Search This Blog

အဖြဲ႕ဝင္မယ္..Followers

သတင္း


<<<< ၾကိဳဆုိပါတယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ေသာေန႕ေလးၿဖစ္ပါေစ >>>>

Friday 16 March 2012

ms - “ ခ်စ္သူအက္ေဆး ”

ms - “  ခ်စ္သူအက္ေဆး  ”
**************************
ကြ်န္ေတာ္႔တြင္  ခ်စ္သူတေယာက္ရွိပါသည္  ။  ကြ်န္ေတာ္၏ခ်စ္သူသည္  ဘယ္ေတာ႔မွအသဲမခြဲတတ္ပါ  ။  မလွည္႔
စားတတ္ပါ  ။  မလိမ္ညာတတ္ပါ  ။  ကြ်န္ေတာ္ကသာလွ်င္  ဘယ္ေယာက်ာၤးႏွင္႔မွ်တုႏိူင္းလို႔မရေအာင္  ခ်စ္ရပါ
သည္ဆိုေသာအသိ႔စိတ္ၿဖင္႔  ေသြးနထင္ေရာက္ေနသူသာၿဖစ္ပါသည္  ။ သံသယမ်ားစြာၿဖင္႔   ပစ္မွားေနမိ႔ေသာ
ကြ်န္ေတာ္၏   စိတ္တၱဇဆန္ဆန္အနိင္ပိုင္လိုမႈ႔မ်ားသည္   သူမ၏ေလာင္ရိပ္ၿဖစ္ေစသကဲ႔သို႔  ကြ်န္ေတာ္၏စိတ္တြင္
လဲ   တရား၀င္သိမ္းပိုက္ခြင္႔ရေသာ  ပိုင္နက္တခုအၿဖစ္ထင္မွတ္ေနမိ႔ပါသည္  ။   သူမတြင္  မာနႏွင္႔အတၱကိုအေရ
ခြံခြာထားေသာ   ႀကက္ေသြးေရာင္ႏွလံုးသားတစံုရွိ၏   ။   အလိုတလိုက္အႀကိဳက္ေဆာင္ခ်င္ၿပီ   ေမတၱာေရ
ႀကည္ေလးမ်ားႏွင္႔အေရာင္ေတာက္ေနေသာ  သူမ၏ႀကာ္ေသြးေရာင္ႏွလံုးသားကိုမွ   ကြ်န္ေတာ္၏အတၱက
နိင္လိုမင္းထက္ၿပဳခ်င္ေနမိ႔သည္   ။   ကြ်န္ေတာ္၏ေတြးေခၚမႈ႔ဘတ္ေပါင္းစံုၿဖင္႔    ထိုးက်စ္ထားေသာ  သံေယာ
ဇဥ္ႀကိဳးတမွ်င္သည္လဲ    သူမအတြက္ေတာ႔    ဘယ္လိုမွလြတ္လမ္းမရွိေအာင္  တုန္႔ေႏွာင္မိ႔ေစေသာႀကိဳးတမွ်င္
ၿဖစ္သြားေစ၏  ။   ထိုေႀကာင္႔   ကြ်န္ေတာ္၏ခ်စ္သူသည္   အလြန္သနားစရာေကာင္းလွပါေပသည္  ။ 
ကြ်န္ေတာ္၏ခ်စ္သူတြင္   ေနာင္ဘ၀ထက္သာလြန္ေသာစိတ္ခံစားခ်က္ၿဖင္႔   ေပါင္းဖတ္နိင္ရန္အတြက္   ရည္ဇူး
သူခ်စ္ဦးလူတေယာက္ရွိခဲ႔ဖူးပါသည္    ။   သူမသည္ထိုလူအား   တဘ၀ထက္သာလြန္ေသာစိတ္ခံစားခ်က္ၿဖင္႔
ခ်စ္ၿမတ္ႏိုးနိင္သလို   ကြ်န္ေတာ္႔အေပၚတြင္လဲ    အၿဖဴေရာင္ေမတၱာစစ္စစ္ၿဖင္႔သာ   တဘ၀စာလိုက္ေရာညီ
ေထြးဆက္ဆံခြင္႔ၿပဳထားေသး၏   ။   ကြ်န္ေတာ္၏ခ်စ္သူသည္    ရည္းစားမမ်ားပါ   ။    “ အခ်စ္ခံသူ ” ဟု
