ပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီး ဌာနႏွင့္ ျမန္မာ့ ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္ စာရင္းဇယားမ်ား အရ ၂၀၁၂-၂၀၁၃ ဘ႑ာေရး ႏွစ္မွာ ႏုိင္ငံျခား ပင္လယ္ကူး သေဘၤာႀကီးမ်ား
ဆိုက္ကပ္ႏုိင္မႈဟာ ၂၀၁၁-၂၀၁၂ ဘ႑ာႏွစ္နဲ႔ ႏိႈင္းယွဥ္ပါက ၂၀ ရာခိုင္ႏႈန္း တိုးတက္ လာတာ ျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ ရန္ကုန္ ဆိပ္ကမ္းသို႔ ေန႔စဥ္ ႏုိင္ငံျခား ပင္လယ္ကူး သေဘၤာႀကီးမ်ား ဆိုက္ကပ္ လ်က္ရွိရာ ပ်မ္းမွ် အားျဖင့္ အစင္း ၈၀ ၀န္းက်ုင္ ၀င္ေရာက္ ဆိုက္ကပ္ လ်က္ရွိတာ ျဖစ္ၿပီး အဆုိပါ ႏုိင္ငံျခား ပင္လယ္ကူး သေဘၤာႀကီး မ်ားဟာ သြင္းကုန္ အျဖစ္ ျပည္ပ ႏုိင္ငံမ်ားမွ ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္းသို႔ ေရနံနဲ႔ ေရနံထြက္ ပစၥည္းမ်ား၊ ေမာ္ေတာ္ကား၊ သံႏွင့္ သံမဏိ၊ ဘိလပ္ေျမႏွင့္ အေထြေထြ ကုန္ပစၥည္းမ်ား တင္ေဆာင္ၿပီး ဆုိက္ကပ္ လ်က္ရွိတာ ျဖစ္ပါတယ္။
ျမန္မာႏုိင္ငံမွ ပို႔ကုန္အျဖစ္ ေရနံႏွင့္ ေရနံထြက္ ပစၥည္း၊ ဆန္ႏွင့္ ဆန္ထြက္ ပစၥည္း၊ သစ္ႏွင့္ အျခား ကုန္ပစၥည္းမ်ား ျပန္လည္ တင္ပို႔လ်က္ရွိၿပီး ၂၀၁၂-၂၀၁၃ ဘ႑ာေရး ႏွစ္မွာ ဆိပ္ကမ္းသို႔ ၀င္ေရာက္မႈ သြင္းကုန္ဟာ မတ္ထရစ္ တန္ခ်ိန္သိန္း ၁၈၀ ေက်ာ္တန္နဲ႔ ပို႔ကုန္ မတ္ထရစ္တန္ခ်ိန္ သိန္း ၉၀ ေက်ာ္ ရွိတယ္လို႔ သိရပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ျပည္တြင္းမွာ ရန္ကုန္ ဆိပ္ကမ္း အပါအ၀င္ ဆိပ္ကမ္း ၉ ခုရွိၿပီး ဆိပ္ကမ္း ၀န္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ားကို ျမန္မာ့ ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္ အျဖစ္ ပုဂၢလိက ကုမၸဏီမ်ား ကလည္း ၀င္ေရာက္ လုပ္ကိုင္လ်က္ ရွိတဲ့အတြက္ အဓိက အားျဖင့္ သြင္းကုန္၊ ပို႔ကုန္မ်ား တိုးျမႇင့္လာၿပီး စီးပြားေရး လုပ္ငန္းမ်ား ယခင္ကထက္ ပိုမိုျမန္ဆန္ လာတယ္လို႔ သိရွိရပါတယ္။
No comments:
Post a Comment