Search This Blog

အဖြဲ႕ဝင္မယ္..Followers

သတင္း


<<<< ၾကိဳဆုိပါတယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ေသာေန႕ေလးၿဖစ္ပါေစ >>>>

Tuesday 3 April 2012

(( ေခတ္သစ္….အခ်စ္တဲ့ ..လား …? ))

Love Orkut Scraps
Love scraps & quotes graphics

More Scraps for orkut
အခ်စ္က….ရိုးရွင္းသည္ ။
ရိုးရွင္း သေလာက္ ..နက္နဲ ၿပန္ပါသည္။ ထို့ ေၾကာင့္ ..အခ်စ္ကို ေပါ့ေပါ့ေလး မေတြး ပဲ နက္နက္ နဲနဲ
စဥ္းစားၾကည့္ဖို့ လိုပါသည္ ။ ဒါမွ အခ်စ္စစ္ကို ရွာေဖြ ေတြ့ ရွိမည္။
အဲ့ဒါက …မွံဳ ၇ဲ့ ….လက္ကိုင္ထားတဲ့ ..ေဆာင္ပုဒ္ေလးေပါ့ ။
တေန့ေတာ့ …မွံဳ လဲ …အခ်စ္ကို ၇ွာေဖြ ေတြ့ ရွိခဲ့ပါတယ္ ။
မွံဳ ခ်စ္ခဲ့တာ လဲ …..ရိုးရိုးေလးပါပဲ ေမာင္ရယ္ ။

“ေမာင့္ကို က်မ …ခ်စ္တယ္ ”
အပိုဆန္ဆာေတြ နဲ့ ..လွပေအာင္ မေၿပာတတ္ခဲ့ေပမဲ့ ….ခ်စ္ၿခင္းေတြအၿပည့္နဲ့ပါ ။ နာမည္ၾကီး သီခ်င္းတပုဒ္လို ေပါ့.“ I love u more than I can say ” တဲ့ အရမ္း ထိေရာက္တဲ့ စကားလံုးေတြပါ ။ က်မ လဲ အဲ့ ဒီ စာသားေလး ထဲက လိုပါပဲ ေမာင္ရယ္ ။ ေၿပာစရာ စကားလံုး မရွိေအာင္ကို ခ်စ္တယ္ ။ ရိုးရွင္း ၿပီး …နက္နဲ လွ တဲ့ အခ်စ္ေတြ နဲ့ ေပါ့ ။
ေမာင္ နဲ့ က်မ ေပ်ာ္စရာ ခ်စ္သူ ဘ၀ ကို ရရွိခဲ့ပါတယ္ ။

အခ်စ္က …လူ၇ဲ့ စိတ္ကို ေၿပာင္းလဲ ေစႏိုင္တဲ့ အစြမ္းသတၱိေတြ ရွိပါတယ္ ။ အရပ္၇ွည္တာ အရမ္းၾကိဳက္တဲ့ က်မ ….အရပ္ပုတဲ့ ေမာင့္ကို ..ခ်စ္မိေတာ့ ပုတာေလး ကို လဲ ခ်စ္မိသြားတယ္ ၇ွင့္ ။
စီးကရက္နံ မခံႏိုင္တဲ့ က်မ ….. စီးကရက္ ၾကိဳက္တဲ့ ….ေမာင့္ကို ခ်စ္သူ အၿဖစ္ေရြး မိေတာ့ ….
စီးကရက္နံကို ..ရင္ခုန္တတ္ခဲ့ပါတယ္ ။
ေကာင္ေလးေတြ …နားေပါက္နဲ့ဆို ၾကည့္မရ တတ္တဲ့ က်မ …..နားကပ္ေသးေသးေလး ပန္တတ္တဲ့ …ေမာင့္ကို ….ခ်စ္စႏိုးၾကည့္တတ္ခဲ့ ပါတယ္ ။အခ်စ္ဆိုတာ ..ဆန္းၾကယ္လိုက္တာေနာ္ ။
လူ တေယာက္ကို ခ်စ္မိသြားရင္ ….ခ်စ္တဲ့ မ်က္လံုးေတြ နဲ့ …ၾကည့္တတ္သြားလို့ ထင္ပါ၇ဲ့ …အၿပစ္ေတြက ..ေမွးမွိန္ ေပ်ာက္ကြယ္သြားတတ္ပါတယ္ ။

