၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ၊ ဇန္န၀ါရီလမွ စတင္ကာ လုံၿခံဳစိတ္ခ်ရမႈ ဆိုင္ရာ ေဘးအႏၱရာယ္မ်ားေၾကာင့္ ေျမျပင္တြင္ ရပ္နားထားသည့္
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ All Nippon Airways -ANA ေလေၾကာင္းလိုင္းမွ Dreamliners ဘိုးရင္း-787 အမ်ိဳးအစား ခရီးသည္တင္ ေလယာဥ္မ်ား ပ်ံသန္းမႈကို ေအာင္ျမင္စြာ ျပန္လည္ စတင္ႏိုင္ခဲ့ၿပီ ၿဖစ္သည္။
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ ေျမာက္ပိုင္း ဆာပိုရိုၿမိဳ႕ မွ စတင္ ပ်ံသန္းကာ တိုက်ိဳၿမိဳ႕ ဟာေနဒါ ေလဆိပ္သို႔ ေအာင္ျမင္စြာ ဆင္းသက္ခဲ့သည္။ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ၊ ဇန္န၀ါရီလ အတြင္းက ANA ေလေၾကာင္းလုိင္းပိုင္ ဘိုးရင္း 787 ေလယာဥ္တစ္စင္းသည္ lithium-ion ဘက္ထရီ အပူခ်ိန္ျမင့္မားကာ မီးခိုးမ်ား ထြက္လာခဲ့သည့္ အတြက္ အေရးေပၚ ဆင္းသက္ကာ လုံၿခံဳစိတ္ခ်ရမႈဆိုင္ရာ ေဘးအႏၱရာယ္မ်ားကို ျပန္လည္ စစ္ေဆးခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ကမၻာတစ္၀ွန္းမွ ဘိုးရင္း 787 ေလယာဥ္ အားလုံးအား စစ္ေဆးမႈမ်ား ျပဳလုပ္ၿပီး အေမရိကန္ အာဏာပိုင္မ်ားႏွင့္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ အေရအေသြး စစ္ေဆးေရး အဖြဲ႕၏ စစ္ေဆးမႈမ်ားကို ခံယူၿပီးျဖစ္ကာ ျပန္လည္ေျပးဆြဲခြင့္ရရွိခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ အျခားေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ားရွိ ယင္းေလယာဥ္အမ်ိဳးအစားမွာလည္း ျပန္လည္ပ်ံသန္းရန္ အဆင္သင့္ျဖစ္ေနၿပီး ANA ေလေၾကာင္းလိုင္းမွာ ဘိုးရင္း 787 အမ်ိဳးအစား ေလယာဥ္ အမ်ားဆုံး ပိုင္ဆိုင္ထားၿပီး စင္းေရ ၁၇စင္း ပိုင္ဆိုင္ ေျပးဆြဲေနသည္။
Source; AFP
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ All Nippon Airways -ANA ေလေၾကာင္းလိုင္းမွ Dreamliners ဘိုးရင္း-787 အမ်ိဳးအစား ခရီးသည္တင္ ေလယာဥ္မ်ား ပ်ံသန္းမႈကို ေအာင္ျမင္စြာ ျပန္လည္ စတင္ႏိုင္ခဲ့ၿပီ ၿဖစ္သည္။
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ ေျမာက္ပိုင္း ဆာပိုရိုၿမိဳ႕ မွ စတင္ ပ်ံသန္းကာ တိုက်ိဳၿမိဳ႕ ဟာေနဒါ ေလဆိပ္သို႔ ေအာင္ျမင္စြာ ဆင္းသက္ခဲ့သည္။ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ၊ ဇန္န၀ါရီလ အတြင္းက ANA ေလေၾကာင္းလုိင္းပိုင္ ဘိုးရင္း 787 ေလယာဥ္တစ္စင္းသည္ lithium-ion ဘက္ထရီ အပူခ်ိန္ျမင့္မားကာ မီးခိုးမ်ား ထြက္လာခဲ့သည့္ အတြက္ အေရးေပၚ ဆင္းသက္ကာ လုံၿခံဳစိတ္ခ်ရမႈဆိုင္ရာ ေဘးအႏၱရာယ္မ်ားကို ျပန္လည္ စစ္ေဆးခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ကမၻာတစ္၀ွန္းမွ ဘိုးရင္း 787 ေလယာဥ္ အားလုံးအား စစ္ေဆးမႈမ်ား ျပဳလုပ္ၿပီး အေမရိကန္ အာဏာပိုင္မ်ားႏွင့္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ အေရအေသြး စစ္ေဆးေရး အဖြဲ႕၏ စစ္ေဆးမႈမ်ားကို ခံယူၿပီးျဖစ္ကာ ျပန္လည္ေျပးဆြဲခြင့္ရရွိခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ အျခားေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ားရွိ ယင္းေလယာဥ္အမ်ိဳးအစားမွာလည္း ျပန္လည္ပ်ံသန္းရန္ အဆင္သင့္ျဖစ္ေနၿပီး ANA ေလေၾကာင္းလိုင္းမွာ ဘိုးရင္း 787 အမ်ိဳးအစား ေလယာဥ္ အမ်ားဆုံး ပိုင္ဆိုင္ထားၿပီး စင္းေရ ၁၇စင္း ပိုင္ဆိုင္ ေျပးဆြဲေနသည္။
Source; AFP
No comments:
Post a Comment