ေသာ၀ိေသသနကိုသာခုန္မင္လို၍   အပ်ိဳရည္တခြဲသားကိုသာ   ေရာင္းတန္းတင္ၿပလိုၿခင္းၿဖစ္ပါသည္   ။    ထို
ေႀကာင္႔    ကြ်န္ေတာ္၏ခ်စ္သူသည္   ေမတၱာတရားကိုပြားမ်ားေပးနိင္သည္႕   ေမတၱာရွင္မေလးသာၿဖစ္ပါသည္
ပတ္၀န္းက်င္သေဘာထားႏွင္႔   လားလားမွ်မထိုက္တန္ေသာ   ကြ်န္ေတာ္႔ခ်စ္သူအလွပေဂး၏    ကိုယ္က်င္႔တ
ရားသည္လဲ    ေပးဆပ္မႈ႔သက္သက္ၿဖင္႔သာႀကီးစိုးေနေသာ   ကြ်န္ေတာ္႔၏အသိ႔စိတ္တြင္းမွာေတာ႔   အၿဖဴထည္
ၿဖင္႔သာအၿမဲတည္ရွိေနပါ၏  ။    ကြ်န္ေတာ္၏ခ်စ္သူသည္   ေယာက်ာၤးတကာကိုလွည္႔စားေနေသာ  ခတ္ည့ံည့ံ
မာယာရွင္မဟုတ္ပါ   ။    ႀကိဳးရွည္ရွည္ၿဖင္႔ဆြဲထားခ်င္သည္႕    စိတ္အခံလဲမရွိပါ  ။  ၿပီေနာက္   မေယာင္ရာကို
ဆီၿဖင္႔မလူးခ်င္ေသာသူမသည္    ေလွနံႏွစ္ဖတ္နင္းရေလာက္ေအာင္ထိ႔    မိုက္မဲ၍အဓိပၸာယ္မရွိေသာအၿပဳအမႈ
မ်ိဳးကို   ေခါင္းထဲတြင္ထည္႔မထားတတ္ပါ   ။   ဟန္တခြဲသားၿဖင္႔စြဲေဆာင္မႈ႔အၿပည္႕ရွိေသာ    ကမာၻေက်ာ္မင္း
သားကိုလဲ   စိတ္မ၀င္စားပါ   ။    ဘုရင္တပါး၏စိတ္အလိုအရ     ေတာ္ေကာက္ခံလိုက္မဲ႔မိ႔ဖုရားအၿဖစ္လဲ  အ
  လြယ္တကူသိမ္းသြင္း၍ရမည္မထင္ပါ  ။  ထို႔ေႀကာင္႔   ကြ်န္ေတာ္၏ခ်စ္ရသူသည္   အင္မတန္မွအင္မတန္
အၿပစ္ကင္းေသာ   ရိုးသားေသာ    အလြန္တရာမွႏွစ္လိုဖြယ္ေကာင္းေသာသူသာၿဖစ္ပါသည္   ။    သို႔ေသာ္
ကြ်န္ေတာ္ႏွင္႔ပတ္သက္လာလွ်င္    အတိုင္းအတာတခုအထိ႔    သက္မွတ္ကာရန္ထားေသာသူမ၏စိတ္ခံစားမႈ႔
သည္    အၿဖဴေ၇ာင္ၿဖင္႔တန္ဆာဆင္ထားေသာ    ၿပီးၿပည္႕စံုသည္႕ေနရာတခုၿဖစ္ေသာ္လဲ    အခ်စ္ႏွင္႔ပတ္
သက္လာလွ်င္    (  ထိုအခ်စ္ၿဖင္႔သာ  )   အပစ္ဟူသမွ်ကိုအေကာင္းပကတိၿဖင္႔ပဲၿပင္ေပးခ်င္ေသာ   ကြ်န္ေတာ္
၏ရင္တြင္းမွာေတာ႔    ( အကူးယူခံ ၊ အကူးဆက္ခံ )  အေရာင္မ်ားႏွင္႔    တလက္လက္ေတာက္ပေနပါေတာ႔
သည္   .     .     .        ။

No comments:

ေနာက္ဆုံးတင္ျပီသမွ်..ဆက္ဖတ္ရန္...ေအာက္သုိ႕