ေမာင္က ဆံပင္ အ၇ွည္ၾကီး ကို ….ခ်စ္တယ္ ဆိုလို့ ….ဆံပင္ကို ဂရုစိုက္ရတာ အေမာပါပဲ ။ ေမာင္အတြက္ဆို မေမာ ႏိုင္ မပန္းႏိုင္ ပါ။ ေမာင္ၾကိဳက္တတ္တဲ့ ..ဟင္းေတြ ေမးၿပီး ခ်က္ၾကည့္ရတာ အေမာေပါ့ ။ တခ်ိန္ မွံဳက ….ေမာင္ရဲ့ ..အိမ္ရွင္မေလး ၿဖစ္မွာေလ ။ ေမာင္တစ္ထမ္း မယ္ တစ္ရြက္တဲ့ …ေရွးစကားေလး က က်မ အတြက္ စိတ္ကူးရင္စရာပါ ။ စိတ္ကူးနဲ ရူးရေပါ့ ..ေမာင္ရယ္ ။ ေသခ်ာပါတယ္ ….ေမာင္ သြားမဲ့ လမ္း ဆူးခင္းလမ္းၿဖစ္ပါေစ က်မက …ေမာင့္လက္ကို ခိုင္ခိုင္ တြဲ ၿပီး လိုက္မဲ့ သူပါ ။
က်မက ေမာင့္ကို ခ်စ္သလို …ေမာင့္၇ဲ့ အခ်စ္ေတြ ကို လဲ အကုန္ လို ခ်င္ပါတယ္ ။ မွံဳက ပဲ …အတၱၾကီးတာလား ….မေၿပာတတ္ေတာ့ပါ ။ ေသခ်ာတာက ေတာ့ ..အဲ့ဒီ အတၱက ….ေမာင့္ကို ခ်စ္မိလို့ ၿဖစ္ေပၚလာတာပါ။ ေမာင့္ရဲ့ ..အခ်စ္ေတြ …က်မ တစ္ေယာက္ ထဲ ကို ပဲ ေပးပါေနာ္ ။ က်မ က …အခ်စ္ကို ရိုးရိုးေလးပဲ ေတြးၿပီး ….နက္နက္နဲနဲ ခ်စ္ခဲ့ပါတယ္ ။ ေမာင့္၇ွိကလဲ ..နက္နဲ တဲ့ အခ်စ္ေတြ ကို ပဲ လိုခ်င္ပါတယ္ ။

တေန့ေတာ့ ….
သူငယ္ခ်င္းေတြ ဆံုၾကပါတယ္ ။ က်မတို့ ..စံုတြဲေလးက ..ဒကာ ခံ ၿပီး မုန့္ေက်ြးပါတယ္ ။ သူငယ္ခ်င္းေတြ ဆံုခဲ တာမို့ …အရမ္းပဲေပ်ာ္ဖို့ ေကာင္းပါတယ္ ။ စၾက ၊ ေနာက္ ၾက နဲ့ ေပါ့ ။ မွံဳတိုက …ႏွစ္ေယာက္ ဆိုေတာ့ ..ပၿိုပီး အစ ခံရပါတယ္ ။ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ ခ်ြန္ၾက ၊ မခံခ်င္ေအာင္ေၿပာၾကနဲ့ …တကယ္ကို ..ကေလး ေတြ လိုပါပဲ ။ အားလံုးစားေသာက္ၿပီး ၾကေတာ့ …ေမာင္က အားလံုးကို ႏွဳတ္ဆက္စကားေၿပာပါတယ္ ။

