Search This Blog

အဖြဲ႕ဝင္မယ္..Followers

သတင္း


<<<< ၾကိဳဆုိပါတယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ေသာေန႕ေလးၿဖစ္ပါေစ >>>>

Monday 2 April 2012

“ကၽြန္မရင္ထဲက အတာသၾကၤန္”

“ကၽြန္မရင္ထဲက အတာသၾကၤန္”
သၾကၤန္ဆိုတာ ထာ၀ရ


မေမ့ႏိုင္စရာ ဒီအတာအလွ

ကၽြန္မရင္မွာ အစဥ္တသသျဖစ္ရတာမို႔

ငယ္ကေလ ကခုန္ခဲ့ရ

ကၽြန္မဘ၀ရဲ႕ သံစဥ္အလွဂီတ

သၾကၤန္အတာရဲ႕ ပိုးေတြက

ႏွလုံးသားထဲမွာ ေပ်ာ္၀င္သြား

ခ်စ္ျခင္းတရားေတြ စီးဆင္းတာမို႔

ကၽြန္မရင္ထဲက အတာသၾကၤန္

မေမ့ႏိုင္စရာ ဒီရင္ထဲမွာ

ရင္ခုန္ရတာ သၾကၤန္မိုးပါဘဲလို႔

ႏွစ္ဦးကိုႀကိဳဆို ဆိုကာေန ႏွစ္ကိုယ္တူခ်စ္သမွ်နဲ႔အတူ

ေမအတာပ်ိဳ ေနျခည္သစ္ႏြယ္က

အစဥ္ထာ၀ရသီဆိုကာ

ဒီအတာသၾကၤန္ႏွစ္ဦးကို ႀကိဳဆိုလိုက္ပါရေစေနာ္.....။

 
“အားလုံးကိုခင္မင္ေလးစားလွ်က္”

No comments:

ေနာက္ဆုံးတင္ျပီသမွ်..ဆက္ဖတ္ရန္...ေအာက္သုိ႕