Search This Blog

အဖြဲ႕ဝင္မယ္..Followers

သတင္း


<<<< ၾကိဳဆုိပါတယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ေသာေန႕ေလးၿဖစ္ပါေစ >>>>

Saturday 26 May 2012

JetClean Pro softwareႏွင့္window shut down ၿမန္ေအာင္လုပ္နည္း

           Windowတက္တာၿမန္ခ်င္ရင္ဒီေဆာ့ဝဲလ္ေလးကုိေဒါင္းၿပီးသုံးၾကည့္လုိက္ပါ...
ကြန္ျပဴတာအတြက္ အေကာင္းဆံုး Clean ေပးတဲ႔ Software ေတြျဖစ္တဲ႔
Advanced SystemCare , CCleaner တို႔ထက္ ေကာင္းမြန္ျပည့္စံုပါတယ္ ဆိုျပီး Rating အျပည့္ရထားတဲ႔
Program ေလးပါ....

                                                                   How to Download

5 second ေစာင့္လုိက္ပါ...
 
ကီးထည့္ရန္ႏွင့္အသုံးၿပဳနည္း :P

    Window Shut down လုပ္တာၾကာေနရင္ၿမန္ေအာင္ေအာက္မွာၿပထားတဲ့အတုိင္းေၿပာင္းလုိက္ေနာ္



  Shutdown လုပ္ရင္ၾကာၾကာေနတက္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအတြက္ကၽြန္ေတာ္ ေျဖရွင္း နည္းေလးကိုပါ ပံုေလးေတြနဲ႔ တစ္ခါတည္းရွင္းျပေပးသြားပါ႔မယ္။ သိၿပီးတဲ႔သူေတြကလည္း သိၿပီးသားေတာ႔ ျဖစ္မွာပါ။ မသိေသးတဲ႔သူေတြအတြက္ ရည္ရြယ္ပါတယ္။ ေအာက္မွာ ၾကည္႔ၿပီးစမ္းၾကည့္ႏိုင္ပါတယ္..

ပထမဆံုးကၽြန္ေတာ္တို႔ Registry  ကိုအရင္ဆံုးစဖြင္႔ပါမယ္။ Start Menu ကေနRun ပဲေခၚေခၚ ၊ Window Key နဲ႔ Run ပဲေခၚေခၚ Run ကိုေခၚၿပီး regeditလို႔ရိုက္ထည္႔ၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔  Registry Editor ေလးကို ေခၚပါ႔မယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔Registry Editor ကေနၿပီးေတာ႔  စကၠန္႔နဲ႔ညီပါတယ္။HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Controlအထိကိုသြားပါမယ္။ အဲ႔ဒီကေနၿပီးေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ပံုမွာျပထားတဲ႔အတိုင္း WaitToKillServiceTimeoutဆိုတာေလးကိုျပင္ရပါမယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျပင္တဲ႔အခ်ိန္မွာ တစ္ခ်က္ၾကည္႔ ကၽြန္ေတာ္ဆိုရင္ 1000လို႔ပဲျပင္လိုက္ပါတယ္။ မိမိတို႔ ႏွစ္သက္သလိုေပါ႔ဗ်ာ။ 1000 ဆိုတာ 110000 ဆိုရင္ 10 စကၠန္႔ညီပါတယ္။ အမ်ားစုစက္ေတြမွာ 20000 ဆိုၿပီးျဖစ္ေနတက္ပါတယ္။ အဲ႔ဒါကို 2000 လို႔ျပင္ရင္လည္း ရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔1000 လို႔ပဲထားပါတယ္။ ပံုမွာၾကည္႔လိုက္ပါ။

 ေနာက္တစ္ခုက HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop ကို သြားလိုက္ပါ။အဲ႔ဒီမွာ WaitToKillAppTimeout ဆိုတာရွိပါတယ္။ ထပ္ျပင္လိုက္ပါ။ ၿပီးရင္ကၽြန္ေတာ္ခုန ကေျပာထားသလိုပဲ 1000 ဆိုရင္ 1 စကၠန္႔နဲ႔ညီပါတယ္။ ႏွစ္သက္သလိုသာ ျပင္လိုက္ပါ။
ေနာက္ထပ္တစ္ခါက အဲ႔ဒီေနရာကေနၿပီး HungAppTimeout ဆိုတာရွိပါတယ္။ ဆက္သြားလိုက္ပါ။ 
ခုနကျပင္သလိုပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ 1000 ပဲျပင္လိုက္ပါတယ္။ ဒီေလာက္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ Shutdown Time ၾကာေနတာေတြဟာ အဆင္ေျပသြားပါလိမ္႔မယ္။

No comments:

ေနာက္ဆုံးတင္ျပီသမွ်..ဆက္ဖတ္ရန္...ေအာက္သုိ႕