“ မွံဳနဲ့ ခ်စ္သူ ၿဖစ္ခြင့္ရ လို့ က်ေနာ္ အရမ္း၀မ္းသာပါတယ္ ။ မွံဳက လဲ က်ေနာ္ တကယ္လို ခ်င္တဲ့ မိန္းခေလး မ်ိဳးပါ ။ က်ေနာ္ ငယ္ငယ္ ကတဲက ..စိတ္ကူးနဲ့ စံထားခဲ့ဘူးတဲ့ ပံုစံမ်ိဳးပါပဲ ။ က်ေနာ့္ ခ်စ္သူက ဆံပင္ရွည္ရမယ္ ။ ဆံပင္၇ွည္ေတြကို က်ေနာ္က အရမ္းသေဘာက်တယ္ေလ ။ ေအးခ်မ္းတဲ့ မ်က္ႏွာ မ်ိဳးပိုင္ဆိုင္ရမယ္ ။ အိမ္ေထာင္မူကို ႏိုင္နင္းရမယ္ ။ အိမ္ေထာင္ၿပဳတဲ့ တေန့က် ရင္ အိမ္၇ွင္မက ေကာင္းမွာ က်ေနာ့္ ဘ၀ေလး လွပ မွာပါ။ ၿပီးေတာ့ မွံဳက ..က်ေနာ့္ကို …အရမ္းခ်စ္တယ္ ။ က်ေနာ္ လို ခ်င္တာ ဒါပါပဲ ။ သူငယ္ခ်င္းေတြ ဆံုတုန္းေလး …..အားလံုးေရွ့မွာ တခါထဲ လက္ထပ္ ခြင့္ ေတာင္းပါတယ္ ”

သူငယ္ခ်င္းေတြက အားလံုး လက္ခုပ္သံေတြ နဲ့ …အားေပးခဲ့ၾကေပမဲ့ ….က်မ ရင္ထဲမွာေတာ့ …မုန္တိုင္း ထန္ေနပါတယ္ ။ ရက္စက္လိုက္တာ ..ေမာင္ရယ္ ။ က်မလို ခ်င္တာ ၊ က်မ မက္ေမာတာက …ရိုးစင္းတဲ့ အခ်စ္ ပါ။ အခု ေမာင္ေပးလိုက္တာက ..စံ ေတြနဲ့ တိုင္းတာ ထားတဲ့ ရလို မူေတြ နဲ့ အခ်စ္ေလ။ ႏူးညံ.တဲ့ အခ်စ္ဆိုတာ …ဘယ္နားမွာ လဲ ။
ဆံပင္ဆိုတာ …မၿမဲ တဲ့ တရား …..က်မမွာ ဆံပင္အ၇ွည္ၾကီး မရွိေတာ့ရင္ ေမာင့္ အခ်စ္ေတြ ေလ်ာ့သြားမွာ ပါ။ ေမာင္ၾကိဳက္တဲ့ ဟင္းေတြ မခ်က္တတ္ရင္ ေရာ ။ က်မ ..အဲ့ ဒီ အခ်စ္မ်ိဳးကို မုန္းတယ္ ။ စံေတြ နဲ့ တိုင္းတာ ယူတဲ့ အခ်စ္ကို ….ေၾကာက္တယ္ ။ ေသခ်ာပါၿပီ …ေမာင့္ရင္ထဲမွာ က်မ လို ခ်င္တဲ့ အခ်စ္ေတြ ….လံုး၀ မရွိဘူး ဆိုတာ ပါပဲ ။

