ္းႏိုင္တဲ႔ လူ ... ။ 


သူ ... 
က်မ စိတ္ကူးယဥ္ခုန္ဖူးတဲ႔ အိပ္မက္ေတြကို 
တစ္ခုခ်င္း လိုက္ျဖည္႔ဆည္းေပးေနတဲ႔ လူ .. ။ 


သူ ... 
က်မ ဂ်ီက် ဂ်စ္တိုက္ ဆိုးႏြဲ႔သမွ်ေတြကို
အျပဳံးေလးတစ္ခုနဲ႔ ခြင့္လႊတ္ႏိုင္တဲ႔ လူ ... ။ 


သူ ... 
က်မရဲ႕ ကြက္လပ္မွန္သမွ်ကုိေတြး
တတ္စြမ္းသေလာက ္ျဖည္႔စြက္ေပးေနတဲ႔ လူ ... .


သူ ... 
က်မကို အတိတ္ဆုိးေတြထဲက ဆြဲထုတ္
သူနဲ႔အတူရွိတဲ႔ ေန႔ရက္တုိင္းမွာ အတိုင္းမသိ ေပ်ာ္ရႊင္ေစတဲ႔ လူ .. ။


သူ ... 
အရာရာတုိင္းကို ခပ္ေပါ့ေပါ့ေတြး .. 
လိုအပ္ရင္က် က်မအတြက္ရယ္လို႔ ေခါင္းစဥ္တပ္ ... ေလးနက္တတ္တ႔ဲ လူ ... ။ 


သူ ... 
မ်ားျပားလွတဲ႔ သူ႔ရဲ႔ အခ်ိန္ဇယားေတြၾကား ... 
က်မအတြက္ 'သီးသန္႔' အခ်ိန္ေလးတစ္ခု ခ်န္ထားေပးတတ္တဲ႔ လူ ... ။ 


သူ ... 
အရာရာတုိင္းမွ အလုိက္တသိ ... 
က်မ အၾကိဳက္ေတြကို ေျပာစရာမလုိပဲ မွတ္သားထားတတ္တဲ႔ လူ ... ။


လူ ... 
အဲ႔ဒိ သူ ေပါ့ ..
က်မ သိပ္ခ်စ္ရတဲ႔ လူ ... ။ 

No comments:

ေနာက္ဆုံးတင္ျပီသမွ်..ဆက္ဖတ္ရန္...ေအာက္သုိ႕