က်မနွလံုးသားေတြ တဖ်စ္ဖ်စ္မည္ေအာင္ကို ..ကြဲအက္ ကုန္ပါၿပီ ။ ရယ္စရာ ေတာ့ …အေကာင္းသားေနာ္ …ခ်စ္သူက ..အနားမွာ ..လက္ထပ္ခြင့္ ေတာင္းေနတာကို ……ႏွလံုးသားေတြ ..ပ်က္ၿပံုးမတက္ ခံစားေနရတယ္ ။ ၀မ္းနည္း တတ္လြန္းတဲ့ …စိတ္က …မ်က္ရည္ေတြ ကို …ထိန္းမထားႏိုင္ေတာ့ပါဘူး ။ က်လာတဲ့ မ်က္ရည္ေတြ ကို ..လက္ခံုနဲ့ ပြတ္သုပ္ၿပီး ။ အံကို ၾကိတ္လိုက္ခါ ….
“ ၀မ္းနည္းပါတယ္ …ေမာင္ ။ က်မ လို ခ်င္တာ ..ရိုးရွင္းတဲ့ အခ်စ္ ။ အဲ့ဒီ အခ်စ္က …ေမာင့္၇ွိမွာ မရွိဘူး ။
တခါထဲ ေၿပာ ခဲ့ပါရေစ ….အခ်စ္ကို …ဘယ္ေတာ့မွ ေပတံေတြ နဲ့ မတိုင္းပါနဲ့ ။ အခ်စ္ဆိုတာ ရိုးရိုးေလးပါ ..က်မကို ခြင့္ လြတ္ပါ ”
အားလံုး အံအားသင့္ၿပီး က်န္ရစ္ခဲ့ပါတယ္ ။
ေမာင္ ေရာ …၀မ္းနည္းေနမွာ လား ….
ေဒါသ ထြက္ေနမွာ လား ….
က်မ ႏွလံုးသား နဲ့ ရင္းၿပီး ၿငင္းခဲ့တာပါ ….ေမာင္ရယ္ ။ က်မလဲ ….ယိုင္လဲ မတတ္ ခံစားေနရပါတယ္ ။
ေမာင့္ကို အရမ္းခ်စ္တယ္ ။ဒါေပမဲ့ …..စံႏွဳန္းေတြ နဲ့ …. ေမာင့္အခ်စ္ကိုေတာ့ မုန္းတယ္ ။

က်မလိုပဲ ….လူတိုင္းလဲ …ရိုးရွင္းတဲ့ အခ်စ္ကို ပဲ လို လားၾကမွာပါ ။
အခ်စ္ဆိုတာ ရိုးရိုးေလးပါပဲ ..နွလံုးသား နဲ့ ခံစားၾကည့္ပါ ။ သူမွာ …ခြင့္လြတ္ ၿခင္း ၊ အနစ္နာ ခံၿခင္းေတြ လဲ ပါ၀င္ပါတယ္ ။ အခ်စ္ေၾကာင့္ ေပ်ာ္ရြင္မူေတြ ၿဖစ္ေပၚ လာႏိုင္ သလို …၀မ္းနည္း ေၾကကြဲ ၿခင္းေတြ လဲ …ရွိေနတတ္ပါတယ္ ။ အခ်စ္ေၾကာင့္ အတၱေတြ လဲ ၿဖစ္ေပၚလာႏိုင္သလို ၊ မာန ေတြ လဲ ၿဖစ္ေပၚ လာတတ္ပါတယ္ ။ ခု က်မ ၿမင္လိုက္ရ တဲ့…အခ်စ္တခုက ေတာ့ …. ေနာက္ဆံုးေပၚထင္ပါတယ္ ။
ဂဏန္း သခ်ၤာေတြ နဲ့ …တြက္ခ်က္ၾကတယ္ ။ စံႏွဳန္ေတြ နဲ့ တိုင္းတာ ၾကတယ္ ။ အခ်စ္လို အမည္တပ္၍ ….
အခ်စ္မမည္ေသာ အခ်စ္ပါပဲ ။
ရိုးရိုးေလး ပဲ ခ်စ္တတ္ၾကပါေစ …..လို့ ဆုေတာင္းေပးပါတယ္ ။

ခင္မင္ေလးစား လ်ွက္ ….

No comments:

ေနာက္ဆုံးတင္ျပီသမွ်..ဆက္ဖတ္ရန္...ေအာက္သုိ႕